Er staat Duvel tussen, dat is altijd goed...quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat geen HJ tussen. Wel Grolsch en Heineken
quote:
Het staat er echt hoorquote:
nijnja gok ikquote:
Nee, serieus nietquote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik ook dacht dat je de TT had veranderd
mijn excuses voor de valse beschuldigingquote:
Bedankt.quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
mijn excuses voor de valse beschuldiging![]()
Ja maar jam aar ik was het echt nietquote:
Ook dat is niet waarquote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Rick dat is gewoon jouw TT
Dat zou een goeie grap zijn HAHAHAquote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef Stoeprand het volgende:
Dus telkens als ik iets verkeerd lees, wordt het veranderd om mij stom te laten lijken?
Dan doe ik de volgende keer wel alsof ik ''DeLuna is een slet'' las.quote:
Kutstoep.quote:Op zondag 4 april 2010 20:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan doe ik de volgende keer wel alsof ik ''DeLuna is een slet'' las.
quote:
Wouterquote:
SPOILER: pas op dit gaat over sportOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Alles mag!quote:Op zondag 4 april 2010 21:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik hou liever m'n string aan. Mag dat?
quote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph wil dat ik bij hem weg ga
ik zeg doenSPOILER: pas op dit gaat over sportOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hey jijquote:
wat?quote:
Wat? Bij hem weg of de spoiler?quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph wil dat ik bij hem weg ga
VoetbalSPOILER: pas op dit gaat over sportOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
chantalquote:
de spoiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
he het met u gaatquote:
Gaat wel, en met jou?quote:
hier is 't wel goed. ben weer volledig hersteldquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
de spoiler.Dan daag ik jou uit om inn feyenoord tenue naast Bart te gaan zitten tijdens de bekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Natquote:
Wat had je dan?quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is 't wel goed. ben weer volledig hersteld
donkerquote:
ben gister heen zuipen geweest, en tot half 4 in bed gelegen. daar wordt je moe vanquote:
Niks gewend jijquote:Op zondag 4 april 2010 21:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben gister heen zuipen geweest, en tot half 4 in bed gelegen. daar wordt je moe van
Wat was er aan het handje?quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is 't wel goed. ben weer volledig hersteld
Hell noquote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan daag ik jou uit om inn feyenoord tenue naast Bart te gaan zitten tijdens de beker
kloptquote:
veel succesquote:
zie bovenstaande, ik kon een keer uitslapenquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat was er aan het handje?
[..]
Hell noFeyenoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had al genoeg moeite met een feyenoordtaart inpakken op m;n werk laatst, ik wou ;m tegen de muur aan gooien.
Chillie, dat kan ik altijdquote:Op zondag 4 april 2010 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zie bovenstaande, ik kon een keer uitslapen
ik bijna nooitquote:
hmm, valt me wel een beetje tegenquote:
Heb hem speciaal voor jou even toegevoegdquote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand onderstaand icoontje op msn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 4 april 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor stoepIs dat omdat je me dat ooit eerder stuurde of omdat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
wunderbarquote:Op zondag 4 april 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem speciaal voor jou even toegevoegd
en dan?quote:Op zondag 4 april 2010 21:44 schreef justmattie het volgende:
Ik kan een tekstballon op Hyves neer zetten
Niks, nutteloze toevoeging volgens mijquote:
Ik werk bijna nooit en zo goed als geen school meerquote:
Die wil ik ook!quote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand onderstaand icoontje op msn?
Ik bén een navigatiesysteem.quote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
Iemand die verstand heeft van navigatiesystemen?
Nee.quote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
Gewoon mij en DW meenemen op reisquote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
Wat nou nee? Jij bent een navigatiesysteemquote:
Ik ben goed in bordjes zoeken jaquote:Op zondag 4 april 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nou nee? Jij bent een navigatiesysteem
Is jouw moeder net zoals jij?quote:Op zondag 4 april 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, dan koop ik jou voor mijn moeders verjaardag.
En olifantJES spottenquote:
Dan wil ik niet gekocht worden voor jouw moeder.quote:
VliegtuigJES neit te vergetenquote:
Okéquote:Op zondag 4 april 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan wil ik niet gekocht worden voor jouw moeder.
Die ook jaquote:
Als het klein is, is het schattig.quote:
Geldt niet voor alles trouwens.quote:Op zondag 4 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het klein is, is het schattig.
Ik sla daar wel eens in door.quote:Op zondag 4 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het klein is, is het schattig.
Als het fluffy is, is het goed. Of als het glimt.quote:
Ik vind alles wat kleiner is dan normaal al schattigquote:Op zondag 4 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het fluffy is, is het goed. Of als het glimt.
Whehe.quote:Op zondag 4 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het fluffy is, is het goed. Of als het glimt.
Ik niet allesquote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind alles wat kleiner is dan normaal al schattig
Ik stel me jou dan echt voor dat als blijkt dat een nieuw vriendje een micropenis heeft, jij op je knieën voor 'm zit van ''Aaaaw, wat een poepiequote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind alles wat kleiner is dan normaal al schattig
Ik zag het voor mequote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik stel me jou dan echt voor dat als blijkt dat een nieuw vriendje een micropenis heeft, jij op je knieën voor 'm zit van ''Aaaaw, wat een poepie![]()
''
Nee.quote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik stel me jou dan echt voor dat als blijkt dat een nieuw vriendje een micropenis heeft, jij op je knieën voor 'm zit van ''Aaaaw, wat een poepie![]()
''
Ik ben een kleinere variant van m'n vader!quote:Op zondag 4 april 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee.
Ik bedoel meer.. je hebt een colaflesje, en dan nog een kleinere variant daarvan. Dat vind ik al schattig
Mijn vriend lijkt pas echt op zijn vaderquote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben een kleinere variant van m'n vader!
Mijn zus lijkt op m'n vaderquote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend lijkt pas echt op zijn vader
1.70 ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WTF jij bent al 1.72, hoe klein is hij dan wel niet
Ik ookquote:
Die is misschien even groot als ik. Scheelt misschien een halve centimeter.quote:
Wat is jouw vader kleinquote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die is misschien even groot als ik. Scheelt misschien een halve centimeter.
Hier ook maar 1 a 1.5 cm met mijn pa, met de rest wel wat meerquote:Op zondag 4 april 2010 22:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook
Maar het scheelt maar één of twee centimeter met de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |