quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:52 schreef Fortitudo het volgende:
Na normaal gesproken of op D66 of op CDA te stemmen heb ik er na een aantal Marokkanen ervaringen/aanvaringen (Mobiel gestolen door een Marokkaan uit ons voetbalteam, mijn broertje in elkaar geslagen door een groep Marokkanen, Marokkanen die mij van mn fiets af proberen te trappen met hun gejatte scooter na een meningsverschil, Marokkanen die mijn vader bedreigen op school) genoeg van.
Je gelooft het toch niet, dat die groep berbers, die rifapen denken dat ze alles kunnen maken hier in NL. Er wordt gewoon veel te slap opgetreden tegen dit uitschot.
Misschien zal Wilders niks bereiken, maar je kunt in ieder geval zeggen dat je hebt gestemd op iemand die dit afschuwelijke mensenras probeerde af te stoppen met hun activiteiten.
Ik ken ongeveer 20 marokkanen en elk van hen heeft het in zich: zodra zich de mogelijkheid voordoet om iets te krijgen wat niet aan het toebehoort, doen ze het.
Dit betreffen mensen met een uitkering tot en met mensen die frauderen op de universiteit. Altijd maar de neiging om dingen toe te eigenen die je niet verdient. Jatten, bedriegen, bedreigen, ga zo maar door.
Samenvatting: ik stem PVV komende verkiezingen, terwijl ik normaal D66/CDA stem.
goeden reaksie van peninsbardquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom nou weer een deel 2?Het was soberzo als de zoveelste topic over de PVV en Marokkanen die toch altijd over hetzelfde gaan
Dat wel, maar wil jij zeggen dat je blij bent met die paupers die niks kunnen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom nou weer een deel 2?Het was soberzo als de zoveelste topic over de PVV en Marokkanen die toch altijd over hetzelfde gaan
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef Penisbaard het volgende:
Ga het nou niet uitlokken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat wel, maar wil jij zeggen dat je blij bent met die paupers die niks kunnen?
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:10 schreef Zero17 het volgende:
Dicht.
Hoe zeer ik ook achter TS sta, hier heeft hij wel gelijk in. Je weet dat je de ONZ/KLB (no offense) mensen over je heen krijgt en die staan nou niet bekend om goed doordachte posts waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:24 schreef opgebaarde het volgende:
Fortitudo
je wil blijkbaar een discussie aangaan, wtf doe je dan in KLB?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |