In review tijd ja, als je normaal gamed ben je er zo 3 uur langer mee bezig. Dan heb je multiplayer waar je uren mee zoet bent, Co-op. Sold.quote:
WAT!? Desecratie van al het heilige, waar liggen je grenzen in godsnaam SPank!? Ahoi mannen, pak de toortsen en marcheer naar de woning van dit een gruwel!quote:Op zondag 11 april 2010 13:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet overweg met een achterlijk save-systeem nee![]()
Naja, ik wil er gewoon ook niet mee overweg, kutspel
Rushen wel ja denk ik! Maar ik laat hem liggenquote:
Alan Wake en Skate 3 zijn zeker binnen hier. World cup is twijfel geval, want het is feite gewoon een update van fifa 10 en daar betaal ik geen 60 e voor!quote:Op zondag 11 april 2010 13:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Metro 2033, Splinter Cell: Conviction, Alan Wake, Skate 3, Fifa World Cup, Super Street Fighter IV, UFC Undisputed 2010, Split/Second.
Aha.
Is echt geen updatequote:Op zondag 11 april 2010 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alan Wake en Skate 3 zijn zeker binnen hier. World cup is twijfel geval, want het is feite gewoon een update van fifa 10 en daar betaal ik geen 60 e voor!
says who?quote:Op zondag 11 april 2010 13:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In review tijd ja, als je normaal gamed ben je er zo 3 uur langer mee bezig.
quote:Op zondag 11 april 2010 13:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAT!? Desecratie van al het heilige, waar liggen je grenzen in godsnaam SPank!? Ahoi mannen, pak de toortsen en marcheer naar de woning van dit een gruwel!
"Look out, Agent! Criminals up above!"quote:Op zondag 11 april 2010 13:47 schreef speknek het volgende:
Splinter Cell Conviction krijgt een 9.3 van IGN. Daar hebben ze vast betaald voor gekregen, maar naast Alan Wake misschien nog een andere toptitel tot eh, de kerst ofzo.
quote:Op zondag 11 april 2010 13:47 schreef speknek het volgende:
Splinter Cell Conviction krijgt een 9.3 van IGN. Daar hebben ze vast betaald voor gekregen, maar naast Alan Wake misschien nog een andere toptitel tot eh, de kerst ofzo.
geen updatequote:Op zondag 11 april 2010 13:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is echt geen update
Ik haal ze allemaal
sportgames die ELK freaking jaar weer opnieuw uitkomen en hele-fucking-maal niks toevoegenquote:Op zondag 11 april 2010 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja dat is ook zo, al zit er in de world cup versie alleen een hoop landen erbij en verder niks
Fifa 11 zal wel weer een paar nieuwe dingen hebben
Jij komt ook elk topic weer terug, de rest kan je zelf invullenquote:Op zondag 11 april 2010 13:58 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
sportgames die ELK freaking jaar weer opnieuw uitkomen en hele-fucking-maal niks toevoegen
So wrong, heb je het al gespeeld?quote:Op zondag 11 april 2010 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja dat is ook zo, al zit er in de world cup versie alleen een hoop landen erbij en verder niks
Fifa 11 zal wel weer een paar nieuwe dingen hebben
Wat is er nieuw kwa gameplay dan in de world cup versie?quote:
Ok als je veel Fifa 10 doet en daarna dit zie je dat er zooooooveel veranderingen in zitten, meen ikquote:Op zondag 11 april 2010 13:59 schreef VitaminWater het volgende:
Ik zie aan die WK demo weinig vernieuwends t.o.v. fifa10. Eigenlijk alleen een ander lettertype en dan alleen maar landenteams, maar gameplay is volgens mij gelijk aan Fifa10. Niks bijzonders dus, laat ik lekker liggen.
Is het singleplayer gedeelte van C2 nog wat?quote:Op zondag 11 april 2010 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Look out, Agent! Criminals up above!"
Stuk sneller, bewegen van spelers werkt soepeler. Aannemen op de borst om de bal mee te nemen. Zoveel sfeerquote:Op zondag 11 april 2010 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is er nieuw kwa gameplay dan in de world cup versie?
Jij hebt hem wel gespeeld zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |