Heel fok ging in eerste instantie over big brother. Je punt?quote:Op zondag 4 april 2010 13:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hier ging het topic helemaal niet over
Ik had net ook al de wiki erbij gehaald.quote:Op zondag 4 april 2010 13:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Heb het even nagezocht; je voertuig moet 60km/h kunnen voordat het de snelweg op mag, maar er is geen minimumsnelheidNergens voor zover ik weet.. Snelheid moet immers gekoppeld zijn aan de overzichtelijkheid, mogelijke gevaren, enzovoort. Het zou wel heel krom zijn dat als er kinderen langs een 50-weg aan het spelen zijn dat jij je gas niet los mag laten tot onder de 30..
Voeten?quote:Op zondag 4 april 2010 13:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Koop een Jood. Die loopt op.....![]()
En terecht. Tanken doe je gewoon op het moment dat je tank leeg is. Die paar centen gaan je echt de kop niet kosten.quote:Op zondag 4 april 2010 13:32 schreef Frishe het volgende:
Waar is TS eigenlijk gebleven? Zal het al wel hebben opgegeven.
Er zijn 2 tankstation waar ik woon, het verschil in een volle tank is 1,8 euro, vind je dat weinig?quote:Op zondag 4 april 2010 13:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En terecht. Tanken doe je gewoon op het moment dat je tank leeg is. Die paar centen gaan je echt de kop niet kosten.
Precies. Of je moet een zuipapparaat hebben met een 10liter blok. Ander verhaal.quote:Op zondag 4 april 2010 13:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En terecht. Tanken doe je gewoon op het moment dat je tank leeg is. Die paar centen gaan je echt de kop niet kosten.
Dan ga je toch bij die goedkope? Dan weet je toch al waar je het goedkoopst kan tanken?quote:Op zondag 4 april 2010 13:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Er zijn 2 tankstation waar ik woon, het verschil in een volle tank is 18 euro, vind je dat weinig?
Dan ga je voor de goedkopere pomp. Maar omrijden om 2 cent/ltr goedkoper uit te zijn is een ander uiterste.quote:Op zondag 4 april 2010 13:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Er zijn 2 tankstation waar ik woon, het verschil in een volle tank is 18 euro, vind je dat weinig?
Ik vraag me serieus af hoe je van Boskoop naar Hengelo rijdt via ARNHEM??????????? denk dat je je die benzine beter kan besparenquote:Op zondag 4 april 2010 12:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik ga vandaag van boskoop naar Hengelo, waar kan ik het goedkoopst tanken?
tussenliggende steden zijn oa utrecht, amersfoort, arnhem.
30 cent verschil per liter, dacht het niet vriend.quote:Op zondag 4 april 2010 13:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee 3 centquote:Op zondag 4 april 2010 14:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
30 cent verschil per liter, dacht het niet vriend.
Ligt er natuurlijk aan hoe groot de tank is.quote:Op zondag 4 april 2010 14:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
30 cent verschil per liter, dacht het niet vriend.
Hij heeft een tank van 60 liter.quote:Op zondag 4 april 2010 14:10 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe groot de tank is.
quote:
Ik ben blij dat ik hierin heb gepost.quote:Op zondag 4 april 2010 14:16 schreef Poepoog het volgende:
Redelijk episch topic, nu al. Jammer dat we de topicstarter hier wrs niet meer terugzien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |