Werken een aantal ex-stewardessen hier achter de balie, geen idee wat die ervoor gedaan hebben.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het over de balie werkzaamheden enzo, maar ik heb geen idee wat er allemaal bij komt kijken
pics!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:27 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Overal zwarte vegen, beetje zweet hier en daar, wild haar en werk kleding aan
Jammer... vertel anders wat over je kattenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:43 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb de laatste tijd geen inspiratie meer voor leuke verhalen helaas
Lijkt me opzich wel leuk werk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Werken een aantal ex-stewardessen hier achter de balie, geen idee wat die ervoor gedaan hebben.
Mijn broertje werk er toevallig ook, in het weekend. En hij heeft nog geen opleiding (is er mee bezig).
Ja, daarom ook juistquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Prima, maar die moet ik natuurlijk wel testen na reparatie he
De een reageert niet, die is in dromeland.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jammer... vertel anders wat over je katten
Mij wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Oke. 150 posts in een uur en een kwartier? Kan dat?
Dat zou best kunnen.quote:
Ik ben de mijne ook kwijt, hij zal wel ergens in een doos liggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
De andere kan ik niet vinden maar die zal wel op een stoel liggen onder de tafel.
Komen je katten ook weleens buiten ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De een reageert niet, die is in dromeland.
Ik deed er eens 100 in 30 minuten, maar hoe ik dat heb geflikt, keine ahnung.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mij wel.
Maar toen kon ik nog dubbelposten
[..]
Dat zou best kunnen.
Mooie, bezweette mannenquote:
Bestel je vast roomservice?quote:
Jawel, maar s'avonds willen ze niet en dan stan ze bij de deur te miauwen en te krabbenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Komen je katten ook weleens buiten ?
Foto;s!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ben de mijne ook kwijt, hij zal wel ergens in een doos liggen
Of in een tasquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik ben de mijne ook kwijt, hij zal wel ergens in een doos liggen
Vrouwmenschenquote:
Veel slowchattenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik deed er eens 100 in 30 minuten, maar hoe ik dat heb geflikt, keine ahnung.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Bestel je vast roomservice?![]()
Vergeet de slagroom niet
Die van mij gaat naar buiten en 2 minuten later wil hij binnen slapen of etenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, maar s'avonds willen ze niet en dan stan ze bij de deur te miauwen en te krabben
Dat doet die van Marijke altijdquote:
Daten?quote:
Ja, dat wil een van ons ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die van mij gaat naar buiten en 2 minuten later wil hij binnen slapen of eten
Ja, dan moeten er wel genoeg mensen zijn om tegen te praten hequote:
Maar.. iets met Bart..quote:
Nee, die gaat naar buiten en 5 uur later zie je hem pas weer. Behalve s'avonds dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De ander is gelukkig niet zo/
WEETJE HOE LIEVquote:
Ik weet het. Maar anders..?quote:
Dat ook !quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dan moeten er wel genoeg mensen zijn om tegen te praten he
prrrrrrrrrrquote:
quote:
Ben net thuisquote:
Mauw.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]