Nee jammer dat sommige mods het topic daarvoor moesten dichtgooien om de 2 secondenquote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen jammer dat toen aardig was SBS-n00bs zaten te klooien met persoonsgegevens
Ohja van Vincent. Ach, het adres van een cellencomplex is zo te vinden.quote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen jammer dat toen aardig was SBS-n00bs zaten te klooien met persoonsgegevens
Ik was er vorige week niet. Is er wat belangrijks gebeurt dan ?quote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee of dat nu al te zien is. Alberto heeft wel zijn eigen pagina en DAS je goed recht was volgens mij ook terug te zienquote:Op zondag 4 april 2010 18:43 schreef Surf_Bunny het volgende:
Komt Peter bij uitzending gemist of doet sbs daar niet aan(laptop flipt als ik meer dan1 pagina open)
Neuhquote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik was er vorige week niet. Is er wat belangrijks gebeurt dan ?![]()
* henrydg pakt ondertussen wat belgische chocolaatjes![]()
Oh.. als ik op audio off klik in de studioapplicatie is dat bij jullie dus ook zo ?quote:
paasdiner waarschijnlijkquote:
PiRANiA is verantwoordelijk voor de OP. Blame himquote:Op zondag 4 april 2010 19:01 schreef Feestkabouter het volgende:
het onderwerp van Reportage klopt niet, die 2 debielen waren er vorige week.
deze week andere debielen: fritzl en hij van kamphuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |