Nee wacht dat is de kerstmanquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
hoho
Dan spuit je toch met jou spul terugquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje spuit zijn deo en parfum hier door de kamer![]()
Plas in zijn kont.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje spuit zijn deo en parfum hier door de kamer![]()
Nee, dan krijg ik het nog benauwder.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan spuit je toch met jou spul terug
Ik dacht aan heel ander spulquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan spuit je toch met jou spul terug
Ik moest lachen.quote:
Het is maar een simpele KLB-one-liner hoor.quote:
Waarom moet ze er nou weer een raam of deur uithalen?quote:
Gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moet ze er nou weer een raam of deur uithalen?
Ja, dat is weer zo lastig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook, dus ik zal vanavond even mijn cam opzoekenquote:
echt hèquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word zo melig van dat soort afkortingen
Whahahaha je had mn ex moeten zien kijken toen hij vroeg of ik de keukendeur los kon doen en ik die dus uit zn scharnieren tildequote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Succesquote:
Priceless zeker?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahahaha je had mn ex moeten zien kijken toen hij vroeg of ik de keukendeur los kon doen en ik die dus uit zn scharnieren tilde
Epic booty? Supertof haar?quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahahaha je had mn ex moeten zien kijken toen hij vroeg of ik de keukendeur los kon doen en ik die dus uit zn scharnieren tilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |