jazeker, ik weet nu iets beter wat er zoal is binnen onze budget-grenzen, en wat ik mooi vind. de bruynzeelzaak waar ik het laatst was had mijns inziens 't mooiste spul maar dat was ook onbetaalbaar helaas. zelfs met de 40% korting die vandaag nog gold... mijn favorieten daar waren: giethoorn en piet zwart.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:23 schreef Saffier het volgende:
Trui ben je wel wijzer geworden? Ik vond het wel erg leuk om een keuken uit te zoeken![]()
Summer Breeze?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Onder het motto nooit te oud om te leren: Een nummer waarvan ik dacht dat het van Type o negative was bleek al in 1972 bedacht![]()
En ook van reklame kan je leren, blijkt.
ja Summer Breezequote:
peg?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker 'thuis', Saffier
Vanmiddag vlak voor we weggingen beetje peg. Water uit riool kwam omhoog. echt goor. Hopelijk blijft het wel daarbij en heb ik geen nieuwe verrassing als ik thuis kom.
Ja inderdaad. Ik heb echt zo'n campinggevoel door die kletterende regen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Buiten zitten?Het regent hier al de hele avond pijpestelen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb echt zo'n campinggevoel door die kletterende regen.
Chocolademelk!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is echt slecht hč.lekker eieren uit de plassen zoeken.
T is een potje thee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef oeke het volgende:
Brrr Karin, wat een naar verhaal. Fijn dat jij en je moeder toch nog eens gingen kijken. Maar het moet inderdaad heftig voor haar geweest zijn. Hopelijk knapt ze gauw weer wat op.
Memmel, heb je werkelijk zo lang in de tuin gezeten? Brrr. Wel met een verwarmend drankje mag ik hopen, tevreden kijkend naar jullie harde werk en mooie resultaat.![]()
[..]
Chocolademelk!
Haha, Buuf, ik bedoelde chocomelk als in gesmolten paaseieren in regenplassen. Maar thee is ook lekker!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
T is een potje thee.maar wel lekker warm ja.
oh zo!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:17 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, Buuf, ik bedoelde chocomelk als in gesmolten paaseieren in regenplassen. Maar thee is ook lekker!
Kijk ook eens hier Trui, misschien op de site niet wat je mooi vind, maar wellicht heeft ie nog meer. Het is een betrouwbare kerel. Nee, geen vriend van ons ofzo, maar gewoon goeie ervaringen met deze man. http://www.secondlifekeukens.nl/quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:34 schreef trui het volgende:
[..]
jazeker, ik weet nu iets beter wat er zoal is binnen onze budget-grenzen, en wat ik mooi vind. de bruynzeelzaak waar ik het laatst was had mijns inziens 't mooiste spul maar dat was ook onbetaalbaar helaas. zelfs met de 40% korting die vandaag nog gold... mijn favorieten daar waren: giethoorn en piet zwart.
maar grote kans dat we op iets heel anders uitkomen.
quote:Op zondag 4 april 2010 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Gelukkig maar...
Gisteren heeft Twan een nieuwe DSi van zn verjaardagsgeld gekocht... komen we thuis en wil ik hem gaan instellen... staat er al gewoon een naam in en foto's van 1 en 2 aprilHij is dus waarschijnlijk gewoon terug gebracht... het was ook al vreemd, de vrouw achter de servicebalie pakte het pakketje van de balie en niet uit magazijn. We wilden proberen of de R4 kaart het wel deed erin, maar die deed het ook niet. Waarschijnlijk dus niet goed. Morgen is het daar "koopzondag" dus maar weer terug, vond het wel sneu voor Twan.
ja, wel he. wij "kennen" die man omdat hij toentertijd onze keuken geinstalleerd heeft en naderhand ook nog wel eens geholpen heeft met dingetjes. Hij is een paar jaar geleden voor zichzelf begonnen en ik ga, als het nodig mocht zijn, zelf ook zeker bij hem langsquote:
Ik heb hem ook in mijn favo's gegooidquote:Op zondag 4 april 2010 09:58 schreef Belana het volgende:
[..]
ja, wel he. wij "kennen" die man omdat hij toentertijd onze keuken geinstalleerd heeft en naderhand ook nog wel eens geholpen heeft met dingetjes. Hij is een paar jaar geleden voor zichzelf begonnen en ik ga, als het nodig mocht zijn, zelf ook zeker bij hem langs
mag t linkje nog ff in de herhaling ? hier op zoek naar een keukenquote:
verse jusquote:Op zondag 4 april 2010 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
doen jullie aan paasontbijten?
ik heb chocoladebroodjes, croissantjes en koffiebroodjes in de oven, verse eitjes hardgekookt en zo'n kleffe chinois, verse koffie en verse jus
Jeetje, je kan toch lezen. Hij staat een stukje hierboven gewoon nogquote:Op zondag 4 april 2010 10:39 schreef Muks het volgende:
[..]
mag t linkje nog ff in de herhaling ? hier op zoek naar een keuken
quote:Op zondag 4 april 2010 10:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Jeetje, je kan toch lezen. Hij staat een stukje hierboven gewoon nog
ook lekker!quote:Op zondag 4 april 2010 11:00 schreef moussy het volgende:
[..]
scrollen doet pijn
Hier geen paasontbijt, maar gewoon afbakbolletjes met wat lekkers, zoals we wel vaker doen.
quote:Op zondag 4 april 2010 10:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Jeetje, je kan toch lezen. Hij staat een stukje hierboven gewoon nog
ik heb nog over.. kom maar halenquote:Op zondag 4 april 2010 11:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
oh Vicky, nou heb ik ook wel zin in krentenbrood!Jammer dat er nog geen digitaal doorgeefluik bestaat
ah, wat zielig!quote:Op zondag 4 april 2010 11:04 schreef m@x het volgende:
Kindlief had een bakje yoghurt en ik roerei. Normaal gesproken eten we een boterham en nu mochten we allebei iets lekkers uitkiezen. En alle chocoladepaaseieren die de paashaas hier had gedropt heb ik inmiddels van Kai gekregen. Hij is ervan overtuigd dat hij verstopt raakt van alles waar chocola in zit dus dat heeft hij afgezworen
Het lijkt zielig maar dat is het niet hoor. Hij vond chocola toch al niet superlekker. Alleen chocolademelk laten staan kost hem af en toe nog moeite. En het gekke is dat het nog werkt ookquote:Op zondag 4 april 2010 11:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah, wat zielig!
hmm Vicky, volgens mij woon je toch iets te ver
Net zo gezallig als hier dus... ik ben mn nagels maar aan het lakken, met een kop op onweer, want als ik érgens niet tegen kan is het wakker gekrijst worden, om de afstandsbedieningquote:Op zondag 4 april 2010 11:39 schreef Macka66 het volgende:
Lief is ziek, dus de paasbrunch en het bezoek aan jarige vriend elders in het land gaan niet door. Buiten is het regenachtig k*tweer en de dametjes hebben constant ruzie. Vrolijk Pasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |