2 is wel even en 1 nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar met zwemmen is baan 4 de snelst ingeschrevene. Baan 5 is die sneue nummer 2
Idd, en ik haat die acties die daarna dan altijd komenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef Dewardo het volgende:
ver van mn bed show dingen doen me weer werkelijk niks.. 9/11 , tsunami.. niet meer dan een spannende actiefilm
Ik dacht het komt hierquote:
Hentai.quote:
Weet ik schatquote:
Jaquote:
stille tochten.. daar kan ik me nu echt niets bij voorstelllenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Idd, en ik haat die acties die daarna dan altijd komen
Ja bwehhhh, alleen 1 minuut stiltes vind ik goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef Dewardo het volgende:
[..]
stille tochten.. daar kan ik me nu echt niets bij voorstelllen
Waarom doen ze dat eigenlijk... de snelste in het midden en dan verder naar buiten deelnemers worden langzamer?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar met zwemmen is baan 4 de snelst ingeschrevene. Baan 5 is die sneue nummer 2
Ik ook niet. Wat een trieste gebeurtenis is dat altijd. In beide opzichten triest.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef Dewardo het volgende:
[..]
stille tochten.. daar kan ik me nu echt niets bij voorstelllen
Zodat de langzameren zich kunnen optrekken aan de snellerequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat eigenlijk... de snelste in het midden en dan verder naar buiten deelnemers worden langzamer?
Vogels in het water effect? Is leuk of zo?![]()
[ afbeelding ]
doen ze bij atlethiek.. alleen waarom weet ik nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat eigenlijk... de snelste in het midden en dan verder naar buiten deelnemers worden langzamer?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat een trieste gebeurtenis is dat altijd. In beide opzichten triest.
Kijk de V !quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
opgeteld 4quote:
Iemand die me begrijptquote:
beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee zei mn oma altijdquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Mijn vinger inclusief snee doet nog wel pijn. Hoe kut is dat
Maar dan ben je s;avonds niet veiligquote:
Dat kan ook als ze de snelste op 1 zetten en de langzaamste op 8 zeg maar... dan kijken ze allemaal naar links behalve nummer 1 want die zou dan tegen een muur aan kijkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zodat de langzameren zich kunnen optrekken aan de snellere
Dat is mijn verklaring tenminste
Testen ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
En dat terwijl ik helemaal geen wat je ben
Het heeft te maken met waterweerstand geloof ik, golven die terugslaan van de rand van ;t badquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zodat de langzameren zich kunnen optrekken aan de snellere
Dat is mijn verklaring tenminste
Tja je heb nog maar 38 minuten hequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga hier trouwens wel slechter van typen, maar ach
Vanuit baan 8 ziejij echt niet goed wat baan 1 doet hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan ook als ze de snelste op 1 zetten en de langzaamste op 8 zeg maar... dan kijken ze allemaal naar links behalve nummer 1 want die zou dan tegen een muur aan kijken
Lelijk om dan geript te wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar dan ben je s;avonds niet veilig
V for Vendetta?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een V (5) op mijn pols laten maken.
Kan geluk brengen !
Wel baan 7, en 7 ziet 6, etcquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vanuit baan 8 ziejij echt niet goed wat baan 1 doet hoor
rare omaquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef Dewardo het volgende:
[..]
beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee zei mn oma altijd
Bij zwemmen heb je last van golfstroming. Een zwemmer creëert een V in het water achter hem, die degene naast hem naar achter duwt en het moeilijker maakt om vooruit te komen. Daarom wil iedereen in het midden, dan heb je minder last van de weerkaatsing van golven tegen de zijkanten enzo. Zoiets.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan ook als ze de snelste op 1 zetten en de langzaamste op 8 zeg maar... dan kijken ze allemaal naar links behalve nummer 1 want die zou dan tegen een muur aan kijken
streng katholiek opgevoedquote:
Die lijnen breken het tegenwoordig genoeg af hoor. Ik zwem liever niet in het midden, want dan verwachten ze te veel van je (denk ik altijd)quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je last van golfstroming. Een zwemmer creëert een V in het water achter hem, die degene naast hem naar achter duwt en het moeilijker maakt om vooruit te komen. Daarom wil iedereen in het midden, dan heb je minder last van de weerkaatsing van golven tegen de zijkanten enzo. Zoiets.
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je last van golfstroming. Een zwemmer creëert een V in het water achter hem, die degene naast hem naar achter duwt en het moeilijker maakt om vooruit te komen. Daarom wil iedereen in het midden, dan heb je minder last van de weerkaatsing van golven tegen de zijkanten enzo. Zoiets.
dus in principe kan de zwemmer in baan 8 of 1 nooit winnen vanwege die golvenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Gotrick het volgende:
Overigens bied ik geen garantie meer op mijn uitspraken, daar ik nu aardig onder invloed ben
Ik weet het, ik ben niet logischquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben ook wazigquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Gotrick het volgende:
Overigens bied ik geen garantie meer op mijn uitspraken, daar ik nu aardig onder invloed ben
Dat kloptquote:
Jawel johquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef Dewardo het volgende:
[..]
dus in principe kan de zwemmer in baan 8 of 1 nooit winnen vanwege die golven
Ik ben bleekquote:
mn bier is opquote:
Had leuker geweest als je hier was..quote:
Pak een stokquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb kriebel op mijn rug maar ik kan er niet bij
* 3keernix brownies brengtquote:
Wel hard slaan he!quote:
Of je drinkt langzaam, of je hebt teveel Wiskeyquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Al 3 dagen goede whiskey aan het drinken..
Zie je wel dat je het haaltquote:
Jij liefquote:
Jaquote:
Ik heb nu 2 flessen, maar ik drink niet alleen thuisquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:27 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Of je drinkt langzaam, of je hebt teveel Wiskey![]()
jezelf geselen met je toetsenbord danquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:28 schreef Dewardo het volgende:
[..]
jezelf geselen met je toetsenbord dan
Lapo´er moet wel op tijd een nieuw topic openenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja
Straks moet ik nog 5 minuten stoppen met posten ook
WTFquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:28 schreef Dewardo het volgende:
[..]
jezelf geselen met je toetsenbord dan
Ik had ze nog liggen, over datum maar dat mag de pret niet drukken :-)quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wou ook brengen maar ik heb ze niet
Zou je dat erg vinden dan? Plaspauze jeweetquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja
Straks moet ik nog 5 minuten stoppen met posten ook
Ja vind je het gek. Ik spam de boel vol hierquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijna vol weer... gaat echt snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |