das nogal een zware strafquote:
Mja iddquote:
daar teken ik ook voorquote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
Toch wel leuk zo'n spannend seizoensslot.
Gewoon alle wedstrijden, behalve die in Alkmaar winnen, en ze zijn kampioen
Spannend is het zeker!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
Toch wel leuk zo'n spannend seizoensslot.
Gewoon alle wedstrijden, behalve die in Alkmaar winnen, en ze zijn kampioen
Een date met een hete chick.quote:
beetje van beide proberen mee te pikken dusquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Een date met een hete chick.
Hopen dat k een groot gedeelte thuis nog kan volgen.
In de kroeg samen voetbal kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Die weet nu al dat je altijd achter haar aan gaat lopen, omdat je een date met haar vóór FC Twente - Heerenveen laat gaan. Jij mag nooit meer voetbal kijken. Je moet meteen duidelijk maken wat voor gaat!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:00 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
In de kroeg samen voetbal kijken De 2e helft in de kroeg proberen mee te krijgen
Photo's or it didnt happenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Hell, zelfs voor CL & UEFA cup wedstrijden nodig ik ze gewoon in de Irish Pub uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
ik hoop het, anders in het stadion of op de parkeerplaats ernaastquote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef kastanova het volgende:
Hoe zit dat trouwens? Zenden ze Feyenoord en NAC gewoon op grote schermen uit daaro?
Alleen als je de gehele avond half liters voor me haalt... Eventueel kan ik in de rust zelf ook een keer lopenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag ik je aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |