Pfff ik haal nooit zo ver vooruit, zie morgen of overmorgen wel wat ik ga makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Zometeen als de F1 kwalificatie af is maar even heel veel boodschappen halen.
Rotfeestdagen
Zijn die supermarkten op de Paasdagen gewoon open dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pfff ik haal nooit zo ver vooruit, zie morgen of overmorgen wel wat ik ga maken
Jumbo op Kop van Zuid wel. 365 dagen p/jquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn die supermarkten op de Paasdagen gewoon open dan?
Ja oke. Maar da's voor hier wel ietwat ver wegquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jumbo op Kop van Zuid wel. 365 dagen p/j
M'n oudersquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja oke. Maar da's voor hier wel ietwat ver weg
Waar ga je vanavond gourmetten?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij is iedereen weg...
Flurry?
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het opvallen als ik gewoon aanschuif?
Niet slecht, maar ik herken ECHT Fergie er niet inquote:3. Beautiful Dangerous (Featuring Fergie)
Vind ik niet zo, ballad-achtig maar zijn stem komt niet echt tot z'n recht.quote:7. Gotten (Featuring Adam Levine Of Maroon 5)
Is vrijwel geheel instrumentaal.quote:9. Watch This (Featuring Dave Grohl And Duff Mckagan)
Meneer I. vindt die Fergie helemaal lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Lol bij Paradise City vind ik het soms ook echt niet als Fergie klinken, ze heeft nog best lekkere rock-stem
Jaloersquote:
Hier is mijn hele vijvernetje net in elkaar gehageldquote:En het zeikt hier van de regen
Ik heb een suikerbrood meegenomen en zometeen ga ik cake bakken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaloers
[..]
Hier is mijn hele vijvernetje net in elkaar gehageld
Wat eet jij allemaal bij je paasontbijt?
Ik heb inspireeeeesjun nodig.
OMG, het klínkt zelfs lachwekkend en ongeloofwaardig he?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een suikerbrood meegenomen en zometeen ga ik cake bakken.
Ga jij dan echt uitgebreid met Heer G. aan tafel zitten met een feestelijke gedekte Paastafel?
Wat vind je van Paradise City? Ze zingt het refrein dus...quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Ah die met Adam Levine vind ik wel mooi hoor!
You just get me like I've never been gotten before.
Ik niet heur, meneer I. ligt toch altijd veel langer in bed dan ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, gaan jullie ook helemaal braaf lekker paasontbijten enzo? Ik ga morgen (en vast ook maandag) gewoon 's avonds wat lekker maken, maar verder doe ik er niks bijzonders eigenlijk
Iddquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, het klínkt zelfs lachwekkend en ongeloofwaardig he?![]()
Nee, maar ik ontbijt nooit en het leek me nou wel eens leuk om dat wel te doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, gaan jullie ook helemaal braaf lekker paasontbijten enzo? Ik ga morgen (en vast ook maandag) gewoon 's avonds wat lekker maken, maar verder doe ik er niks bijzonders eigenlijk
AH XL daar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar ik ontbijt nooit en het leek me nou wel eens leuk om dat wel te doen
Maar toen ik aan de boodschappenlijst begon dacht ik al snel 'láát maar'.
Zo ff naar Alexandrium, nieuwe stofzuigerttt kopen (hoezee!) omdat ik de vorige heb gesloopt door het snoer niet helemaal uit te rollen
En dan daar ook maar ff boodschappen doen.
Dat dus. Gister had die van mij lekker gekookt. het heeft vast geen naam want het was gewoon een combi van lekkere dingenquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik maak ook nooit lijstjes; ik bedenk ter plekke wel wat we gaan eten
Ik vaak ook, altijd eigenlijk, maar als ik voor drie dagen tegelijk moet halen dan doe ik het wel ff. Anders zal je net zien dat ik álles voor fondue haal voor vanavond, behalve de oliequote:Op zaterdag 3 april 2010 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik maak ook nooit lijstjes; ik bedenk ter plekke wel wat we gaan eten
Ja ik moet wel zo nog even langs de super, voor dierenvoer. Ik heb nog 2 zakken, maar mevrouw heeft ineens besloten dat ze dat niet meer mot. Of ze eet slecht omdat ze zo krols was/is, maar ze eet iig stuk minder dan eerst. Eigenlijk denk ik dat die 2 mormels van voer hebben gewisseld. Toen Buffy net terug was bij die van mij liep ze zo te zeuren om eten terwijl er een bak vol stond. En eigenlijk sinds ze weg is eet Mips dus minder. Dus volgens mij zaten ze elkaars voer te eten en moeten ze beide nu hun eigen niet meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vaak ook, altijd eigenlijk, maar als ik voor drie dagen tegelijk moet halen dan doe ik het wel ff. Anders zal je net zien dat ik álles voor fondue haal voor vanavond, behalve de olieEn dan begin je weinig.
Sinds me dat een paar keer (ezel, steen) overkomen is doe ik toch maar aan lijstjes.
Of ik haal van alles, behalve dierenvoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2010 15:09:17 ]
Ik weet het niet. Ze is verder wel gewoon speels e.d. En ik had juist het idee dat ze het nu beide wel redelijk snapten. Vorige keer vond ik het wel zielig voor Mips, maar het leek haar nu niet zo te boeien. Maar goed, ze was ook zo krols als wat afgelopen week, dus het kan van alles zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
Mist Mips Buffy niet gewoon?
Want ze vonden het misschien nét leuk samen toen Buffy alweer weg moest.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
Zo maar eens richting ouders dan. Ben ik ook beetje op tijd weg. Ik heb daarna nog een party
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2010 15:16:01 ]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]NerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou ja, 2 of 3 hooguit 3 dagen, en eerst maar weer even zienquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly? Iedereen heeft vrij t/m maandag en vanaf de dag erná wordt het prachtig weer?
Maar hoe wat waar dan?quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe wat waar dan?
En wat doen jullie dan op zo'nMet neme een dikke routert of switch mee. Die sluit men aan. Dan prik je daar allemaal je laptop in. Dan heeft men een LAN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
En dan ga je tot diep in de nacht spelletjes zitten spelen met/tegen elkaar.
Ondertussen haal je even elkaars laptop half leeg qua muziek, films, games die erop staan.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2010 15:24:00 ]
quote:
Joah, ik heb MW2 al klaar. En ik heb een standalone versie van CoD2 op de laptop. Lekker licht, niks te installeren, ideaal voor LANnen dus, meteen knallenquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nieuwe foto's van mn poesjes!!!!!!![]()
Oh, ik zal zo ook meteen foto's maken van mn rooie laarsjesquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik zal zo ook meteen foto's maken van mn rooie laarsjes
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie de foto's zo wel.
Ik ben echt niet fit, dus net maar een ibuprofennetje genomen en dan ff uurtje liggen.
Hopelijk ben ik er dan weer een beetje bij
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TADAAAAAAAA:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TADAAAAAAAA:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
Ruilen tegen
[ afbeelding ]
? Ben dat huis geshop zat, wil ook nieuwe kleertjes![]()
Ow de zon schijnt![]()
quote:
Uiteindelijk zijn we alleen in het durp hier geweest voor boodschappen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Viel het nog mee in de paasdrukte en nog een zuigert kunnen scoren?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we alleen in het durp hier geweest voor boodschappen.
Daar was het helemaal niet drukDe zuigert, daarvan zit de slang verstopt, zo bleek.
Dus die is helemaal niet kapot
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, lekker in bad geweest. Ik was alleen mijn telefoon vergeten mee te nemen, anders had ik wel om kaas ge-sms't
.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, lekker in bad geweest. Ik was alleen mijn telefoon vergeten mee te nemen, anders had ik wel om kaas ge-sms't
.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Natalie gaat het vast heel mooi doen. En Ellen ten Damme ook
.
quote:
Ik heb hem vast geprogrammeerd!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Natalie gaat het vast heel mooi doen. En Ellen ten Damme ook
.
quote:
Ik zag het net in het ESP topic!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:17 schreef JJH het volgende:
Nee, de nachten ervoor te weinig geslapen.
dan moet de vlag wel een stuk groter, want, anders zie je die streepjes nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je dat ook met de vlag van Groot Brittannië?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het net in het ESP topic!
Dank je, CarOnline zal ook blij met je zijn!
Dankjewel!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
wij waren net even een tijdje stroomloos
aaiaai.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Terug.
En ik ben chagrijnig![]()
Gewoon, omdat het kan
Geen flauw idee zal eens googlenquote:
Geen gevolg van jullie klus activiteiten dus.quote:
Nopes we hebben niks gedaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen gevolg van jullie klus activiteiten dus.
Scrabblenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen flauw idee zal eens googlen
-edit- blikseminslag.. had bijna al de spelletjes op tafel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Scrabblen. Catannen
! Party & co'en
!
Ja, JA, JAquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Scrabblen. Catannen
! Party & co'en
!
Ik heb een catan-kaartspel!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Catannen.Heb ik al te lang niet meer gedaan.
![]()
En ik ben de scrabble queen.
Omg we zijn zo'n matchquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Catannen.Heb ik al te lang niet meer gedaan.
![]()
En ik ben de scrabble queen.
Waaaaay ahead of you! Heb ik ook.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een catan-kaartspel!
Meenemen donderdag?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg we zijn zo'n match! Catannen terwijl we Laïs meeblèren
.
15 mei?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
CATAN MEET!
![]()
Welke datums kunnen we? Boek ik wel een huisje.
quote:
We moeten niks.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
Whahaha dan moeten we wel een ESf Catan meenemen
Zat jij ook te kijken? Echt, verbazing veranderde in verbijstering.quote:
Ik denk dat wij op Ing haar zolder tot niets meer in staat zijn behalve slapen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie maar lekker volgende week op Ing d'r zolder Catannen.
Niet-ESF-gerelateerde zaken komen er niet in de 15e!
Echt Incrediblequote:Op zaterdag 3 april 2010 18:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zat jij ook te kijken? Echt, verbazing veranderde in verbijstering.![]()
![]()
![]()
Wel een beetje (veel) jammer dat in élke uitzending Limburgse meiden mát un záchte gee moeten zitten. Want dat klinkt al lekker dom.
Dirk was net nog op twitter.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
Dirk, ben jij nog in tha house?
Wat voer jij je vissies? Want ik heb van die vlokjes, maar ze snappen er geen bal van volgens mij.
Of hebben ze genoeg te eten in de vijver zelf denk je? Want ze eten niets van de vlokken.
Ik zag bij het tuincentrum ook van die gevriesdroogde insectjes voor de goudvissen/windes, zouden ze dat fijner vinden?
veel plezier!quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:39 schreef JJH het volgende:
Ik kreeg net de hele tijd de melding dat mijn bericht leeg was, terwijl er toch écht tekst stond!
Voor mij is elke post nog steeds de vraag.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Lotgenoot.![]()
![]()
Maar na drie keer mocht ik toch weer meekletsen.
Have fun!quote:
Monk!quote:
Ik heb deze ook al gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Monk!![]()
Maar volgens mij heb ik ze allemaal al gezien. Dadelijk Mattheus Passion en daarna Ik Houd van Holland.
Ik ga straks gewoon weer aan het werk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Have fun!![]()
Ik bouw straks mijn eigen feestje, met toastjes met roomkaas en gerookte zalm. Nu alleen bedenken hoe ik dan 3 katten van het lijf houd.![]()
[..]
Monk!![]()
Maar volgens mij heb ik ze allemaal al gezien. Dadelijk Mattheus Passion en daarna Ik Houd van Holland.
Ik word morgenvroeg om half 10 in de kerk verwacht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga straks gewoon weer aan het werk.
Morgen overdag wel F1 en vlaanderens mooiste.Weer weinig slaap dus...
Moet je zingen? Of ga je gewoon naar de mis toe?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik word morgenvroeg om half 10 in de kerk verwacht.En misschien 's avonds gourmetten.
Zingen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je zingen? Of ga je gewoon naar de mis toe?
(Ik neem even aan dat je een katholieke kerk bedoeld, omdat je in Limburg woont?
Maar wel die pop twang in haar stem als ze even niet oplet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
Wow, Ellen ten Damme staat er ook echt als een opera-zangeres-achtig-iemand!
Dinsdag dan de bijbehorend avondwake?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zingen.En de katholieke kerk inderdaad. Al hebben we ook al vaker een een protestantse dienst opgeluisterd.
Woensdag mag ik weer naar de mis (begrafenis) en als ik niet hoef te babysitten dinsdagavond ook. Kan ik er qua geloof weer effe tegenaan, zullen we maar zeggen.
Oeh! Mattheus Passion is begonnen!
Ja, heel soms iddquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wel die pop twang in haar stem als ze even niet oplet.Of misschien doet ze het wel bewust, ik vind het wel charmant.
Japs.quote:
Nou!quote:Ellen ten Damme!
Volgens mij was Ellen het eerste, maar daar viel ik ook middenin.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Shit, heb ik Ellen al gemist?
En Nathalie ook al?
Ik had dit helemaal niet achter haar gezocht.quote:
alleen Ellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Shit, heb ik Ellen al gemist?
En Nathalie ook al?
+1quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:07 schreef Cat22 het volgende:
Jette vind ik eng. Qua uiterlijk en qua zang. Tis een nét niet sopraan.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs.
[..]
Nou!![]()
Jette vind ik eng. Qua uiterlijk en qua zang. Tis een nét niet sopraan.
Ook alleen het laatste stukje. Wát een braaf meisje zo!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij was Ellen het eerste, maar daar viel ik ook middenin.
Ja, Ellen was eerst (ik kijk al vanaf het beginquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij was Ellen het eerste, maar daar viel ik ook middenin.
Tja... wat zullen we daar eens van zeggen....quote:
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
Hij doet het toch maar!Ik vind het knap. Het zijn allemaal vrijwel ongetrainde zangers in dit genre natuurlijk.
Knap!
Jette is een goede jazz zangeres!
Dat vind ik ook ja!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
Van deze Kamerling vind ik het ook vreselijk dapper.
Da's amper een zanger. En dan toch dit aandurven voor het oog van ons allemaal.
Waarom dan? Hij zingt amper, zelfs 'normale' liedjes vond ik niet al te best van hem.quote:
Ik vind haar heel goed zingen, maar verder mag ik haar niet (en ik weet niet waarom, ooit een radio-interview gehoord dat me niet aanstond volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:14 schreef JJH het volgende:
Heeft iemand een poos geleden Miss Montreal gehoord bij dwdd een paar weken geleden?
Dat was gaaf, wel klassiek, maar toch met haar eigen rauwe stem.
Ze woont hier trouwens 500m verderop.
Ja... Ik ken alleen maar 'Toen ik je zag', en zo verschrikkelijk goed was dat ook weer nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan? Hij zingt amper, zelfs 'normale' liedjes vond ik niet al te best van hem.
Zie hierboven, ik vind het echt vreselijk dapper, maar hij doet nooit zoiets toch?
Dapper zeker!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
Van deze Kamerling vind ik het ook vreselijk dapper.
Da's amper een zanger. En dan toch dit aandurven voor het oog van ons allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja!quote:
Zeker... Alleen Henk nog zeker?quote:
Ja, vind ik ook. Hoop heisa om geweest, zangles etc en uiteindelijk is het maar een minuutje per zanger.quote:
Dat kan in dit geval ook écht niet andersquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Hoop heisa om geweest, zangles etc en uiteindelijk is het maar een minuutje per zanger.
In zo'n programma en in hun werkschema kan het waarschijnlijk ook niet langer, maar dan heb je het niet over technieken leren maar gewoon verteld krijgen hoe je het in dat stuk per noot moet doen en dat doe je dan. Bij een volgend klassiek stuk moeten ze weer bij 0 beginnen.
Zoals ik al zei, ik ben ook betweterig hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan in dit geval ook écht niet anders
Die artiesten hebben een paar weken lang elke vrije minuut moeten besteden aan dit ene stuk.
Zo moeilijk is dat om dat onder de knie te krijgen, dusdanig dat je het op nationale tv durft uit te zenden
Maar dat weet jij ook natuurlijkKomt vast weer betweterig over dit, niet zo bedoeld
Ik dacht dat ze er al waren!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Zo comfi huiskleding beetje opgeleukt met een net vestjelaat de visite maar komen..
Oh nee 1st ff naar 't toilet.
Dat dacht ik dus ook maar dat was de buurmanquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er al waren!
Veel plezier!
Shalalie.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Yolanthe staat bij de tros, die staat met een heel vlakke stem enthousiaste zinnen te vertellen![]()
quote:
Ik wil het niet weten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dat zou klinken uit haar mond
Hier ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef JJH het volgende:
Ik ben maar kinderen geen bezwaar gaan kijken.
Hihi klettert er 1tje door de mandquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger altijd oppassen.
Ik vind dit eigenlijk wel een leuke opvolger.
Ik hou van Holland!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Herhaling van Monk hier. Tijd doden tot mijn favo familiespelshow erop komt.
Vind jij die show ook zo leuk!?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van Holland!wel een rare naam na die special over Kim gister
Ja dat was tofquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:14 schreef JJH het volgende:
Heeft iemand een poos geleden Miss Montreal gehoord bij dwdd een paar weken geleden?
Dat was gaaf, wel klassiek, maar toch met haar eigen rauwe stem.
Ze woont hier trouwens 500m verderop.
Ik vind m heeeeeeeeeeel leuk!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind jij die show ook zo leuk!?![]()
De naam is inderdaad wel 'apart'.
Ik weet inmiddels weer wie het bij Monk gedaan heeft.
Rij voorzichtig!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
En best hard ook.
Ik ga zo de deur maar weer eens uit. Tot morgenochten héél vroeg!![]()
TNX!quote:
En een Tap Maddel! Waar is Greys, die moet ook kijken.quote:
Hij was toch in Hilversum natuurlijkquote:
en een "nieuw" Tap Maddel toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En een Tap Maddel! Waar is Greys, die moet ook kijken.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Zou maar smsendat merkt ze ook als ze afk is
Ik ben er! Shalalie shalala!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
CAT![]()
Ik zit toch niet in mijn eentje te kijken he?
Die blonde? Da's Yfke. Dies gevestigd.quote:
Leuke tafelgenoot ben je.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
SHALALIE SHALALAAAAAAAAAAAAA![]()
Ik kijk hoor, maar ik ben ook aan het gourmetten
Bijna klaar!
Ik heb je een recept voor arretjescake gegeven in the other place.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Zou maar smsendat merkt ze ook als ze afk is
Ja ho, ik ken Yfke wel hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die blonde? Da's Yfke. Dies gevestigd.![]()
En die donkere heeft de eerste (en hopelijk enige) editie van Benelux Tap maddel gewonnen.
quote:
Ik vond het wel knap dat ie Frans Deursen (?) wistquote:
Ja, boeien!quote:
Ja! Waar issie?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me een klein beetje denken aan iemand hier in de SC?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
SHALALIE SHALALAAAAAAAAAAAAA![]()
Ik kijk hoor, maar ik ben ook aan het gourmetten
Bijna klaar!
Sterker nogquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, boeien!![]()
Het Shalaliemoment moest ik met jullie delen!
[..]
Ja! Waar issie?
Hierquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, boeien!![]()
Het Shalaliemoment moest ik met jullie delen!
[..]
Ja! Waar issie?
Frans van Deursen en Suzan Visserquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het wel knap dat ie Frans Deursen (?) wist
En dan: Suzan... eh... Hengelen?
Je hebt al n reactiequote:Op zaterdag 3 april 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je een recept voor arretjescake gegeven in the other place.
Hihi nee ben het huisspullen winkelen zat, wil wel weer eens geld aan kleding spenderen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Jammer, de Mattheus uitvoering gemist. Later maar even terugkijken.
Ml-etje, ik had niet door dat die foto van de douchedeur ook hetgeen is die je gekocht hebt![]()
Omdat er bij stond "ik ben het winkelen zo zat". Kwam over alsof je weer niet geslaagd was
quote:
Het is Dirk he? Dus gok nog eens opnieuw?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Romantiessss met Paddo de boel vieren?
Ik ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frans van Deursen en Suzan Visser![]()
Ik was grooooot fan van die serie vroegah
Nee, vuur mag niet, vuur is gevaarlijk. Tegenwoordig mogen we in een zaklamp staren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zitten zeker met zijn allen in een vuur te staren ofzo
okee, Dirk is backquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is Dirk he? Dus gok nog eens opnieuw?
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog
WAAR ZIJN ALLE MANNEN?
Zitten zeker met zijn allen in een vuur te staren ofzo
*pakt laserlampje in voor de 15e*quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, vuur mag niet, vuur is gevaarlijk. Tegenwoordig mogen we in een zaklamp staren.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, Dirk is back
WAAR IS DE REST!
ah okee, ze zijn met zn allen in een zaklamp aan t starenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, vuur mag niet, vuur is gevaarlijk. Tegenwoordig mogen we in een zaklamp staren.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, Dirk is back
WAAR IS DE REST!
Te druk met twitterenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je een sudderlapje op je gourmet liggen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirkh, Erik, JJH en Ll zijn toch wel boven de 21 dacht ik?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen...mannen....das ook wel weer een érg groot woord hoor.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dirkh, Erik, JJH en Ll zijn toch wel boven de 21 dacht ik?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen...mannen....das ook wel weer een érg groot woord hoor.
Ik doe gewoon alsóf het een sudderlapje isquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je een sudderlapje op je gourmet liggen?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JJH werken, Erik geen idee, LL romanties doen of Lanparty?
Zwabbert is eten?
Wat zong je dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
OMG! Ik heb 'Hilversum 3' altijd verkeerd gezongen.![]()
Mamma appelsap moment!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee man, als ik jullie zie posten dan kan ik echt niet op mijn handen blijven zitten.
quote:
Nou nou, niet zo negatief he... Er zijn ook nerds van 41 toch?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief he... Er zijn ook nerds van 41 toch?
Jij had mij hier vanmiddag echt niet willen hebben postenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de ochtend post je al als je niemand ziet posten, dus waarom bén je er niet gewoon vanzelfsprekend?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsóf het een sudderlapje is
boven de 21 is volwassen vind ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt niet 2 kanten op, een nerd kan ook volwassen zijn en niet aan de lanparty zitten
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij had mij hier vanmiddag echt niet willen hebben postenHumeurtje was zeg maar onder het vriespunt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JIj bent een veertiger in de bloei van je leven. Een man dus
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde net op tv dat ze nieuwe kerncentrales kunnen bouwen die in 2040 in productie kunnen worden genomen. Toen dacht ik meteen: Maar dan ben ik toch al dood lulhannes!
BTW, Lanparty, dat betekent toch wel dat je ook op FOK kanquote:
haha, ja zo zijn mannen wel he.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, toen Paddo het tv-aanzoek af had geslagen?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BTW, Lanparty, dat betekent toch wel dat je ook op FOK kan
Die kon ik verwachten.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
haha, ja zo zijn mannen wel he.![]()
Beetje zitten sippen dat ze hun zin niet krijgen en dan hopen dat ze alsnog hun zin krijgen.
Maar zo ben ik niet hoor.NIET
He, het is Greys he. Ik zeg laptop.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je zit je nu op je mobiel of achter de laptop?
Oh ja, dat zal het zijnquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BTW, Lanparty, dat betekent toch wel dat je ook op FOK kan
PSSSSSSSSSSSSSSSSSHT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dan maakt leeftijd niet meer uit hequote:Op zaterdag 3 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En eh, jongens mannen en multitasking![]()
Greys draait haar lap vlees gewoon om terwijl ze met ons kletst, tjaaaaaaaa....
Ik ben al lang uitgegeten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En eh, jongens mannen en multitasking![]()
Greys draait haar lap vlees gewoon om terwijl ze met ons kletst, tjaaaaaaaa....
Ik zap ook ff naar 4, Paul de Leeuw is niks aanquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
Watjes. Nu mag gast 3 aan gast 2 de zin voorlezen. Vorige week was het nog de teamcaptain van de andere kant. Kijken of ze nu wel de finish halen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan maakt leeftijd niet meer uit he
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al lang uitgegeten.
Heb nog een tijdje interesse geveinsd in het verdere gourmetgedrag van Heer G, maar da's nu over hoor.
Laptop stond naast me op de bank, wij gourmetten gewoon voor de tv
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Heb nog een tijdje interesse geveinsd in het verdere gourmetgedrag van Heer G, maar da's nu over hoor.
Kennelijk is Dirk deels vrouw dan!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk wel, want Dirk zit op Fok! terwijl hij een biertje nuttigt en Paddo vertelt dat het theater niet bevalt.
tokkiequote:Op zaterdag 3 april 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben al lang uitgegeten.
Laptop stond naast me op de bank, wij gourmetten gewoon voor de tv
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk is Dirk deels vrouw dan!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk is Dirk deels vrouw dan!
Dat gaan we de 15e wel even zelf beoordelenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekker kontje, maar meer vrouw zit er niet aan.
Nee joh, tokkie is pas gourmetten op een bijzettafeltje terwijl je aanligt op een kringetje matrassen. In je pyjama.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
dat moet dan minstens een afgekloven sigaar zijn he!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, dan haal ik mijn peuk ff uit mijn mondhoek!
Rokenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, dan haal ik mijn peuk ff uit mijn mondhoek!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh, tokkie is pas gourmetten op een bijzettafeltje terwijl je aanligt op een kringetje matrassen. In je pyjama.
15 mei FTW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |