SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zowiezo de enige Infanterist... ARG, ik ben slechts een Chauffeur bij de infanterie, dus geen echte infanterist.... nouwquote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef golfer het volgende:
Iemand die bij defensie werkt hoeft natuurlijk niet persé een militair te zijn, Braamyo.
Dus voorlopig hou ik het er op dat jij onze enige militair in deze SC bent.
*lacht hardop* hahaquote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit keer wel, next time wat sneller marcheren vriend
Ik zit niet in een kazernequote:Op zondag 4 april 2010 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Gokje uit de losse pols.
Gebaseert op jou woonplaats en de kazernes die in jou provincie liggen denk ik aan Wezep of t'harde?
en met terugblik op de vorige posts die jij gemaakt hebt zou ik me rotlachen als je in t'harde zit :0
*meldt*quote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef golfer het volgende:
Iemand die bij defensie werkt hoeft natuurlijk niet persé een militair te zijn, Braamyo.
Dus voorlopig hou ik het er op dat jij onze enige militair in deze SC bent.
AHA !!!!!quote:
Bel ons eensquote:Op zondag 4 april 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
AHA !!!!!
dan kun jij me vast wel vertellen waar mijn vakantie uren zijn gebleven die ik tussen 03-07-2009 en 31-12-2009 op bouwde, want die heb ik nooit gehad !
*vind de schuldige har har har*
neej, ff zonder dollen, niks mee doen, administratie oirschot is daar al mee aan het worstelen....
maar toch denk ik dat jij de schuldige bent !
Hoe heb je het gehad Bluezz?quote:Op zondag 4 april 2010 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien dit oude hoofd is sufgeluld door moeder & zus ga ik me even terugtrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |