ik kan ook nog fappenquote:Op zondag 4 april 2010 03:59 schreef Braddie het volgende:
Ik kan
Bas Gitaar Drums Accordeon Keyboard Syntesizer programmeren Zang Luit MondHarmonica.
Misschien niet alles op Hoog niveau(behalve Drums en Keyboard) maar ik kan het wel!
Geen respect voor, sorry.quote:Op zondag 4 april 2010 03:51 schreef Braddie het volgende:
Heb bij een vriend misschien 30 minuten gespeeld, maar het Thriller baslijntje/Billie Jean/Another One Bites The Dust kan ik gewoon!.
En ik kan de eerste 3 noten van Crazy Train, En de eerste 3 van Last Horizon EN een deel van de melodie van Hotel California!.
En dat in 30 minuten klooien op een oude electrische gitaar !!!
Het klonk niet allemaal even zuiver, maar goed, voor iemand die nog nooit echt lang op een gitaar heeft gespeeld vindt ik het een prima prestatie!
Jongeeeequote:Op zondag 4 april 2010 04:03 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
hoe kan MJ baas zijn, als hij niet meer is ?
Mandoline is iets makkelijker dan een Gitaar! en ik had nog nooit z`n ding langer dan 10 seconden vast gehouden!quote:Op zondag 4 april 2010 04:04 schreef smoking-snares het volgende:
pjah, aangezien het je 30 minuten kostemandoline koste me 5 minuten, en ik kon daar metallica master of puppets op en sir duke stevie wonder dus STFU
ik ben je baas
Dat denken ze in de Jostiband dus ook.quote:Op zondag 4 april 2010 04:13 schreef Braddie het volgende:
Nee, Als je een gitaar goed gebruikt als lead instrument voor melodièn klinkt het prachtig, Zeker met wat galm er over!
In de jostiband is altijd plekquote:Op zondag 4 april 2010 04:18 schreef Nemephis het volgende:
Mag ik meedoen, want ik kan de eerste paar noten van Angie van the Stones op gitaar.. da's alweer een nummer d'rbij :d
Er is een plek vrij blijkbaar! Je bent eruit gezet bij gebrek aan talent?quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 06:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is een plek vrij blijkbaar! Je bent eruit gezet bij gebrek aan talent?
Oh, sorry. Ik bedoelde natuurlijk wonderkindtquote:Op zondag 4 april 2010 08:17 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dan stond er waarschijnlijk niet 'ik vindt' in de OP.
quote:Op zondag 4 april 2010 09:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik bedoelde natuurlijk wonderkindt
speel jij ook op een yamaha tyros 3 ?quote:Op zondag 4 april 2010 03:51 schreef Braddie het volgende:
Heb bij een vriend misschien 30 minuten gespeeld, maar het Thriller baslijntje/Billie Jean/Another One Bites The Dust kan ik gewoon!.
En ik kan de eerste 3 noten van Crazy Train, En de eerste 3 van Last Horizon EN een deel van de melodie van Hotel California!.
En dat in 30 minuten klooien op een oude electrische gitaar !!!
Het klonk niet allemaal even zuiver, maar goed, voor iemand die nog nooit echt lang op een gitaar heeft gespeeld vindt ik het een prima prestatie!
Doe niet zo cool johquote:Op zondag 4 april 2010 04:04 schreef smoking-snares het volgende:
pjah, aangezien het je 30 minuten kostemandoline koste me 5 minuten, en ik kon daar metallica master of puppets op en sir duke stevie wonder dus STFU
ik ben je baas
quote:Op zondag 4 april 2010 08:17 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dan stond er waarschijnlijk niet 'ik vindt' in de OP.
Echt nietquote:Op zondag 4 april 2010 04:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mandoline is iets makkelijker dan een Gitaar! en ik had nog nooit z`n ding langer dan 10 seconden vast gehouden!
Puur timing gek!quote:Op zondag 4 april 2010 20:58 schreef blckbb het volgende:
Trots zijn dat je Another One Bites the Dust riff kan spelenEen van de makkelijkste die bestaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |