quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat een trieste gebeurtenis is dat altijd. In beide opzichten triest.
Kijk de V !quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat eigenlijk... de snelste in het midden en dan verder naar buiten deelnemers worden langzamer?
Vogels in het water effect? Is leuk of zo?![]()
[ afbeelding ]
opgeteld 4quote:
Iemand die me begrijptquote:
beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee zei mn oma altijdquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Mijn vinger inclusief snee doet nog wel pijn. Hoe kut is dat
Maar dan ben je s;avonds niet veiligquote:
Dat kan ook als ze de snelste op 1 zetten en de langzaamste op 8 zeg maar... dan kijken ze allemaal naar links behalve nummer 1 want die zou dan tegen een muur aan kijkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zodat de langzameren zich kunnen optrekken aan de snellere
Dat is mijn verklaring tenminste
Testen ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
En dat terwijl ik helemaal geen wat je ben
Het heeft te maken met waterweerstand geloof ik, golven die terugslaan van de rand van ;t badquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zodat de langzameren zich kunnen optrekken aan de snellere
Dat is mijn verklaring tenminste
Tja je heb nog maar 38 minuten hequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga hier trouwens wel slechter van typen, maar ach
Vanuit baan 8 ziejij echt niet goed wat baan 1 doet hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan ook als ze de snelste op 1 zetten en de langzaamste op 8 zeg maar... dan kijken ze allemaal naar links behalve nummer 1 want die zou dan tegen een muur aan kijken
Lelijk om dan geript te wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar dan ben je s;avonds niet veilig
V for Vendetta?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een V (5) op mijn pols laten maken.
Kan geluk brengen !
Wel baan 7, en 7 ziet 6, etcquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vanuit baan 8 ziejij echt niet goed wat baan 1 doet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |