Er staat Duvel tussen, dat is altijd goed...quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat geen HJ tussen. Wel Grolsch en Heineken
quote:
Het staat er echt hoorquote:
nijnja gok ikquote:
Nee, serieus nietquote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik ook dacht dat je de TT had veranderd
mijn excuses voor de valse beschuldigingquote:
Bedankt.quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
mijn excuses voor de valse beschuldiging![]()
Ja maar jam aar ik was het echt nietquote:
Ook dat is niet waarquote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Rick dat is gewoon jouw TT
Dat zou een goeie grap zijn HAHAHAquote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef Stoeprand het volgende:
Dus telkens als ik iets verkeerd lees, wordt het veranderd om mij stom te laten lijken?
Dan doe ik de volgende keer wel alsof ik ''DeLuna is een slet'' las.quote:
Kutstoep.quote:Op zondag 4 april 2010 20:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan doe ik de volgende keer wel alsof ik ''DeLuna is een slet'' las.
quote:
Wouterquote:
SPOILER: pas op dit gaat over sportOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Alles mag!quote:Op zondag 4 april 2010 21:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik hou liever m'n string aan. Mag dat?
quote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph wil dat ik bij hem weg ga
ik zeg doenSPOILER: pas op dit gaat over sportOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hey jijquote:
wat?quote:
Wat? Bij hem weg of de spoiler?quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph wil dat ik bij hem weg ga
VoetbalSPOILER: pas op dit gaat over sportOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
chantalquote:
de spoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
he het met u gaatquote:
Gaat wel, en met jou?quote:
hier is 't wel goed. ben weer volledig hersteldquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
de spoiler.Dan daag ik jou uit om inn feyenoord tenue naast Bart te gaan zitten tijdens de bekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Natquote:
Wat had je dan?quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is 't wel goed. ben weer volledig hersteld
donkerquote:
ben gister heen zuipen geweest, en tot half 4 in bed gelegen. daar wordt je moe vanquote:
Niks gewend jijquote:Op zondag 4 april 2010 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben gister heen zuipen geweest, en tot half 4 in bed gelegen. daar wordt je moe van
Wat was er aan het handje?quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is 't wel goed. ben weer volledig hersteld
Hell noquote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan daag ik jou uit om inn feyenoord tenue naast Bart te gaan zitten tijdens de beker
kloptquote:
veel succesquote:
zie bovenstaande, ik kon een keer uitslapenquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat was er aan het handje?
[..]
Hell noFeyenoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had al genoeg moeite met een feyenoordtaart inpakken op m;n werk laatst, ik wou ;m tegen de muur aan gooien.
Chillie, dat kan ik altijdquote:Op zondag 4 april 2010 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zie bovenstaande, ik kon een keer uitslapen
ik bijna nooitquote:
hmm, valt me wel een beetje tegenquote:
Heb hem speciaal voor jou even toegevoegdquote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand onderstaand icoontje op msn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 4 april 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor stoepIs dat omdat je me dat ooit eerder stuurde of omdat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
wunderbarquote:Op zondag 4 april 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem speciaal voor jou even toegevoegd
en dan?quote:Op zondag 4 april 2010 21:44 schreef justmattie het volgende:
Ik kan een tekstballon op Hyves neer zetten
Niks, nutteloze toevoeging volgens mijquote:
Ik werk bijna nooit en zo goed als geen school meerquote:
Die wil ik ook!quote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand onderstaand icoontje op msn?
Ik bén een navigatiesysteem.quote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
Iemand die verstand heeft van navigatiesystemen?
Nee.quote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
Gewoon mij en DW meenemen op reisquote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
Wat nou nee? Jij bent een navigatiesysteemquote:
Ik ben goed in bordjes zoeken jaquote:Op zondag 4 april 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nou nee? Jij bent een navigatiesysteem
Is jouw moeder net zoals jij?quote:Op zondag 4 april 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, dan koop ik jou voor mijn moeders verjaardag.
En olifantJES spottenquote:
Dan wil ik niet gekocht worden voor jouw moeder.quote:
VliegtuigJES neit te vergetenquote:
Okéquote:Op zondag 4 april 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan wil ik niet gekocht worden voor jouw moeder.
Die ook jaquote:
Als het klein is, is het schattig.quote:
Geldt niet voor alles trouwens.quote:Op zondag 4 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het klein is, is het schattig.
Ik sla daar wel eens in door.quote:Op zondag 4 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het klein is, is het schattig.
Als het fluffy is, is het goed. Of als het glimt.quote:
Ik vind alles wat kleiner is dan normaal al schattigquote:Op zondag 4 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het fluffy is, is het goed. Of als het glimt.
Whehe.quote:Op zondag 4 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het fluffy is, is het goed. Of als het glimt.
Ik niet allesquote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind alles wat kleiner is dan normaal al schattig
Ik stel me jou dan echt voor dat als blijkt dat een nieuw vriendje een micropenis heeft, jij op je knieën voor 'm zit van ''Aaaaw, wat een poepiequote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind alles wat kleiner is dan normaal al schattig
Ik zag het voor mequote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik stel me jou dan echt voor dat als blijkt dat een nieuw vriendje een micropenis heeft, jij op je knieën voor 'm zit van ''Aaaaw, wat een poepie![]()
''
Nee.quote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik stel me jou dan echt voor dat als blijkt dat een nieuw vriendje een micropenis heeft, jij op je knieën voor 'm zit van ''Aaaaw, wat een poepie![]()
''
Ik ben een kleinere variant van m'n vader!quote:Op zondag 4 april 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoel meer.. je hebt een colaflesje, en dan nog een kleinere variant daarvan. Dat vind ik al schattig
Mijn vriend lijkt pas echt op zijn vaderquote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben een kleinere variant van m'n vader!
Mijn zus lijkt op m'n vaderquote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend lijkt pas echt op zijn vader
1.70 ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WTF jij bent al 1.72, hoe klein is hij dan wel niet
Ik ookquote:
Die is misschien even groot als ik. Scheelt misschien een halve centimeter.quote:
Wat is jouw vader kleinquote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die is misschien even groot als ik. Scheelt misschien een halve centimeter.
Hier ook maar 1 a 1.5 cm met mijn pa, met de rest wel wat meerquote:Op zondag 4 april 2010 22:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook
Maar het scheelt maar één of twee centimeter met de rest
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op zondag 4 april 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik het wist dan had ik het verteld.
Oh.quote:Op zondag 4 april 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan heus wel in combinatie met schattig hoor.
Neuh.quote:Op zondag 4 april 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog even en alle meisjes staan bij je voordeur.
Nou nee, ten eerste zou ik nooit kaal willen worden, nooit impotent willen worden, iets slimmer willen zijn, beter in gitaar spelen zijn en charismatischer zijn.quote:
Verwarrend he.quote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met dat denken gebeuren van jou en dat dan ook nog op zondag
Valt nog mee hoeveel eisend jij bentquote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou nee, ten eerste zou ik nooit kaal willen worden, nooit impotent willen worden, iets slimmer willen zijn, beter in gitaar spelen zijn en charismatischer zijn.
Schijt aan wereldvrede en genoeg welvaart voor iedereen.quote:
wereldvrede is een illusiequote:Op zondag 4 april 2010 23:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Schijt aan wereldvrede en genoeg welvaart voor iedereen.
Ik bedoel meer dat je niet een goede baan wil en meer van dat soort dingenquote:Op zondag 4 april 2010 23:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Schijt aan wereldvrede en genoeg welvaart voor iedereen.
Denk ik nog niet over na.quote:Op zondag 4 april 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je niet een goede baan wil en meer van dat soort dingen
Maar dat gebeurt toch niet.quote:Op zondag 4 april 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als iedereen de zelfde illusie na streeft kan het goed uitpakken
Achja kaal zijn heeft ook wel watquote:Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Denk ik nog niet over na.
Al zou ik wel een goede baan willen om eventuele haarimplantaten te kunnen betalen.
Jij maakt je echt druk om de meest onnozele dingenquote:Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Denk ik nog niet over na.
Al zou ik wel een goede baan willen om eventuele haarimplantaten te kunnen betalen.
Da's dan wel weer jammer. Daarom heet het ook een illusie.quote:
M'n fucking haar jaquote:Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij maakt je echt druk om de meest onnozele dingen
Yup, we zijn er nu eenmaal met zijn alleen en we moeten maar proberen het beste er van te makenquote:Op zondag 4 april 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's dan wel weer jammer. Daarom heet het ook een illusie.
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 4 april 2010 23:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
M'n fucking haar ja
Ik wil het niet kwijt
Ik heb op m'n 20e sowieso al inhammen
Ook mee eensch.quote:Op zondag 4 april 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, we zijn er nu eenmaal met zijn alleen en we moeten maar proberen het beste er van te maken
Hoe zou jij het vinden als je ooit kaal zou worden?quote:
NEEEEEEEquote:Op zondag 4 april 2010 23:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je ooit kaal zou worden?
Maar lang haar is vrouwelijkquote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ook omdat de meeste meiden/vrouwen niet hun haar willen verliezen
Mijn vriend heeft nu ook wat langer haar maar da's wel leuk. Zoiets als Stoep heeft zeg maarquote:Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, hier is het weer lekker kort
Ik had het wel wat langer maar als het warmer wordt dan heb ik er last van en met kort niet zo veelquote:Op zondag 4 april 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft nu ook wat langer haar maar da's wel leuk. Zoiets als Stoep heeft zeg maar
Ik heb er in de zomer ook altijd last van, mijn haar is zo dik.quote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het wel wat langer maar als het warmer wordt dan heb ik er last van en met kort niet zo veel
Bij mij zowel dik als een volle bos, dus gewoon geen pretjequote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb er in de zomer ook altijd last van, mijn haar is zo dik.
Klopt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij zowel dik als een volle bos, dus gewoon geen pretje
Daarom hier ook vrij kort en soms vraag ik dan ook nog of ze het kunnen uitdunnen, maar dat helpt maar tijdelijkquote:
Alle handjes in de lucht !quote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef DeLuna het volgende:
TLK in da houseee
Ik knip het altijd in laagjes.quote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom hier ook vrij kort en soms vraag ik dan ook nog of ze het kunnen uitdunnen, maar dat helpt maar tijdelijk
De kapper natuurlijkquote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je het zelf?of laat je het door een kapper doen?
Ik vind het ook heerlijkquote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gevoel is gewoon zo fijn
Maandag lekker vrij... pasen
Ik heb als het goed is deze maand extra vrije dagen ivm de crisisquote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk![]()
En ook heerlijk om te weten dat ik de komende 5 weken 4 dagen per week hoef en de 6de week 3 dagen
Dat heb ik dus niet maar vind het zo ook wel goed anders blijft er bijna niks meer overquote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is deze maand extra vrije dagen ivm de crisis
die had ik ook, toch doet ie het nuquote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een webcam die te oud is voor Windows 7
Zijn er geen drivers voor?quote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een webcam die te oud is voor Windows 7
Ik ben wel blij met mijn extra daagjes.quote:Op zondag 4 april 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet maar vind het zo ook wel goed anders blijft er bijna niks meer over
Die kreeg ik er bij, maar die doet het dus ook niet.quote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Programmaatje die de webcam aanstuurt
geef is info van je webcam..quote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kreeg ik er bij, maar die doet het dus ook niet.
Ik ook.quote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb best wel weinig verstand van computers merk ik
Ik denk alleen niet voor win 7quote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kreeg ik er bij, maar die doet het dus ook niet.
chatroulet piano guy?quote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar is dat topic eigenlijk met dat knaapje die van die leuke dingen zegt tegen mensen op zo''n skype gebeuren ?
Ik dus wel ietsjes meer als de meestequote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb best wel weinig verstand van computers merk ik
In de Op stond zo'n grappig ventje.quote:
Die zijn allemaal te nieuw.quote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef murp het volgende:
http://www.trust.com/products/group.aspx?coll=WEBCAMS
quote:Op zondag 4 april 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Lol.. dat topic wat ik zoek staat toevallig bovenaan in Onzin
Ik heb ook geen fuck gedaan.quote:Op zondag 4 april 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
Ik heb vandaag gewoon geen fuck gedaan en ben gewoon moe
Ik heb ook niets gedaan.quote:Op zondag 4 april 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
Ik heb vandaag gewoon geen fuck gedaan en ben gewoon moe
Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op zondag 4 april 2010 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet morgen fit zijn, maar een whiskey is goed om te ontspannen
Dan moet ik eerst naar de keuken gaan om de fles te pakken, scheelt dat ik ook moet zeiken dus maar even wat combinerenquote:
Morgen weer een belangrijke voetbal wedtrijd.quote:
Achja gisteren was ik er om 7:30 uit en lag er afgelopen nacht om 1:30 in dus ben wel wat kwa dagen gewentquote:
Ik merk wel dat mijn weekend kort is door mijn slaap ritmequote:Op maandag 5 april 2010 00:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja gisteren was ik er om 7:30 uit en lag er afgelopen nacht om 1:30 in dus ben wel wat kwa dagen gewent
Dit gaat een rustige avond worden, maar goedemorgenquote:Op maandag 5 april 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
Goedemorgen! Het is 5 april!
Die staat al klaar.quote:Op maandag 5 april 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
Tijd voor nachtbagger
mijn slaap ritme verneuk ik ook in het weekendquote:Op maandag 5 april 2010 00:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik merk wel dat mijn weekend kort is door mijn slaap ritme
Die van is er al sinds gisterquote:Op maandag 5 april 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Jonge, die is er al. Red mijn topic.
Best zonde achterafquote:Op maandag 5 april 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
mijn slaap ritme verneuk ik ook in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |