Ja de kans op zwangerschap is met een condoom nog kleiner.. maar tegen veel SOA's helpt een condoom niet hoor...quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Geloof me, je kan het beter gewoon met condoom doen. Je vriendin, helemaal met een leeftijd rond 16, kan een keer de pil vergeten. Vreemdgaan kan ook nog eens, en je wil geen SOA's krijgen neem ik aan.
Als ze de pil gewoon regelmatig slikt dan kan je in haar klaarkomen zonder dat ze zwanger raakt. Is zij maagd?
Niet grappig. Volgende keer beter je best doen, troll.quote:Op zondag 4 april 2010 20:25 schreef jongen16 het volgende:
hoi,
sinds kort heb k een vriendin en neuk ik voortaan zonder condoom.
mijn vriendin is aan de pil maar wat moet ik nu doen als ik klaarkom? kan ik dit gewoon in dr kut of hoe doen jullie dat?
alvast bedankt
Dus als je gemiddeld 1x per dag neukt, heb je 3x per jaar kans dat ze zwanger raaktquote:Op zondag 4 april 2010 20:29 schreef Twizu het volgende:
De pil is voor 99% betrouwbaar. Het helpt echter niet om soa's te voorkomen.
ik heb haar twee maanden geleden ontmaagd, maar toen deed ik het dus nog met condoom.quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Geloof me, je kan het beter gewoon met condoom doen. Je vriendin, helemaal met een leeftijd rond 16, kan een keer de pil vergeten. Vreemdgaan kan ook nog eens, en je wil geen SOA's krijgen neem ik aan.
Als ze de pil gewoon regelmatig slikt dan kan je in haar klaarkomen zonder dat ze zwanger raakt. Is zij maagd?
Hoe weet je zeker dat ze nog maagd was? Ik zou het risico niet nemen ivm soa's en dergelijke.quote:Op zondag 4 april 2010 20:34 schreef jongen16 het volgende:
[..]
ik heb haar twee maanden geleden ontmaagd, maar toen deed ik het dus nog met condoom.
omdat het zonder condoom gewoon fijner is doen we het sinds kort zonder maar ik was dus benieuwd hoe groot de risico's nou zijn omdat het volgens mij altijd erg opgeblazen werd met 'pil+condoom gebruiken'
Oh jawel hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 20:29 schreef Wenxi het volgende:
[..]
Ja de kans op zwangerschap is met een condoom nog kleiner.. maar tegen veel SOA's helpt een condoom niet hoor...
Hangt helemaal van haar af. Ik zou persoonlijk het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zondag 4 april 2010 20:34 schreef jongen16 het volgende:
[..]
ik heb haar twee maanden geleden ontmaagd, maar toen deed ik het dus nog met condoom.
omdat het zonder condoom gewoon fijner is doen we het sinds kort zonder maar ik was dus benieuwd hoe groot de risico's nou zijn omdat het volgens mij altijd erg opgeblazen werd met 'pil+condoom gebruiken'
gewoon in der kont neuken heb je nergens meer last vanquote:Op zondag 4 april 2010 20:34 schreef jongen16 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |