rare omaquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef Dewardo het volgende:
[..]
beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee zei mn oma altijd
Bij zwemmen heb je last van golfstroming. Een zwemmer creëert een V in het water achter hem, die degene naast hem naar achter duwt en het moeilijker maakt om vooruit te komen. Daarom wil iedereen in het midden, dan heb je minder last van de weerkaatsing van golven tegen de zijkanten enzo. Zoiets.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan ook als ze de snelste op 1 zetten en de langzaamste op 8 zeg maar... dan kijken ze allemaal naar links behalve nummer 1 want die zou dan tegen een muur aan kijken
streng katholiek opgevoedquote:
Die lijnen breken het tegenwoordig genoeg af hoor. Ik zwem liever niet in het midden, want dan verwachten ze te veel van je (denk ik altijd)quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je last van golfstroming. Een zwemmer creëert een V in het water achter hem, die degene naast hem naar achter duwt en het moeilijker maakt om vooruit te komen. Daarom wil iedereen in het midden, dan heb je minder last van de weerkaatsing van golven tegen de zijkanten enzo. Zoiets.
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je last van golfstroming. Een zwemmer creëert een V in het water achter hem, die degene naast hem naar achter duwt en het moeilijker maakt om vooruit te komen. Daarom wil iedereen in het midden, dan heb je minder last van de weerkaatsing van golven tegen de zijkanten enzo. Zoiets.
dus in principe kan de zwemmer in baan 8 of 1 nooit winnen vanwege die golvenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Gotrick het volgende:
Overigens bied ik geen garantie meer op mijn uitspraken, daar ik nu aardig onder invloed ben
Ik weet het, ik ben niet logischquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben ook wazigquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef Gotrick het volgende:
Overigens bied ik geen garantie meer op mijn uitspraken, daar ik nu aardig onder invloed ben
Dat kloptquote:
Jawel johquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef Dewardo het volgende:
[..]
dus in principe kan de zwemmer in baan 8 of 1 nooit winnen vanwege die golven
Ik ben bleekquote:
mn bier is opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |