Daar wil ik hem ook voor gaan gebruiken ja.quote:Op zondag 4 april 2010 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Helemaal nu blijkt dat savegames ook er op kunnen
Waarom kloten met 16 GB als je 250 kunt hebbenquote:Op zondag 4 april 2010 20:36 schreef Wessiej het volgende:
Net een 250GB HDD gekocht, usb is for losahs
Kan ik nu ook al met mijn memorystick van de Xbox 360quote:Op zondag 4 april 2010 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat wel weer een run worden op internet, savegames downloaden op je usb stick zetten en spelen maar
Als je ook je profile er op kan zetten, is het misschien nog wel beter
wtfquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef Dynd het volgende:
Lurk tvp
Edit: Kennen jullie Border Patrol? Kei geinig jonge
Is toch gelinkt aan je profiel zoals je save's nu? Ik kan nu tenminste niet mijn save's op de memoryunit zetten en dan bij iemand anders er op zetten.quote:Op zondag 4 april 2010 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat wel weer een run worden op internet, savegames downloaden op je usb stick zetten en spelen maar
Je kan met je profile ook op xbox spelen die niet meer op live kan (aka ban) en daarna kun je weer je profile weer zo maken dat ie niet meer corrupt is (iets met hash en die stuff)quote:Op zondag 4 april 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is toch gelinkt aan je profiel zoals je save's nu? Ik kan nu tenminste niet mijn save's op de memoryunit zetten en dan bij iemand anders er op zetten.
En geen ban gehadquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Er zijn allang programma's hiervoor, ik gebruikte zelf Xploder 360, hierdoor kun je andermans saves aan jouw profiel koppelen. Erg leuk met cheatsaves en dergelijke.
Oke dat is opzich wel grappig dan. Maar hoe zit dat met Achievements? Ze hadden er toen toch een hoop gebanned die zo aan achievements kwamen?quote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Er zijn allang programma's hiervoor, ik gebruikte zelf Xploder 360, hierdoor kun je andermans saves aan jouw profiel koppelen. Erg leuk met cheatsaves en dergelijke.
Ja, maar dat waren echt mensen die honderden games hadden gegamesaved. Als je er een paar/tientallen had gedaan maakte dat niets uit. Ik zelf heb het niet echt gedaan vond er niets aan.quote:Op zondag 4 april 2010 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dat is opzich wel grappig dan. Maar hoe zit dat met Achievements? Ze hadden er toen toch een hoop gebanned die zo aan achievements kwamen?
nja 1x in de 2 maanden ofzo misschien niet, maar alleen xbox met een CFW levert je ook een ban op en dan heb je nog niet eens een copy in dat ding gehadquote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar dat waren echt mensen die honderden games hadden gegamesaved. Als je er een paar/tientallen had gedaan maakte dat niets uit. Ik zelf heb het niet echt gedaan vond er niets aan.
Rustig maar Ricko het is tenslotte Pasenquote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef RickoKun het volgende:
Ze zouden alle cheaters een nekschot moeten geven. Stelletje losers.
en die reacties daarquote:Op maandag 5 april 2010 12:08 schreef kepler het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)007645891/index.html
Mooie deal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |