Neequote:Op zondag 11 april 2010 21:03 schreef o.us het volgende:
Krijgen we de hele ranglijst te zien of niet?
Kan de ranglijst dan ook per PM worden aan de kanidaten worden doorgegeven? Aangezien PM posten een ban is hoeven jullie niets te vrezen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee. De drie besten worden bekend gemaakt, de rest kan via PM zijn punten aanvragen
Daar heb je een punt.quote:
Ik heb voor je gestemdquote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Hoop werk en weer geen prijs, snik
Ik heb ook op jou gestemdquote:Op donderdag 15 april 2010 20:13 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Ik ook joh!!
Maar inderdaad: Hoop werk en vast geen prijs voor mij, snik![]()
Tot zover ons interview met zangeres Pluis_Konijn!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Haha nee ik twijfel niet, deed vooral mee voor de lol. Ik gun de meesten allemaal die fel begeerde prijsen anders sowieso een mooie nominatie
.
Ik heb m'n band en mag optreden, das wel de aller allergrootste prijs.
Ofcourse winnen is leuk, maar ik zou ook zeer tevreden zijn met een mooie waardering
Hahaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:29 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
[..]
Tot zover ons interview met zangeres Pluis_Konijn!![]()
![]()
![]()
Waar treed je allemaal op? En heb je toevallig een optreden ergens tussen 29 april en 5 mei?
*Is dan in Nederland*
Ja! Ben heel HEEL erg benieuwd!!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef shiznuts het volgende:
Inmiddels vandaag al de laatste dag! Spannend!
Elke dag op Lowlands?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Maar in Augustus treden we drie dagen achter elkaar op op een festival. Op een grasveld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |