Nee, want dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
jemig! Ben benieuwd! 00.00 worden de stemmen bekend gemaakt?
haha awwquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
en en en, is het al officieel dat pluis_konijn heeft gewonnen?
Nou, ik meen toch echt dat er niemand mee doet die boven jou uit steekt qua talent hoor. Mogelijk wel een paar die in de buurt komen, maar nee.. Niet erboven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:01 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
haha aww, ik ga niet winnen
Er zijn echt een paar uitblinkers die zeeeeker boven mij staan.
Maar ik vind het wel lief
quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:52 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Nou, ik meen toch echt dat er niemand mee doet die boven jou uit steekt qua talent hoor. Mogelijk wel een paar die in de buurt komen, maar nee.. Niet erboven.
Nou ik ben ook stemmer johhhh!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat bepaalt de stemmer wel ja!
Wat mij betreft staan jij en zeker -Menn0- er in deze competitie wel nog boven, toevallig!
Derde plaats gaat tussen Pluis_Konijn en Motorbloempje gok ik.
Bovendien gaat het hier om mensen de kans te geven er wat meer mee te doen. Ik noem een Paul Potts, een Susan Boyle, van die eigen-huis-en-tuin-mensen die passie hebben voor muziek en voor de lol eens wat opnemen, inzenden en over ongelofelijk onontdekt talent te blijken bezitten. Die mensen gun ik zo'n professionele set van Sennheiser en de quasi 'bekendheid' en titel.
Ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:08 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Kan het zelf goed merken aan mijn youtube-views
ik heb 't niet gechecked! Maar ik ga er ook niet van uit dat ik genoeg stemmen heb voor een top 3quote:
Ik F5 vanavond al in XFA Livequote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef -Menn0- het volgende:
Wil iemand even een hele avond F5-en bij mijn filmpjes, dan lijkt het nog wat
Ik F16 dan wel meteen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:15 schreef -Menn0- het volgende:
Wil iemand even een hele avond F5-en bij mijn filmpjes, dan lijkt het nog wat
Man!! Jij hebt 3714 views bij je FOK! Inzending op Youtube!! Dat is meer dan bij de rest van je filmpjes zie ik, en ook veeeeel meer dan mijn FOK! inzendings filmpje, die heeft er nu namelijk nog maar 1456 en ik verwacht niet dat dat nog veel meer zal worden haha.quote:
F16?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik F16 dan wel meteen...
Valt me nu opeens op trouwens, dat (traanplaatmotief)behang wilde ik vroeger ook (mocht verder nooit van mama shiz)
Wel raar dat deze er zoveel heeft en de rest (in verhouding) zo weinig.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:30 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Man!! Jij hebt 3714 views bij je FOK! Inzending op Youtube!! Dat is meer dan bij de rest van je filmpjes zie ik, en ook veeeeel meer dan mijn FOK! inzendings filmpje, die heeft er nu namelijk nog maar 1456 en ik verwacht niet dat dat nog veel meer zal worden haha.
Bij de rest van mijn filmpjes bleef ik hangen bij de paar honderd namelijk
Jup...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:02 schreef RPG het volgende:
En heb ik gewonnen......? of moest ik dan ook daadwerkelijk mee doen ?
Jij was er toch niet om 00:00quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Er kan niet meer gestemd worden! We wachten op de notaris om te zien wie er door is als 1 van de 3 finalisten! Veel succes!
Hij kan de uitslag toch niet zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |