HELLO KITTY!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:10 schreef SuperFruitig het volgende:
IK BEN EEN POES DAG VRIENDEN
Tof, maar ik denk wel dat ze binnenkort een claim kunnen verwachten van de erfgenamen van Michael Crichton.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.moddb.com/game(...)-media-press-release
Game. Of. The. Forever. And. Ever.
quote:Major Nelson’s confirmed the system update for Xbox 360 which adds USB flash support for the console is now live.
quote:Reserveer nu en ontvang GRATIS een code voor 4 unlockable fighters en een UFC DVD bij uw bestelling! OP=OP!
Orange Box is zeker wel tof! Waar ergens? want ik wil hem ook nog wel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef badboynova het volgende:
Half Life 2 Orange Box 20 euro.
Ghost Recon Advanced Warfighters 2 15 euro.
Zijn deze games de moeite waard om aan te schaffen?
p.s
UFC Undisputed 2010 59,95 euro.
Wordt 28 mei 2010 verwacht!
[..]
HL2quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Orange Box is zeker wel tof! Waar ergens? want ik wil hem ook nog wel!
Volgens mijn heb ik graw ook nog liggen, mag je wel voor 10inc hebben
Komt traag op gang en is geen makkelijke game hoorde ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
HL2
Wat vind jij zelf van graw2, is het een beetje de moeite waard?
Correct.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Komt traag op gang en is geen makkelijke game hoorde ik zeggen.
Als ik in een game kan schieten, dan vind ik het wel snel goedquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Correct.
Denk niets voor jou BadBoy omdat jij meer een Halo en dat soort spellen man bent.
Ooitquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef SkyChat het volgende:
Aquila, ga je ook red dead redemption halen?
Je kan wel schieten dat wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als ik in een game kan schieten, dan vind ik het wel snel goed
Dat was in de begin jaren van de xbox! Toen was het leuk, en misschien ook nog wel. Maar de MP zal niet vaak gedaan mee worden en tja de SP, schietspel is schietspelquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
HL2
Wat vind jij zelf van graw2, is het een beetje de moeite waard?
ik ren alleen voor hunters.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kan wel schieten dat wel.
Maar je niet kunt als malle henkie schietend door die straten rennen.
Je gaat dood bij GRAW 2quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik ren alleen voor hunters.
De andere vijanden bespring ik als een kamikaze piloot, om met me blote handen hun hart eruit te rukken.
Iedereen zal wel eens dood gaan in een game.quote:
niet in racegamesquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iedereen zal wel eens dood gaan in een game.
voor de wijsneus, in schiet games gaat iedereen weleens dood.quote:
ah, dan wel inderdaadquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
voor de wijsneus, in schiet games gaat iedereen weleens dood.
Een andere uitzondering is pokemon vraag me niet hoe en wat, maar Aq kan het voor elkaar krijgen. ( momppelt iets met pokemon verhongeren )quote:
Pokemon kan je toch niet laten verhongeren?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
Een andere uitzondering is pokemon vraag me niet hoe en wat, maar Aq kan het voor elkaar krijgen. ( momppelt iets met pokemon verhongeren )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |