Ik wil ook boottochtjes makenquote:Op zondag 4 april 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Het eerste boottochtje van 2010 zit er weer op
Moet je hierkomen.quote:
op je www staat bootvochtquote:Op zondag 4 april 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Het eerste boottochtje van 2010 zit er weer op
Op mn zelfmoordfiets?quote:
You are very welcomequote:
Klopt, ik was aan ;t smsen tijdens ;t varen, en toen maakte mn telefoon er bootvochtje vanquote:
Met pijn en moeite halen we het winkelcentrum met die fiets. Verder durven we ook nietquote:
ik moest ook lachenquote:Op zondag 4 april 2010 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, ik was aan ;t smsen tijdens ;t varen, en toen maakte mn telefoon er bootvochtje vanEn daar moesten we om lachen.
Dus daarom was je er nietquote:Op zondag 4 april 2010 17:28 schreef 8108139dpths het volgende:
I R BACK!!!![]()
Biogarde is zo lief geweest me te unbannen...![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met pijn en moeite halen we het winkelcentrum met die fiets. Verder durven we ook niet
Trein.quote:
En de boot was ook vochtigquote:
I R INNOCENT!!quote:Op zondag 4 april 2010 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dus daarom was je er niet
Stouterd!
Welkom terug
Wat had je gedaan dan?quote:
en kwam dat door het water of door een vriendjequote:
Regen. Vriendje is onvindbaar op het moment.quote:Op zondag 4 april 2010 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en kwam dat door het water of door een vriendje
Het klinkt wel liefquote:Op zondag 4 april 2010 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend, zo noemen ze me wel vaker...![]()
Maar dat is toch zo?quote:Op zondag 4 april 2010 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
In een topic van iemand die een virus had gepost dat 'format C:' altijd prima werkt...![]()
Heul niet. Wakker worden, voetbal, film, en nu net thuis en etenquote:Op zondag 4 april 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Regen. Vriendje is onvindbaar op het moment.
dat dacht ik ookquote:
Ja maar er zijn noobs die niet weten wat het betekend en die gaan het dan uitproberen en dan hebben ze een pc die niks meer doet omdat ze niet weten wat ze doen en vooral moeten doenquote:
Je had er een disclaimer bij moeten doenquote:Op zondag 4 april 2010 17:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Onder Windows werkt het niet eens... dus de TS liep niet eens 'gevaar'... maar goed...
quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
And you thought you could change the world, by opening your legs
Oh, zoals dat ene plaatje van 4chan dat rondcirculeert van die jongen die zijn vaders PC gesloopt had?quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar er zijn noobs die niet weten wat het betekend en die gaan het dan uitproberen en dan hebben ze een pc die niks meer doet omdat ze niet weten wat ze doen en vooral moeten doen
Die ken ik nietquote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh, zoals dat ene plaatje van 4chan dat rondcirculeert van die jongen die zijn vaders PC gesloopt had?
Dat was best sneu, ja
Dat had misschien wel geholpen ja...quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je had er een disclaimer bij moeten doen
film? Kut, ik moet m;n ex nog bellenquote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heul niet. Wakker worden, voetbal, film, en nu net thuis en eten
The Dresden Dolls - Delilahquote:
Welk plaatje?quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh, zoals dat ene plaatje van 4chan dat rondcirculeert van die jongen die zijn vaders PC gesloopt had?
Dat was best sneu, ja
http://static.funnyjunk.com/pictures/so_much_win.pngquote:
Mad Max, nu alle 3 in 2 dagen gezienquote:Op zondag 4 april 2010 17:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
film? Kut, ik moet m;n ex nog bellen
Ik ga morgen naar Alice in Wonderlandquote:Op zondag 4 april 2010 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wil ook weten welk plaatje
Ik ga woensdag weer naar film.. How to train your dragen 3D Imax
Ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar er zijn noobs die niet weten wat het betekend en die gaan het dan uitproberen en dan hebben ze een pc die niks meer doet omdat ze niet weten wat ze doen en vooral moeten doen
Oh die lijkt me echt heel leukquote:Op zondag 4 april 2010 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik wil ook weten welk plaatje
Ik ga woensdag weer naar film.. How to train your dragen 3D Imax
Kzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |