ghe ghe ik hoop het voor stoep ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik hoop voor engine dat je tegen die tijd al omgebouwd bent
Ja maar da's een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee niks mis meeMaar toch maar liever niet
Kijk. Limietwedstrijd. Daar zwem je voor tijden waarmee je je voor een belangrijke wedstrijd kunt kwallificeren. Of gewoon persoonlijke records zwemmenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:56 schreef eNGine10 het volgende:
Maar luna waarom zou je een wedstrijd zwemmen als je niks kunt winnen?
Naatje.quote:
oke snapquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk. Limietwedstrijd. Daar zwem je voor tijden waarmee je je voor een belangrijke wedstrijd kunt kwallificeren. Of gewoon persoonlijke records zwemmen
Daar zijn we blij meequote:Op zaterdag 3 april 2010 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Naatje.
We kunnen stoep binnenkort uitschelden voor faaltrut e.d.
Ik ben blij dat het niet altijd daar om gaat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oke snapLijkt me wel leuker als het wel om de gouden plakken gaat
Ik wil er 350 dus ik moet er nog 110.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:01 schreef Gotrick het volgende:
Luna, hoeveel posts moet je vandaag nog? En hoeveel heb je er dan totaal?
Ik zie dat je gemiddeld 53 posts per dag hebquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil er 350 dus ik moet er nog 110.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil er 350 dus ik moet er nog 110.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik zie dat je gemiddeld 53 posts per dag heb
Späterquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het niet zoeken![]()
Ik ben weer weg. Feestje bij een vriend thuisAvondje goedkoop zuipen
Bis later
quote:
Mijn favo getalquote:
Ja, dat stijgt ook iedere dag tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik zie dat je gemiddeld 53 posts per dag heb
Nee, dankje, ik vind jongen zijn wel best eickquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:07 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]Heeeej
Ik ga stoep veranderen in een lekker wijf, wil jij ook?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Als jongen kan je overal je slurf uitlaten
Dingen in je vagina stoppen lijkt me veel leuker.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Juistquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Even tegen een boom pissen lijkt me bijzonder lastigquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dingen in je vagina stoppen lijkt me veel leuker.
Je stopt ook gewoon bij een benzinestation ofzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Even tegen een boom pissen lijkt me bijzonder lastig
Dan zal ik dat maar moeten schrappen uit m'n dagelijkse routine.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Even tegen een boom pissen lijkt me bijzonder lastig
Stoep(in) zal niet meer zoeken naar een meisje maar gewoon zichzelf vingeren en dan geniet ze er ook nog van.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Anne? Dan kan het nog steeds een jongen zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:12 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Stoep(in) zal niet meer zoeken naar een meisje maar gewoon zichzelf vingeren en dan geniet ze er ook nog van.
Trouwens... haar nieuwe naam is Anne![]()
En wat nou als die er niet is en je nodig moet? Dan heb ik toch liever een leuter hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je stopt ook gewoon bij een benzinestation ofzo
Vergeet niet het spelen met m'n tieten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:12 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Stoep(in) zal niet meer zoeken naar een meisje maar gewoon zichzelf vingeren en dan geniet ze er ook nog van.
Trouwens... haar nieuwe naam is Anne![]()
Ik ben dan ook een kampioen in het ophouden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:13 schreef Gotrick het volgende:
[..]
En wat nou als die er niet is en je nodig moet? Dan heb ik toch liever een leuter hoor
Heb je er al een gouden plak voor gehad?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een kampioen in het ophouden.
Nee, dat zou eigenlijk wel moeten he.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Heb je er al een gouden plak voor gehad?
Ohja... kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vergeet niet het spelen met m'n tieten.
Als je het lang genoeg vol houd tijdens de zwemmeet fixen we wel een gouden plak voor jequote:Op zaterdag 3 april 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dat zou eigenlijk wel moeten he.![]()
Nu zegt ie zeker weten geen nee meer.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:18 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ohja... klopt
Lees je dit nog naatje?
Volgens mij geeft ie al een slinger aan zijn slurfquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:18 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ohja... klopt
Lees je dit nog naatje?
De gedachte om zelf een meisje te zijn windt hem op.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Volgens mij geeft ie al een slinger aan zijn slurf
Ik hoef soms maar 1 keer op een dag. En dan doe ik niet eens mijn best.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg vol houd tijdens de zwemmeet fixen we wel een gouden plak voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |