jazeker, ik weet nu iets beter wat er zoal is binnen onze budget-grenzen, en wat ik mooi vind. de bruynzeelzaak waar ik het laatst was had mijns inziens 't mooiste spul maar dat was ook onbetaalbaar helaas. zelfs met de 40% korting die vandaag nog gold... mijn favorieten daar waren: giethoorn en piet zwart.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:23 schreef Saffier het volgende:
Trui ben je wel wijzer geworden? Ik vond het wel erg leuk om een keuken uit te zoeken![]()
Summer Breeze?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Onder het motto nooit te oud om te leren: Een nummer waarvan ik dacht dat het van Type o negative was bleek al in 1972 bedacht![]()
En ook van reklame kan je leren, blijkt.
ja Summer Breezequote:
peg?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker 'thuis', Saffier
Vanmiddag vlak voor we weggingen beetje peg. Water uit riool kwam omhoog. echt goor. Hopelijk blijft het wel daarbij en heb ik geen nieuwe verrassing als ik thuis kom.
Ja inderdaad. Ik heb echt zo'n campinggevoel door die kletterende regen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Buiten zitten?Het regent hier al de hele avond pijpestelen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb echt zo'n campinggevoel door die kletterende regen.
Chocolademelk!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is echt slecht hè.lekker eieren uit de plassen zoeken.
T is een potje thee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef oeke het volgende:
Brrr Karin, wat een naar verhaal. Fijn dat jij en je moeder toch nog eens gingen kijken. Maar het moet inderdaad heftig voor haar geweest zijn. Hopelijk knapt ze gauw weer wat op.
Memmel, heb je werkelijk zo lang in de tuin gezeten? Brrr. Wel met een verwarmend drankje mag ik hopen, tevreden kijkend naar jullie harde werk en mooie resultaat.![]()
[..]
Chocolademelk!
Haha, Buuf, ik bedoelde chocomelk als in gesmolten paaseieren in regenplassen. Maar thee is ook lekker!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T is een potje thee.maar wel lekker warm ja.
oh zo!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:17 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, Buuf, ik bedoelde chocomelk als in gesmolten paaseieren in regenplassen. Maar thee is ook lekker!
Kijk ook eens hier Trui, misschien op de site niet wat je mooi vind, maar wellicht heeft ie nog meer. Het is een betrouwbare kerel. Nee, geen vriend van ons ofzo, maar gewoon goeie ervaringen met deze man. http://www.secondlifekeukens.nl/quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:34 schreef trui het volgende:
[..]
jazeker, ik weet nu iets beter wat er zoal is binnen onze budget-grenzen, en wat ik mooi vind. de bruynzeelzaak waar ik het laatst was had mijns inziens 't mooiste spul maar dat was ook onbetaalbaar helaas. zelfs met de 40% korting die vandaag nog gold... mijn favorieten daar waren: giethoorn en piet zwart.
maar grote kans dat we op iets heel anders uitkomen.
quote:Op zondag 4 april 2010 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukkig maar...
Gisteren heeft Twan een nieuwe DSi van zn verjaardagsgeld gekocht... komen we thuis en wil ik hem gaan instellen... staat er al gewoon een naam in en foto's van 1 en 2 aprilHij is dus waarschijnlijk gewoon terug gebracht... het was ook al vreemd, de vrouw achter de servicebalie pakte het pakketje van de balie en niet uit magazijn. We wilden proberen of de R4 kaart het wel deed erin, maar die deed het ook niet. Waarschijnlijk dus niet goed. Morgen is het daar "koopzondag" dus maar weer terug, vond het wel sneu voor Twan.
ja, wel he. wij "kennen" die man omdat hij toentertijd onze keuken geinstalleerd heeft en naderhand ook nog wel eens geholpen heeft met dingetjes. Hij is een paar jaar geleden voor zichzelf begonnen en ik ga, als het nodig mocht zijn, zelf ook zeker bij hem langsquote:
Ik heb hem ook in mijn favo's gegooidquote:Op zondag 4 april 2010 09:58 schreef Belana het volgende:
[..]
ja, wel he. wij "kennen" die man omdat hij toentertijd onze keuken geinstalleerd heeft en naderhand ook nog wel eens geholpen heeft met dingetjes. Hij is een paar jaar geleden voor zichzelf begonnen en ik ga, als het nodig mocht zijn, zelf ook zeker bij hem langs
mag t linkje nog ff in de herhaling ? hier op zoek naar een keukenquote:
verse jusquote:Op zondag 4 april 2010 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
doen jullie aan paasontbijten?
ik heb chocoladebroodjes, croissantjes en koffiebroodjes in de oven, verse eitjes hardgekookt en zo'n kleffe chinois, verse koffie en verse jus
Jeetje, je kan toch lezen. Hij staat een stukje hierboven gewoon nogquote:Op zondag 4 april 2010 10:39 schreef Muks het volgende:
[..]
mag t linkje nog ff in de herhaling ? hier op zoek naar een keuken
quote:Op zondag 4 april 2010 10:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Jeetje, je kan toch lezen. Hij staat een stukje hierboven gewoon nog
ook lekker!quote:Op zondag 4 april 2010 11:00 schreef moussy het volgende:
[..]
scrollen doet pijn
Hier geen paasontbijt, maar gewoon afbakbolletjes met wat lekkers, zoals we wel vaker doen.
quote:Op zondag 4 april 2010 10:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Jeetje, je kan toch lezen. Hij staat een stukje hierboven gewoon nog
ik heb nog over.. kom maar halenquote:Op zondag 4 april 2010 11:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
oh Vicky, nou heb ik ook wel zin in krentenbrood!Jammer dat er nog geen digitaal doorgeefluik bestaat
ah, wat zielig!quote:Op zondag 4 april 2010 11:04 schreef m@x het volgende:
Kindlief had een bakje yoghurt en ik roerei. Normaal gesproken eten we een boterham en nu mochten we allebei iets lekkers uitkiezen. En alle chocoladepaaseieren die de paashaas hier had gedropt heb ik inmiddels van Kai gekregen. Hij is ervan overtuigd dat hij verstopt raakt van alles waar chocola in zit dus dat heeft hij afgezworen
Het lijkt zielig maar dat is het niet hoor. Hij vond chocola toch al niet superlekker. Alleen chocolademelk laten staan kost hem af en toe nog moeite. En het gekke is dat het nog werkt ookquote:Op zondag 4 april 2010 11:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah, wat zielig!
hmm Vicky, volgens mij woon je toch iets te ver
Net zo gezallig als hier dus... ik ben mn nagels maar aan het lakken, met een kop op onweer, want als ik érgens niet tegen kan is het wakker gekrijst worden, om de afstandsbedieningquote:Op zondag 4 april 2010 11:39 schreef Macka66 het volgende:
Lief is ziek, dus de paasbrunch en het bezoek aan jarige vriend elders in het land gaan niet door. Buiten is het regenachtig k*tweer en de dametjes hebben constant ruzie. Vrolijk Pasen
Was het maar waar dat ze met ons geen ruzie maken...quote:Op zondag 4 april 2010 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Ach, twee kinderen maken tenminste ruzie met elkáár, niet met ons
Ik krijg hier de rillingen van... Het mensje heeft waarschijnlijk eerder al gefrommel aan de brievenbus gehoord, en toen kwam er toch niemand. hulde voor jullie!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou wij hadden ook weer wat vandaag... de oude buurvrouw van mijn opa deed vanmorgen de deur niet open, (ze is 84)....dat kan natuurlijk. We dachten even dat ze misschien wel naar familie in Dld was die dag. Maar er lag wel een stapel post in de brievenbus.Niemand heeft een reservesleutel dus konden we niet gaan kijken. 't zat mijn tante toch niet lekker, die had de huismeester gebeld, die is polshoogte gaan nemen, kon niks ontdekken, (maar hij heeft geen sleutel ofzo) hij had nog door de brievenbus geroken of het stonk, niet, dus hij raadde aan om over een paar dagen weer te gaan kijken.
Vanavond, het zat mijn moeder en mij toch niet lekker, weer die kant op, nog steeds geen teken van leven, nog steeds een uitpuilende brievenbus....even met de hand in de brievenbus....post van afgelopen maandag nog zelfs....Dus wij hadden het idee dat het weleens helemaal mis kon zijn.
Politie gebeld, die heeft de deur geforceerd, en trof haar aan in bed....maar ze leeft.
Ze is meer dood als levend, dat wel, en doodsbang, en dagen niet gegeten en gedronken. Ze hebben haar overgebracht naar het zkh.... tjonge wat een dag
O, ik hoorde hier al net zoiets over Chicken Shooter, Christan versloeg qltel blijkbaarquote:Op zondag 4 april 2010 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
Hier een mopperende Peace die het niet kan winnen van Twan met Fifa10 en dat er dingen anders zijn dan op de Fifa09 die hij niet fijn vindt
bij de aldi had ik uit de diepvries een zak met allemaal kleine broodjes gehaald. mini koffiebroodjes, chocoladebroodjes en kleine croissantjes.quote:Op zondag 4 april 2010 12:15 schreef Vicky het volgende:chocoladebroodjes
die moet ik ook weer eens een keer halen!
Aldi heeft ook kant en klaar afgebakte chcoladebroodjes, apart verpakt.quote:Op zondag 4 april 2010 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij de aldi had ik uit de diepvries een zak met allemaal kleine broodjes gehaald. mini koffiebroodjes, chocoladebroodjes en kleine croissantjes.
18 minuten op 190 graden en klaar!
(heel handig voor ons dus want je hebt geen aanrecht nodig om de boel op/uit te rollen)
zo makkelijk en erg lekker
Heel goed is wel 2x wakker trouwens. Maar dat klopt, we zitten toch in een stramien.quote:Op zondag 4 april 2010 16:15 schreef Belana het volgende:
zo klein als ze zijn, ze zitten toch in bepaalde gewoontes samen jullie cattie, dit werkt heel vaak zo.
Ik ook niet.....quote:
Eigenlijk mogen zulke berichten ook wel eens in het nieuws he. Als zoiets fout afloopt staat het op de voorpagina en spreekt iedereen er "schande" van, nu ziet "men" dat het tegendeel ook weleens gebeurt.quote:Op zondag 4 april 2010 19:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo weer terug van eerste paasdag met schoonouders. was gezellig.
oude-mensjes-update:
Ze heeft een bloedtransfusie ondergaan, beginnende longontsteking en ook nog iets aan het hart.
toen ze haar vannacht vroegen wat ze moesten doen als ze een hartinfarct kreeg was ze heel duidelijk: ze moesten er alles aan doen om haar te redden.
Nu ben ik nog blijer dat we erheen zijn gegaan gister, ze is in ieder geval niet levensmoe ofzo.
Ze heeft niks gemerkt van de politieinval, ze was helemaal verward. Ze hebben naast een raam ook de voordeur ingeramd, gigantisch kabaal, en ze heeft dus niks gemerkt. De buurt wel, die was uitgelopen....
Politie dacht in eerste instantie dat ze dood was, ze lag half in en half naast bed, maar ze leefde dus nog....
Dat dus. Jeetje Karin ik heb er vannacht nog aan gedacht, t arme mensje. Wat fijn dat jullie er dus toch zo op gereageerd hebben.quote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen zulke berichten ook wel eens in het nieuws he. Als zoiets fout afloopt staat het op de voorpagina en spreekt iedereen er "schande" van, nu ziet "men" dat het tegendeel ook weleens gebeurt.
En Sugar Lee HooperZo val je van je scootmobiel, zo is het een week later gewoon over
Ik vind dat zulke dingen alleen nog maar gepost mogen worden met receptquote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef Vicky het volgende:
Och Amelie![]()
Hopelijk draait ze snel weer bij!
Karin, goed gehandeld hoor!!
Zo, 1e paasdag achter de rug. We hebben heerlijk gegourmet met z'n 4-en. Tess en Amber hebben zich voorbeeldig gedragen!
Oehhh ik heb net toch een lekker toetje gemaak/opgegeten!
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte panna cotta met framboosjes en slagroom
eensch!quote:Op zondag 4 april 2010 22:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke dingen alleen nog maar gepost mogen worden met recept![]()
Ziet er nl. wel errug lekker uit
Dat ziet er lekker uit..quote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte panna cotta met framboosjes en slagroom
tis ook errug lekker!quote:Op zondag 4 april 2010 22:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke dingen alleen nog maar gepost mogen worden met recept![]()
Ziet er nl. wel errug lekker uit
Ik had nu frambozen. Paar frambozen gepureerd, op de panna cotta en dan slagroom eroverheen. Met aardbeien/bosbessen is ook lekker!quote:Ingrediënten:
- 5dl slagroom
- 1 vanillestokje
- 60 gram suiker
- 2 blaadjes gelatine (3 voor iets stevigere panna cotta)
- vers fruit
Bereidingswijze:
doe de slagroom in een steelpan en zet het op een laag vuur. Splijt het vanillestokje in de lengte door en schraap met de botte kant van een mes de zwart zaadjes eruit. Doe dit met het stokje en de suiker bij de room, breng het net aan de kook en laat op een laag vuur 10 min. trekken.
Vis daarna het vanillestokje eruit. Week de gelatine in ruim koud water.
Neem de room van het vuur en klop er de uitgeknepen gelatine door, tot deze is opgelost. Laat de room afkoelen onder af en toe roeren. Spoel 4 bakjes om in koud water (niet afdrogen) en schep de room erin. Laat ze minstens 4 uur, of liever een hele nacht in de koelkast staan om op te stijven. Maak de rand van de panna cottatjes los met een mes en stort ze op een bord. Garneer met vers fruit en wat poedersuiker.
Gelijk even getekend! Ding belandt bijna direct in de papierbak.quote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
Ik kwam een linkje tegen over de telefoongids. Het schijnt dat 30% van de NL's de gids sowieso linea recta de papierbak in gooit. Zonde toch?
http://www.stopdetelefoongids.nl/meedoen//
hier kun je tekenen om aan te geven dat je het ding niet meer hoeft te ontvangen. Ik heb getekend, weer een boom uitgespaardzoek toch alles op internet op.
ik ook.quote:Op zondag 4 april 2010 22:26 schreef Tazz het volgende:
[..]
Gelijk even getekend! Ding belandt bijna direct in de papierbak.
Toch is telefoonboek soms handig, bleek gisteren bij de stroomstoringquote:Op zondag 4 april 2010 22:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook.
hier belandt ie ook in de prullenbak... ik zoek altijd online.
das waar..quote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Toch is telefoonboek soms handig, bleek gisteren bij de stroomstoring
Bij een stroomstoring kan ik toch niet bellen met de huistelefoon en in de mobiel heb ik alle belangrijke nummers staan..quote:Op zondag 4 april 2010 22:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Toch is telefoonboek soms handig, bleek gisteren bij de stroomstoring
Niet van het restaurant waar je net wil gaan eten, en wil weten of ze daar ook storing hebbenquote:Op zondag 4 april 2010 22:34 schreef Tazz het volgende:
[..]
Bij een stroomstoring kan ik toch niet bellen met de huistelefoon en in de mobiel heb ik alle belangrijke nummers staan..
Als opstapje? Zodat je de standen kan lezen?quote:Op zondag 4 april 2010 23:13 schreef moussy het volgende:
Ik heb het telefoonboek altijd in de meterkast liggen
Voor als ik daar toch sta te worstelen met groepen die er uit geknald zijn, kan ik in 1 moeite door bellenquote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als opstapje? Zodat je de standen kan lezen?
Zodat de spinnen er zelf alvast onder kunnen gaan liggen voordat je ze met dat boek plet?quote:Op zondag 4 april 2010 23:13 schreef moussy het volgende:
Ik heb het telefoonboek altijd in de meterkast liggen
Hier de caviakooi inquote:Op zondag 4 april 2010 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het telefoonboek gaat hier altijd direct de papiercontainer in. Die staat naast de brievenbus
Lieve TF,quote:Op maandag 5 april 2010 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lief dagboek
Ik heb zo lekker geslapen vannacht ^_^
Nu ga ik eerst de kinderen een boterhammetje voeren. Met pasta want dat vinden ze alledrie zo lekker
Daarna neem ik zelf een bakje huttenkase met een stukje komkommer
Mijn man is werken vandaag dus ik weet niet zo goed wat ik eens zal gaan doen.
Ik heb de bedden al afgehaald in ieder geval dus aan bezigheden geen gebrek. Hihi.
Liefs, je Taartjesfee
quote:Op maandag 5 april 2010 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb gisteren Yes man! gezien
ik moest lachen
hoeft heul nietquote:Op maandag 5 april 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gister de trailer van de nieuwe vampire diaries gezien en nu moet ik wachten tot vrijdag.. Dat suckt!
Ik heb het buiten hangen, dus gaat het regenen straksquote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bende gek, is teveel werk
Maar de wederhelft is thuis voor de lunch..heeft hij mooi wat te doen
Nee kan heul niet... Deze aflevering komt donderdag pas in de vs uit.quote:
Nee, jij nietquote:Op maandag 5 april 2010 12:56 schreef Belana het volgende:
ik heb een stukke oven die vandaag gemaakt gaat worden, krijg ik nou ook chocola of dat ook niet?
tuurlijk valt onder de enzovoortsquote:Op maandag 5 april 2010 12:56 schreef Belana het volgende:
ik heb een stukke oven die vandaag gemaakt gaat worden, krijg ik nou ook chocola of dat ook niet?
Whaha arm kindquote:Op maandag 5 april 2010 12:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij gaan zometeen als verrassing naar de bioscoop (gisteren ook al) en ik geniet er zo van dat we Wouter zeggen dat we een flink eind gaan wandelen.
Hij is zooo pissig!
Whahahahaha!!quote:Op maandag 5 april 2010 13:31 schreef Poppejans het volgende:
Onze buurvrouw had op de gallerij paaseitjes tussen de plantjes liggen. Nou heeft mijn man net de paaseitjes weggehaald en er kuikentjes voor terug gezet
whehe!quote:Op maandag 5 april 2010 13:31 schreef Poppejans het volgende:
Onze buurvrouw had op de gallerij paaseitjes tussen de plantjes liggen. Nou heeft mijn man net de paaseitjes weggehaald en er kuikentjes voor terug gezet
wat heeft ze gedaan?quote:Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh en Jen heeft dr haren geverfd, grijs/blauw...
Papa helpenquote:Op maandag 5 april 2010 13:58 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
wat heeft ze gedaan?
EN negeren ja..zou ik eigenlijk wel moeten doen..
quote:Op maandag 5 april 2010 13:55 schreef Ticootje het volgende:
TF hoe is het met het gepiep? Je kunt het ook gewoon negeren, doe ik ook al jaren bij Mies.
In een bed neem ik aan?quote:Op maandag 5 april 2010 14:03 schreef anjelieren het volgende:
Muks, weet je ook waar ze ligt in het ziekenhuis?
Da's wel heel plotseling! Wens 'r beterschap als je haar spreekt of smst.quote:Op maandag 5 april 2010 13:54 schreef Muks het volgende:
omdat ik nog niet weet waarom...iets met dr darmen
Zal ik doen als ik dr spreekquote:Op maandag 5 april 2010 14:04 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Da's wel heel plotseling! Wens 'r beterschap als je haar spreekt of smst.
Ze heeft ze er 'allemaal' uit geruktquote:Op maandag 5 april 2010 14:09 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Had ik helemaal over Eva heen gelezen..beterschap meiske!
En MousOkselhaar epileren doet pijn
Damn, zij liever dan ik, ik ben heel ouderwets met scheermes...quote:
De eerste paar keer wel, daarna valt het mee.quote:Op maandag 5 april 2010 14:09 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Had ik helemaal over Eva heen gelezen..beterschap meiske!
En MousOkselhaar epileren doet pijn
quote:Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh en Jen heeft dr haren geverfd, grijs/blauw...
IK heb zo'n klein kastje in de buurt liggen waarmee je kan zappen..quote:Op maandag 5 april 2010 16:45 schreef Memmel het volgende:
Ik háát dr. Phil. Maar ik ben te lam om op te staan en de tv op een ander net te zetten.
quote:Op maandag 5 april 2010 17:13 schreef Memmel het volgende:
Ja, zo'n ding heb ik ook. Kan er alleen nét niet bij...
nee die heeft iets met zijn nieren, bij rewimo zijn het haar darmen. Er is ook verschil in klachten en bloedwaardesquote:Op maandag 5 april 2010 17:07 schreef chacama het volgende:
rewimo, jij ook beterschap... misschien hetzelfde als Christan heeft?
Zal ik die plaatsen als het echt helemaal af is? Met babyzooi erin enzo?quote:
ok, fijn om te weten dat er bij beide in elk geval duidelijkheid is in wat er speelt. Wens ze nog maar een keer extra beterschap.quote:Op maandag 5 april 2010 19:26 schreef Muks het volgende:
[..]
nee die heeft iets met zijn nieren, bij rewimo zijn het haar darmen. Er is ook verschil in klachten en bloedwaardes
ik ben ook benieuwd!quote:
dat. Broekjes of badpak.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Babies en dreumessen mogen van mij in alleen een zwambroekje, vanaf dat ze kunnen staan vind ik een badpakje goed. Hou niet van sexy kleding bij kleine kindjes en een bikini valt bij mij onder sexy kleding
Thijs gaat zo het strand van Ameland ontdekken :quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben meer van badpakjes... Jen heeft een kinder wetsuit, die beschermt met factor 50 tegen de zon... Dat vond ik wel zo fijn in het water met het zonnetje. Bovendien houdt het haar langer warm.
Oh en daaronder een wasbare zwemluier of course.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:22 schreef McLaura het volgende:
[..]
Thijs gaat zo het strand van Ameland ontdekken : [ afbeelding ]
Ow, dat sowieso, maar ik vroeg me af of ik idd in de ogen van veel mensen overdrijf. Gewoon, peilen dus. Ik vind een anders mening altijd interessant en wil de mijne graag toetsen. Misschien zit ik er wel naast op de een of andere manier. En als ik vind van niet, doe ik het zoals ik denk dat het goed isquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je zusje moet haar eigen kinderen maar aantrekken wat ze zelf wil, vind je niet?
Zo denk ik er ook over hoor! De dochter van vrienden heeft hier ook een badpakje liggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:23 schreef cattie het volgende:
Bikini's voor van die kleintjes vind ik zo raar. dat maakt een baby/dreumes/kleuter voor mijn gevoel juist "sexier", aangezien je de illusie wekt dat er iets te zien is onder het bovenstukje. Gewoon lekker een vrolijk zwembroekje of anders een schattig badpakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |