Vorige week was het een normaal tempoquote:Op zondag 4 april 2010 18:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Vorige week waren er iets van 3 posts per seconde, zo'n halfuur lang. echt sick gewoon.
quote:
Neee!quote:Op zondag 4 april 2010 18:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
semi-lollerig?je hebt het toch niet over mijn Alberto gifjes he?
Ik wilde net zeggenquote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neee!
diie zijn kei lollig!
mja is niet erg als het ontopic is!quote:Op zondag 4 april 2010 18:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Vorige week waren er iets van 3 posts per seconde, zo'n halfuur lang. echt sick gewoon.
Alleen jammer dat toen aardig was SBS-n00bs zaten te klooien met persoonsgegevensquote:Op zondag 4 april 2010 18:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Idd. Mensen die dat al niet aankunnen
Nee jammer dat sommige mods het topic daarvoor moesten dichtgooien om de 2 secondenquote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen jammer dat toen aardig was SBS-n00bs zaten te klooien met persoonsgegevens
Ohja van Vincent. Ach, het adres van een cellencomplex is zo te vinden.quote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen jammer dat toen aardig was SBS-n00bs zaten te klooien met persoonsgegevens
Ik was er vorige week niet. Is er wat belangrijks gebeurt dan ?quote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee of dat nu al te zien is. Alberto heeft wel zijn eigen pagina en DAS je goed recht was volgens mij ook terug te zienquote:Op zondag 4 april 2010 18:43 schreef Surf_Bunny het volgende:
Komt Peter bij uitzending gemist of doet sbs daar niet aan(laptop flipt als ik meer dan1 pagina open)
Neuhquote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik was er vorige week niet. Is er wat belangrijks gebeurt dan ?![]()
* henrydg pakt ondertussen wat belgische chocolaatjes![]()
Oh.. als ik op audio off klik in de studioapplicatie is dat bij jullie dus ook zo ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |