Ik wil ook boottochtjes makenquote:Op zondag 4 april 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Het eerste boottochtje van 2010 zit er weer op
Moet je hierkomen.quote:
op je www staat bootvochtquote:Op zondag 4 april 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Het eerste boottochtje van 2010 zit er weer op
Op mn zelfmoordfiets?quote:
You are very welcomequote:
Klopt, ik was aan ;t smsen tijdens ;t varen, en toen maakte mn telefoon er bootvochtje vanquote:
Met pijn en moeite halen we het winkelcentrum met die fiets. Verder durven we ook nietquote:
ik moest ook lachenquote:Op zondag 4 april 2010 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, ik was aan ;t smsen tijdens ;t varen, en toen maakte mn telefoon er bootvochtje vanEn daar moesten we om lachen.
Dus daarom was je er nietquote:Op zondag 4 april 2010 17:28 schreef 8108139dpths het volgende:
I R BACK!!!![]()
Biogarde is zo lief geweest me te unbannen...![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met pijn en moeite halen we het winkelcentrum met die fiets. Verder durven we ook niet
Trein.quote:
En de boot was ook vochtigquote:
I R INNOCENT!!quote:Op zondag 4 april 2010 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dus daarom was je er niet
Stouterd!
Welkom terug
Wat had je gedaan dan?quote:
en kwam dat door het water of door een vriendjequote:
Regen. Vriendje is onvindbaar op het moment.quote:Op zondag 4 april 2010 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en kwam dat door het water of door een vriendje
Het klinkt wel liefquote:Op zondag 4 april 2010 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend, zo noemen ze me wel vaker...![]()
Maar dat is toch zo?quote:Op zondag 4 april 2010 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In een topic van iemand die een virus had gepost dat 'format C:' altijd prima werkt...![]()
Heul niet. Wakker worden, voetbal, film, en nu net thuis en etenquote:Op zondag 4 april 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Regen. Vriendje is onvindbaar op het moment.
dat dacht ik ookquote:
Ja maar er zijn noobs die niet weten wat het betekend en die gaan het dan uitproberen en dan hebben ze een pc die niks meer doet omdat ze niet weten wat ze doen en vooral moeten doenquote:
Je had er een disclaimer bij moeten doenquote:Op zondag 4 april 2010 17:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Onder Windows werkt het niet eens... dus de TS liep niet eens 'gevaar'... maar goed...
quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
And you thought you could change the world, by opening your legs
Oh, zoals dat ene plaatje van 4chan dat rondcirculeert van die jongen die zijn vaders PC gesloopt had?quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar er zijn noobs die niet weten wat het betekend en die gaan het dan uitproberen en dan hebben ze een pc die niks meer doet omdat ze niet weten wat ze doen en vooral moeten doen
Die ken ik nietquote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh, zoals dat ene plaatje van 4chan dat rondcirculeert van die jongen die zijn vaders PC gesloopt had?
Dat was best sneu, ja
Dat had misschien wel geholpen ja...quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je had er een disclaimer bij moeten doen
film? Kut, ik moet m;n ex nog bellenquote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heul niet. Wakker worden, voetbal, film, en nu net thuis en eten
The Dresden Dolls - Delilahquote:
Welk plaatje?quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh, zoals dat ene plaatje van 4chan dat rondcirculeert van die jongen die zijn vaders PC gesloopt had?
Dat was best sneu, ja
http://static.funnyjunk.com/pictures/so_much_win.pngquote:
Mad Max, nu alle 3 in 2 dagen gezienquote:Op zondag 4 april 2010 17:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
film? Kut, ik moet m;n ex nog bellen
Ik ga morgen naar Alice in Wonderlandquote:Op zondag 4 april 2010 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wil ook weten welk plaatje
Ik ga woensdag weer naar film.. How to train your dragen 3D Imax
Ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar er zijn noobs die niet weten wat het betekend en die gaan het dan uitproberen en dan hebben ze een pc die niks meer doet omdat ze niet weten wat ze doen en vooral moeten doen
Oh die lijkt me echt heel leukquote:Op zondag 4 april 2010 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wil ook weten welk plaatje
Ik ga woensdag weer naar film.. How to train your dragen 3D Imax
Kzquote:
Ik moet ze nog zien, aangezien m;n ex-collega;s me met hem gingen vergelijken nadat ze kennis hadden gemaakt met mijn rijstijl in buggy;s met een schreeuwende huppelkut ernaastquote:Op zondag 4 april 2010 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mad Max, nu alle 3 in 2 dagen gezien
dies best tofquote:Op zondag 4 april 2010 17:50 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb Shutter Island vandaag gedow... gekocht... vanavond even kijken...
dat kan gewoon niet echt zijnquote:Op zondag 4 april 2010 17:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
http://static.funnyjunk.com/pictures/so_much_win.png
Deze, hij is te groot om als afbeelding te plaatsen.
Mad Max 3 moet je dus zien. Thunderdomequote:Op zondag 4 april 2010 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet ze nog zien, aangezien m;n ex-collega;s me met hem gingen vergelijken nadat ze kennis hadden gemaakt met mijn rijstijl in buggy;s met een schreeuwende huppelkut ernaast
quote:Op zondag 4 april 2010 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet ze nog zien, aangezien m;n ex-collega;s me met hem gingen vergelijken nadat ze kennis hadden gemaakt met mijn rijstijl in buggy;s met een schreeuwende huppelkut ernaast
Tina Turnerquote:
Tijdens ons bootvochtje zijn we een Dodge Demon tegengekomenquote:Op zondag 4 april 2010 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mad Max 3 moet je dus zien. Thunderdome
In de eerste 2 rijdt hij in een Ford Falcon XB Coupe:
[ afbeelding ]
Hij heeft er wel foto's bijquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tijdens ons bootvochtje zijn we een Dodge Demon tegengekomen
[ afbeelding ]
DAT DIT KAN IN IJLST
Personeelsuitje, naar vlieland geweest, over het strand scheuren met buggy;squote:
quote:Op zondag 4 april 2010 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Personeelsuitje, naar vlieland geweest, over het strand scheuren met buggy;s
[ afbeelding ]
Mijn bijrijder was een collega die ik niet mocht, dus ik steeds driften enzo, en zij kreeg steeds hele zandbulten over ;r heen.
Er reed hier ook een Impala SS rondquote:Op zondag 4 april 2010 17:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Hier in de buurt rijdt ook regelmatig zo'n gave klassieke Dodge rond...
het ging mij om de huppelkutquote:
Wat voor?quote:Op zondag 4 april 2010 17:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Hier in de buurt rijdt ook regelmatig zo'n gave klassieke Dodge rond...
Dat is het ookquote:Op zondag 4 april 2010 17:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me trouwens ook nog eens erg gaaf om te doen...![]()
Dat doet me dan weer helemaal niets...quote:Op zondag 4 april 2010 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er reed hier ook een Impala SS rond1 van mijn droomauto;s
In steekwoorden: praktijkschool, figuur van een jongetje van 9, 15 jaar.quote:
quote:
Niet?quote:Op zondag 4 april 2010 17:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer helemaal niets...
Jij bent liev!quote:
Graag.quote:Op zondag 4 april 2010 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is het ook
Idee voor een volgende meet?
Doe dan de oude :[wquote:Op zondag 4 april 2010 17:58 schreef 8108139dpths het volgende:
Dan liever een Mustang![]()
[ afbeelding ]
Duur geintje volgens mijquote:
Gourmettenquote:Op zondag 4 april 2010 18:00 schreef Ezechielk het volgende:
Ik hou van mijn homies
Ze hebben (veel) te veel gourmet gehaald, dus of ik ook mee kom eten.![]()
* Ezechielk signing off
Doe me denken aan die Mustang van Lotte autoschadequote:Op zondag 4 april 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
volgens mij is het een Challenger... geel, met zwarte strepen...
Ook erg gaaf ja...quote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe dan de oude :[w
1967 om precies te zijn:
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Neeeeee Camaro;s hebben lelijke kontjes!quote:
Ooit wel eens zien rijden volgens mij, maar dat is al jaaaaaren geleden...quote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe me denken aan die Mustang van Lotte autoschade
Nu echt weg trouwens
Neequote:Op zondag 4 april 2010 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neeeeee Camaro;s hebben lelijke kontjes!
Jawel!quote:
Neequote:
Ik.quote:Op zondag 4 april 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil er binnenkort een bootvochtje met me maken?
quote:
Jij hebt er gewoon geen verstand van...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DevilsWhore pakt agendaquote:
Nee. Tquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij hebt er gewoon geen verstand van...
Wat jij wilt. Ik vind Camaro;s lelijk, en ik mag dat vinden want m;n ex heeft er 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
ik kan paardrijdenquote:
Dan pas?quote:
Okequote:
IK IK IK IK IK IK IK IK IK IKquote:Op zondag 4 april 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil er binnenkort een bootvochtje met me maken?
ik heb gehoord dat je daar hangtieten van krijgt, klopt dat?quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wil wel een ander vochtje bij je maken hoor DW![]()
Varen in een vochtig bootje.quote:
Is goedquote:
Nope, hangtieten krijg je van zwaartekracht.quote:Op zondag 4 april 2010 18:09 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daar hangtieten van krijgt, klopt dat?
Oké, lijkt me leuk. Misschien kan Huppel dan ook wel mee. Gaan we met z'n drieën.quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 4 april 2010 18:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, lijkt me leuk. Misschien kan Huppel dan ook wel mee. Gaan we met z'n drieën.
Going Southquote:Op zondag 4 april 2010 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, hangtieten krijg je van zwaartekracht.
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, lijkt me leuk. Misschien kan Huppel dan ook wel mee. Gaan we met z'n drieën.
Ik wil een mooie Sapph bikiniquote:Op zondag 4 april 2010 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaGa jij ons dan rondvaren terwijl wij in bikini liggen te bakken?
En dan ergens midden in een verlaten meer stoppen en dan maar ''zien waar het schip strandt''?quote:Op zondag 4 april 2010 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaGa jij ons dan rondvaren terwijl wij in bikini liggen te bakken?
Van kinderen ook trouwens. En afvallen.quote:
Factor 50quote:Op zondag 4 april 2010 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Je mag Huppel ook insmeren trouwens, i kverbrand niet dus ;t is niet nodig bij mij. Tenzij jij graag wilt.
HET IS MIJN VERANTWOORDELIJKHEID OM IEDEREEN IN TE SMEREN.quote:Op zondag 4 april 2010 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Je mag Huppel ook insmeren trouwens, i kverbrand niet dus ;t is niet nodig bij mij. Tenzij jij graag wilt.
Ik wil een toffe zwembroek met dat ene Sapph bovenstukjequote:Op zondag 4 april 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil een mooie Sapph bikini![]()
Raph heeft Sapph boxers
Je hebt ook zwitsal zonnebrand toch?quote:
Je bent te goed voor deze wereld stoepquote:Op zondag 4 april 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HET IS MIJN VERANTWOORDELIJKHEID OM IEDEREEN IN TE SMEREN.
Epic Boxerquote:Op zondag 4 april 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil een mooie Sapph bikini![]()
Raph heeft Sapph boxers
Ga etenquote:
Word ik daarna door jullie ingesmeerd?quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld stoep
HEBBEH HEBBEH HEBBEHquote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt ook zwitsal zonnebrand toch?
Dan smeren huppel en ik jou wel inquote:Op zondag 4 april 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HET IS MIJN VERANTWOORDELIJKHEID OM IEDEREEN IN TE SMEREN.
Uiteraardquote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Word ik daarna door jullie ingesmeerd?![]()
![]()
Doenquote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEBBEH HEBBEH HEBBEH
Zal van de week eens gaan kijken
Ik kreeg daar een mental image van en ik moest heel hard lachen.quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan smeren huppel en ik jou wel in
met onze tieten![]()
![]()
Lucky stoepquote:
Ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kreeg daar een mental image van en ik moest heel hard lachen.
Waarom lachen?quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kreeg daar een mental image van en ik moest heel hard lachen.
Hopelijk welquote:Op zondag 4 april 2010 18:14 schreef DeLuna het volgende:
Zwitsal
Ik ben benieuwd of er ook echt een wasmiddel van komt
Ik heb 'm liever helemaal in het zwart. En met van dat glimmende latex/rubber/leer whatever.quote:
Ik heb al een toffe zwembroekquote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil een toffe zwembroek met dat ene Sapph bovenstukje
En Raph heeft ook epic boxer.
quote:
Omdat ik het me op een niet-erotische manier voor me zag.quote:
quote:
dat vond ik vroeger best tofquote:
Dat wordt jouw verjaardagscadeautje van mijquote:Op zondag 4 april 2010 18:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb 'm liever helemaal in het zwart. En met van dat glimmende latex/rubber/leer whatever.
maken ze het erotisch voor jou ,ga jij lachenquote:Op zondag 4 april 2010 18:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Omdat ik het me op een niet-erotische manier voor me zag.
Ik ook maar daar past mijn kont niet goed inquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Omdat ik het me op een niet-erotische manier voor me zag.
* Huppelmuts zet zwitsal wasgel in de douche voor nijnquote:Op zondag 4 april 2010 18:18 schreef nijnja het volgende:
Ik wil douchen maar ik wil niet, wie haalt me over?
zolang de stank je niet overhaalt is het nergens voor nodigquote:Op zondag 4 april 2010 18:18 schreef nijnja het volgende:
Oké.quote:Op zondag 4 april 2010 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wordt jouw verjaardagscadeautje van mij
Ik kan het me ook niet voorstellen hoorquote:
Zal ik je rug inzepen?quote:Op zondag 4 april 2010 18:18 schreef nijnja het volgende:
Hoeveel dozen tissues gaan er per week doorheen bij jullie thuis?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 4 april 2010 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen hoor
Zeven. Mijn moeder weet nog steeds niet waar die dingen blijven.quote:Op zondag 4 april 2010 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel dozen tissues gaan er per week doorheen bij jullie thuis?
quote:Op zondag 4 april 2010 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts zet zwitsal wasgel in de douche voor nijn
Zit wat inquote:Op zondag 4 april 2010 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zolang de stank je niet overhaalt is het nergens voor nodig
Ben je zo emotioneel?quote:
quote:
Wanneer kom jequote:
Nu.quote:
TLKquote:Op zondag 4 april 2010 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey nijn !
Oeh, dat is vroeg, ik heb nog niets gedaanquote:
Dat zal lastig worden, want vandaag is dat SBS gedoe.quote:Op zondag 4 april 2010 18:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Red je het nu ook om weer achter me te eindigen?
Tijd om wat te gaan doen danquote:Op zondag 4 april 2010 18:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oeh, dat is vroeg, ik heb nog niets gedaan!
Serieus?quote:
Serieus?quote:
Ohja, halve KLB SC op touwquote:Op zondag 4 april 2010 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden, want vandaag is dat SBS gedoe.
Er gaat veel gepost worden !
Ajaxquote:Op zondag 4 april 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
oef AJAX nog maar 4 puntjes achter op FC Twente
Ik heb er nu bijna 280.quote:Op zondag 4 april 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als het lukt.
Ik weet niet eens hoeveel post ik heb
quote:
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 4 april 2010 18:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is het makkelijke van ronde getallen he
Ja, die gaan de komende jaren echt geen kampioen worden.quote:Op zondag 4 april 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Feyenoord gaat het niet meer redden
Getallen!quote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in
Maar het maakt me niet zoveel uit hoeveel ik er heb.
Nee die gun ik ze niet. En als ze die wel halen denk ik dat Ez en ik best chagrijnig zullen zijn in de SCquote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, die gaan de komende jaren echt geen kampioen worden.
Ik denk wel de beker voor ze.
Ja hallo, voetbal gaat dus echt de sfeer hier niet verpesten he.quote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die gun ik ze niet. En als ze die wel halen denk ik dat Ez en ik best chagrijnig zullen zijn in de SC
Alles beter dan Ajax..quote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die gun ik ze niet. En als ze die wel halen denk ik dat Ez en ik best chagrijnig zullen zijn in de SC
Ik vond je zo aardigquote:
Stervendehorenpokkevoetbal. ga naar VBL ofzo.quote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VBL is dood sinds die rel daar.quote:Op zondag 4 april 2010 18:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stervendehorenpokkevoetbal. ga naar VBL ofzo.
Nou en. Tyfusvoetbal.quote:Op zondag 4 april 2010 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VBL is dood sinds die rel daar.
Het gaat hier steeds vaker over sport de laatste tijdquote:
Veel mensen doen nou eenmaal aan sportquote:Op zondag 4 april 2010 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat hier steeds vaker over sport de laatste tijd
Sorry maar voetbal vind ik best leukquote:Op zondag 4 april 2010 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat hier steeds vaker over sport de laatste tijd
Sport op tv bedoel ikquote:Op zondag 4 april 2010 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Veel mensen doen nou eenmaal aan sport
Weet ik liefjequote:Op zondag 4 april 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar voetbal vind ik best leuk
Je kan het onderwerp altijd veranderenquote:Op zondag 4 april 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sport op tv bedoel ikOok al over F1
Gaat moeilijk. Maar gisteren sloeg alles, 2 random gasten die met z;n 2en ;t over F1 hadden, en de rest gewoon straal negeerdenquote:Op zondag 4 april 2010 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan het onderwerp altijd veranderen
Het zelf doen is sowieso vaak leukerquote:Op zondag 4 april 2010 18:56 schreef DeLuna het volgende:
Voetbal is kut, voor de rest is sport prima
In de slowchat zijn soms niet alle onderwerpen leuk.quote:Op zondag 4 april 2010 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat moeilijk. Maar gisteren sloeg alles, 2 random gasten die met z;n 2en ;t over F1 hadden, en de rest gewoon straal negeerden
Mja ik weet het, maar het gaat steeds vaker over sport. Ik word er maar emo van.quote:Op zondag 4 april 2010 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de slowchat zijn soms niet alle onderwerpen leuk.
Dat heb ik ook weleens.
Dan is voetbal nog steeds kutquote:Op zondag 4 april 2010 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zelf doen is sowieso vaak leuker
Ja inderdaad. Best gezellig toch danquote:Op zondag 4 april 2010 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik liefjeMaar Raph en ik gaan dan comazuipen terwijl jullie voetbal kijken, weet je nog
Nee leuk, mits de juiste mensen.quote:
Raph en ik gezellig, bij jou en Bart wil ik neit in de buurt komenquote:Op zondag 4 april 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Best gezellig toch dan
En je meot ook niet al te nuchter zijnquote:
Hahaha Maar wie moet ons dan bier brengenquote:Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Raph en ik gezellig, bij jou en Bart wil ik neit in de buurt komen
Maar ik drink niet.quote:Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je meot ook niet al te nuchter zijn
Ik niet in ieder geval. Ben je bitch nietquote:Op zondag 4 april 2010 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha Maar wie moet ons dan bier brengen
Goed melig danquote:
Doeiiquote:
Weet ikquote:
Maar normaal doet Raph dat altijd. Ik denk dat de kans klein is dat Bart voor me gaat lopen als we voetbal zitten te kijkenquote:Op zondag 4 april 2010 19:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Ben je bitch niet
Miniem zelfs denk ik.quote:Op zondag 4 april 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar normaal doet Raph dat altijd. Ik denk dat de kans klein is dat Bart voor me gaat lopen als we voetbal zitten te kijken
Het zal wel in mn eentje voetbal kijken wordenquote:
Lunaquote:
Dankje, ik eet pannenkoekenquote:
Nee, dit was echt de zinloostequote:
quote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dit was echt de zinloostedag ooit. Hoewel, ik heb wel een nieuwe band ontdekt.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef Stoeprand het volgende:
En weer krijg ik respect op mijn hyvesfoto van iemand die ik niet ken.
Gisteren spotte een negerin die ik niet ken ook al mijn foto op hyves.
Neequote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef Stoeprand het volgende:
Huppel, houd eens op met rare reacties geven op mijn hyves.
Ik doelde met negerin en persoon die ik niet ken niet op DW en jou trouwens.quote:
Ik was 3 op die fotoquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef Stoeprand het volgende:
En jawel. Straks gaan mensen vragen stellen op school waarom een 5-jarige zulke reacties geeft.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Stoeprand het volgende:
WHAT THE FUCK DELUNA BEGIN JIJ NOU OOK AL
Ah well, als het me wat uit zou maken zou ik de reacties wel verwijderen.quote:
Ik heb mn reactie aangepastquote:
Er staat geen HJ tussen. Wel Grolsch en Heinekenquote:
quote:
Bijna is niet helemaalquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat geen HJ tussen. Wel Grolsch en Heineken
Leuk tochquote:
Ik wil 'm wel, maar ik krijg 'm vast niet.quote: