Inderdaad. Ik kijk via mijn PC, ik spoel gewoon de reclames doorquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:17 schreef fespo het volgende:
ik kijk het nog niet zo lang, paar weken.
die 1.5 uur gaan wel snel zeg.
In het AD stond dat Agnes Kant zo komen ?quote:
Idd, hij was vooral erg flauw nu.quote:Op zondag 4 april 2010 00:09 schreef DaMook het volgende:
Was leuk, had wel wat meer actie/humor van ruben vd meer verwacht.
Iddquote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Wat was die Ruben v/d Meer een irritante eikel zeg. Had met mazzel één antwoord goed, verder wist ie niks maar liep ie vooral overal als een idioot tussendoor te schreeuwen.
Oh, ik dacht even dat je het over Jeroen had.quote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Wat was die Ruben v/d Meer een irritante eikel zeg. Had met mazzel één antwoord goed, verder wist ie niks maar liep ie vooral overal als een idioot tussendoor te schreeuwen.
Mja, maar daar kijk ik toch anders tegenaan: die probeert het tenminste nog. Maar als je bij populaire straatnamen de P.C. Hooft en de Kalverstraat gaat noemen ben je wel echt een grenzeloze klapmongool. En dan probeert Peter Heerschop de namen zo goed mogelijk te omschrijven, gaat die kale er echt de grootste bullshit ooit tussendoor kramen in een zwaar falende poging om grappig te zijn.quote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je het over Jeroen had.
Jeroen heeft het anders vaak genoeg verpest, vooral tijdens de BN'er-omschrijf-ronde. Eén keer tijdrekken is leuk, daarna wordt het vervelend en irritant.quote:Op zondag 4 april 2010 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, maar daar kijk ik toch anders tegenaan: die probeert het tenminste nog. Maar als je bij populaire straatnamen de P.C. Hooft en de Kalverstraat gaat noemen ben je wel echt een grenzeloze klapmongool. En dan probeert Peter Heerschop de namen zo goed mogelijk te omschrijven, gaat die kale er echt de grootste bullshit ooit tussendoor kramen in een zwaar falende poging om grappig te zijn.
Gaat maar om enkele puntjes. 'k Geloof dat ie er dikwijls zelfs meer of een gelijk aantal als Heerschop heeft.quote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jeroen heeft het anders vaak genoeg verpest, vooral tijdens de BN'er-omschrijf-ronde. Eén keer tijdrekken is leuk, daarna wordt het vervelend en irritant.
Met Karin bloemen en Lisa..quote:Op zondag 4 april 2010 17:03 schreef Lesl het volgende:
Mja, fucking irritant was ie imo.
En wat zag Yfke d'r uit.Volgende week Patricia Paay
en Stacey Rookhuizen! \o/
Wel flauw dat ie niet eens een stukje appel mocht houdenquote:
het had ook 'op de bon' kunnen zijn, daar was het film stukje ook van.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:08 schreef Piles het volgende:
"Hoe heet het programma op Ned1 waar het uitsluitend over verkeersovertredingen gaat?"
Goede antwoord: Blik op de weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |