Aaah, een echte Heracles fan dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef BartAlmelo het volgende:
Natuurlijk had ik veel liever de titel in Almelo gehad, maar het is jullie meer gegund dan die Amsterdammertjes met hun grote mond...
Succes vanavond boys!!!

daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef Burakius het volgende:
Hoi,
Graag wou ik u mededelen dat Fc Twente keihard zal verliezen vanavond *. Mochten ze winnen dan is het natuurlijk keihard en zal ik me hier niet vertonen. Mochten ze verliezen zal ik hier zijn om de pijn die jullie op dat moment in uwe hart zal voelen te verergeren. Draag die pijn met u mee en stop het ergens ver weg diep en gooi de sleutel weg. Verander van club en laat je Fc Twente tattoo weg laseren.
* Hoop ik

Goh uit welk kamp zal die komenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek net het Sportjournaal. Dikke tegel tegen de ruit van de bus gegooid bij Heemskerk.

keerl grappig weenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef Burakius het volgende:
Hoi,
Graag wou ik u mededelen dat Fc Twente keihard zal verliezen vanavond *. Mochten ze winnen dan is het natuurlijk keihard en zal ik me hier niet vertonen. Mochten ze verliezen zal ik hier zijn om de pijn die jullie op dat moment in uwe hart zal voelen te verergeren. Draag die pijn met u mee en stop het ergens ver weg diep en gooi de sleutel weg. Verander van club en laat je Fc Twente tattoo weg laseren.
* Hoop ik

PWN!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Stomme K-zooi. Wil ik eens een keer een wedstrijd bekijken via Eredivisie Live, moet ik een pincode intoetsen. Doe ik het 3 keer fout, en nu moet ik 2 uur wachten...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden

1-0 voor AZquote:

Volkomen onbegrijpelijk dit. Is gewoon een pingel, en misschien wel rood.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1-0 voor AZ
onbegrijpelijk.. twente krijgt dus een 100% strafschop niet....
Scheids en Grens zien zojuist een 100% handsbal nietGVD...

Echt, die vent heeft af en toe zulke belachelijke wedstrijdenquote:

quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Burakius het volgende:
LEKKKKKKEEEER VOOOOOOOR JULLIIIEEEE LOOOSSSSERSSSS
AJAX KAMPIOENNNNNNN

quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Burakius het volgende:
AJAX KAMPIOENNNNNNN

mwoah...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Burakius het volgende:
AJAX KAMPIOENNNNNNN

ze hebben heracles thuis, dus ik verwacht een dichte pot tot dat ajax er 1 scoort en dan rollen er wel een paar achter aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef starla het volgende:
[..]
mwoah...
ajax kan het nog lastig krijgen tegen onze westerburen, de almeloers!Twente heeft het nog allemaal in eigen hand, dus weet je wat jij moet doen Burakius? Lekker naar bedje gaan en op je duimpje zuigen

En Douglas had gewoon rood moeten hebben en krijgt het niet, Vink wat een drama.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef Flashbag het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo maar eindelijk zit het twente een keer tegen![]()
100% strafschop inderdaad maar hoe vaak twente al niet goed weg gekomen is door op het laatste nippertje de 3 punten te pakken hoe slecht ze ook speelde is niet op 2 handen te tellenJammer maar helaas wij weer stapje dichterbij

Dat zou pas mooi zijn. Dan gaan wij met stenen gooienquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Zul je zien dat ajax morgen weer punten laat liggen

Sparta.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Zienswijze het volgende:
WEER punten laat liggen?? Wanneer is het de laatste keer dat Ajax punten heeft verloren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |