Het is ook echt een klacht. Punt één omdat ik altijd helemaal dichtklap in bijzijn van volwassenen en punt twee is dat ik niet weet wat ik moet verwachten.quote:Op zondag 4 april 2010 15:47 schreef 9611Niels het volgende:
Je hebt 'm in KLB geopend. Nou, dit wordt wat
Maar waarom de rest ; ooms tantes enzo, niet dan?quote:Op zondag 4 april 2010 15:47 schreef P.F het volgende:
vraag aan je vriendje hoe ze het doen. in principe betaalt hij of zn ouders
wat is de gelegenheid?quote:Op zondag 4 april 2010 15:48 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Maar waarom de rest ; ooms tantes enzo, niet dan?
quote:Op zondag 4 april 2010 15:47 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
dichtklap in bijzijn van volwassenen
De gelegenheid is Pasenquote:Op zondag 4 april 2010 15:49 schreef P.F het volgende:
[..]
wat is de gelegenheid?
als je uitgenodigd bent moet je er vanuit gaan dat ze voor je betalen
Dat is niet grappig, ik word dan altijd heel erg verlegen en kan niks anders dan glimlachen en antwoorden met ; ja meneer en nee meneer.quote:
Jij betaaltquote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Gotyoubystring het volgende:
Ik heb het ook al vermeld in een ander topic maar hier toch een nieuwe. Ik ga vanavond voor het eerst uit eten met de gehele schoonfamilie, dus ; oma, ooms en tantes, schoonvader en moeder, neven en nichten + vriendjes en vriendinnetjes.
Nu vraag ik me af wat het gebruik is met betrekking tot betalen. Betaald ieder voor zich of wat?
Ik wil genante situaties voorkomen en aangezien ik écht geen idee heb hoe dit gaat in zo'n geval, graag jullie hulp!
Misschien kun je het beter aan die mensen vragen; joh, hej, hoe zit 't eigenlijk met betalen?quote:Op zondag 4 april 2010 15:49 schreef Gotyoubystring het volgende:
Oh, en het is niet dat ik niet wil betalen, zou het niet erg vinden als dat zo was. Maar ik wil niks fout doen en een rare of slechte indruk achterlaten
Ja!quote:
375. En zoals ik al zei ; ik zou niet erg vinden om alles te betalen maar vraag me af hoe volwassenen hierop reageren en of ze zich dan niet beledigd voelen.quote:Op zondag 4 april 2010 15:53 schreef Hiya het volgende:
Was jij niet dezelfde persoon die 275 oid per week van haar pa kreeg? Doe niet zo moeilijk en pak de gehele rekening van de avond op joh!
Idd, dat heb ik ook wel eens gedan. Werd erg op prijs gesteld en ik maakte goede indruk bij de familie.quote:Op zondag 4 april 2010 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja!
Wat is daar mis mee?
Is iedereen blij inclussief de restaurant houder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |