Oh heeerrrlijkquote:
PROESTquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Hoe gaaf wordt de film The Expandables, zie alleen al wie er in meespelen
[ afbeelding ]
PROEEEEST!!quote:Op zondag 4 april 2010 08:11 schreef Bastard het volgende:
Godverdommese KANKER tele2
Weer eens geen tv beeld.. E1450 "neem contact op met tele2"
Check je website.. krijg je een autobot die antwoord op je vragen.. "neem contact op met klantenservice"
Bel je klantenservice... "vanaf 8 uur bereikbaar"
Bel je daarna weer telefoonbeantwoorder "reset de modem blah blah.. mocht dat niet helpen blijf dan aan de lijn.... ivm pasen zijn we gesloten"
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
quote:Op zondag 4 april 2010 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Hoe gaaf wordt de film The Expandables, zie alleen al wie er in meespelen
[ afbeelding ]
Voor de grap eens gezocht op de foutcode .. kom je op een forum vol met mensen die zich niet door serieus genomen voelen door tele2..quote:Op zondag 4 april 2010 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROEEEEST!!
Ja ik ken het zo Gijs. Ik het zo op deze manier Telfort ook eens genoemd. Onbegrijpbaar. Je weet uit ervaring waar het probleem is en weer met je samen met zo'n 1e lijns jongen de 1e lijns zorg regelen. Afijn,.... kwam er na een paar dagen uit dat het naar de 2e lijn moest. Dat is 10 werkdagen meneer
Serieus,... heb ze zo volgescholden!
Maar jij,.... nu zo met Pasen. Geen TV,... impact is bij alles in 1 producten wat hoger!
Zet een DVD-tje op. Maak een paasontbijt.quote:Op zondag 4 april 2010 08:13 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. pasen.. alleen met de kinderen, het regent, geen tv.
Je bedoelt, ik moet echt iets leuks gaan doen met de kinderen?quote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet een DVD-tje op. Maak een paasontbijt.
Serieus, wat zou je sowiezo willen kijken op zondagochtend? Nederland zingt?
Alles en iedereen sucked. Zelf wil ik over naar Ziggo alles in 1. Hun nieuwe dienst is redelijk stabiel en erg goed bevonden door de consumentenbond. Tevens maken ze nu gebruik van Cisco routers!quote:Op zondag 4 april 2010 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor de grap eens gezocht op de foutcode .. kom je op een forum vol met mensen die zich niet door serieus genomen voelen door tele2..
Zal wel een landelijk probleem zijn zeggen ze danweek er uit gelegen
![]()
Ben er klaar mee.. ik wil tv terug naar casema.. google ik op casema.. kom ik daar weer klachten over tegen...
muuvast, payen, blij zijn dat je af en toe een noob aan de lijn krijgt, soms geen tv hebben. 2010.
Wat doe jij eigenlijk op deze Christelijke ochtendquote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet een DVD-tje op. Maak een paasontbijt.
Serieus, wat zou je sowiezo willen kijken op zondagochtend? Nederland zingt?
Final Fantasy XIIIquote:Op zondag 4 april 2010 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op deze Christelijke ochtend
Kijk,.... ik kan alleen maar buigen Gijs _____O_____quote:
Zn eieren beschilderen.quote:Op zondag 4 april 2010 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op deze Christelijke ochtend
quote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Bastard het volgende:
Tis niet heel erg.. maar wilde even de F1 kijken.. voor de rest zal het me een zorg zijn.
Hopequote:Op zondag 4 april 2010 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Epische sessie van FFXIII achter de rug!![]()
Over de daken van Pelopomium of hoe dat plaatsje ook heet.
Ik kom nu net onlinequote:Op zondag 4 april 2010 09:35 schreef kepler het volgende:
@B
http://p2p4u.net/watch/15240/6/watch-f1:-malaysian-grand-prix-main-race.html
BBC Stream, lage resolutie
http://p2p4u.net/watch/15240/5/watch-f1:-malaysian-grand-prix-main-race.html
Australische uitzending, iets betere kwaliteit
Echt zo jammer dat ze daar geen aandacht aan besteed hebben. Dit is toch fan art van hoe het zou kunnen zijn. Vind het briljant,... vind de huidige covers erg matig en heel GTA-achtig!quote:
GTA is altijd momentjes in kleine blokjes, de cover heeft er 0,0 mee te maken.quote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat ze daar geen aandacht aan besteed hebben. Dit is toch fan art van hoe het zou kunnen zijn. Vind het briljant,... vind de huidige covers erg matig en heel GTA-achtig!
Hoe istie nu dan?quote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat ze daar geen aandacht aan besteed hebben. Dit is toch fan art van hoe het zou kunnen zijn. Vind het briljant,... vind de huidige covers erg matig en heel GTA-achtig!
Dan ben je blind,... los van de losse plaatjes of de layout van de cover is de grafische stijl absoluut hetzelfde!quote:Op zondag 4 april 2010 17:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GTA is altijd momentjes in kleine blokjes, de cover heeft er 0,0 mee te maken.
Ze stoppen trouwens meer marketing geld in RDR dan in GTA IV
Als je het zo bedoelt heb je gelijk.quote:Op zondag 4 april 2010 17:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan ben je blind,... los van de losse plaatjes of de layout van de cover is de grafische stijl absoluut hetzelfde!
Dat wist ik dus niet,... ik vond die 2e ook mooi. Zag overal covers! Maar kom op zeg,... een Western game. Dit zou toch veel epischer moeten kunnenquote:Op zondag 4 april 2010 17:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je het zo bedoelt heb je gelijk.
Het wordt trouwens de eerste van je plaatjes, die 2e is zooooo mooi. Maarja boeiend, ik geniet toch van de game
Nee, is de oude (betere) boxart.quote:Op zondag 4 april 2010 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet,... ik vond die 2e ook mooi. Zag overal covers! Maar kom op zeg,... een Western game. Dit zou toch veel epischer moeten kunnenIs die onderste trouwens niet de sleeve cover van de LE?
Prachtig spel,... zijn er al nieuw previews?quote:Op zondag 4 april 2010 18:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mijnwagen level! Alles is weer goed.
Vorige week was de PAX East en daar was game speelbaar. Vooral te melden dat er allllllllllltijd wat gebeurd. Of je nou door een droge woestijn loopt komen er dieren achter je aan die je kan vermoorden en vellen. Of dat er mensen werden vermoord. Alles komt voorbij, wat ein spielquote:Op zondag 4 april 2010 18:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtig spel,... zijn er al nieuw previews?
Bij FRS krijg je de LE voor de prijs van de normale.quote:Op maandag 5 april 2010 01:19 schreef Wessiej het volgende:
Sjo had gelijk, dit is de boxart voor de SE
[ afbeelding ]
Op tijd voor SC!quote:Op maandag 5 april 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Final,... uitgespeeld,.... 71 uur,.... prachtig,... episch!
OMG....Gijs...het einde? Episch?quote:Op maandag 5 april 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Ik zag een mooie bundel met SCquote:
Je hebt me echt ingehaaldquote:Op maandag 5 april 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell komt wel pas eind april uit natuurlijk, maar als ik hem een week eerder bestel krijg ik eerst de console en een week later pas het spel. Geen probleem lijkt mequote:
Gijs,... je hebt echt geen idee. Je gaat zo godsgruwelijk genieten van allesquote:Op maandag 5 april 2010 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG....Gijs...het einde? Episch?
Ik ben hier...18 uur.
[ afbeelding ]
Wilde het einde uitdagend halen,... eindbaas verslaan zonder grinden zeg maar. Moest er 5 keer over doen, maar het is gelukt. Nu ga ik pas side-questen. Ga vanavond gewoon weer verder,... kan Cocoon niet loslatenquote:Op maandag 5 april 2010 11:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je hebt me echt ingehaald
En je side-quests dan?
Ga je die al eerste spelen dam?quote:Op maandag 5 april 2010 11:41 schreef kepler het volgende:
Splinter Cell komt wel pas eind april uit natuurlijk, maar als ik hem een week eerder bestel krijg ik eerst de console en een week later pas het spel. Geen probleem lijkt me
Nee,... net als Mass Effect laat ik dit bezinken. Impact is enorm,... tevens ben ik nog niet klaar met Final. Ga vanavond gewoon weer verder!quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wilde het einde uitdagend halen,... eindbaas verslaan zonder grinden zeg maar. Moest er 5 keer over doen, maar het is gelukt. Nu ga ik pas side-questen. Ga vanavond gewoon weer verder,... kan Cocoon niet loslaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Final
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Nee, maar je hebt kans dat je het hele pakket pas krijgt als SC uitkomt. Waarschijnlijk kan ik hem al eerder kopen, dus wil ik de console ook gelijk binnen hebbenquote:Op maandag 5 april 2010 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je die al eerste spelen dam?
ODST is ook wel cool. En Forza 3 wilde je al. Die andere games kun je nog wel verkopen.
quote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Final
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Even ook maar naar shoppenquote:Op maandag 5 april 2010 11:59 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog,... ga zo mijn collector's guide uit het celofaan halen. Zoveel pagina's aan art en een special over het verhaal. Echt nog eens even alles goed nalezen. Tevens de walkthrough eens goed doornemen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]I shall have Faith!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil zo grote paardenbloem omhakken… al heel lang![]()
α & Ω
Ben je gek,... kopen pjeequote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Even ook maar naar shoppen
http://www.dimensionplus.(...)ollector-Guide/02604
Iemand een goedkopere?
Ik zou ook heel graag een art poster van dat spel willen hebben ofzo. Prachtige omgevingen! En dat logo van deel 13,... zegt zooooveeeel over het spelquote:
Heb sinds deel 7 ook alle guidesquote:Op maandag 5 april 2010 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je gek,... kopen pjeeIs echt overal uitverkocht. Had al versies voor 150 Euro voorbij zien gaan
Ik heb er uiteindelijk maar 18 Euro voor betaald via Amazon dacht ik, maar die is uitverkocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem zo openen
quote:Op maandag 5 april 2010 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Ben benieuwd naar mijn nummer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen geld! Besteldquote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Even ook maar naar shoppen
http://www.dimensionplus.(...)ollector-Guide/02604
Iemand een goedkopere?
Beeld ziet er echt goed uitquote:Op maandag 5 april 2010 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG....Gijs...het einde? Episch?
Ik ben hier...18 uur.
[ afbeelding ]
Zag het een keer in beweging, ze lopen 5 meter per stap, sorry maar dat ziet er echt niet uitquote:
Ik heb ook alle guides inderdaad. Van Prima tot Brady! Maar vond deze white hardcover van Piggyback toch wel het mooist!quote:Op maandag 5 april 2010 12:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb sinds deel 7 ook alle guides
Dus deze moet er ook bij7 euro verzendkosten maakt het 36 euro
Fuck it, het is FF
![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zag het een keer in beweging, ze lopen 5 meter per stap, sorry maar dat ziet er echt niet uit
Absoluutquote:Op maandag 5 april 2010 12:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook alle guides inderdaad. Van Prima tot Brady! Maar vond deze white hardcover van Piggyback toch wel het mooist!
[..]
Zag het een keer in beweging, ze lopen 5 meter per stap, sorry maar dat ziet er echt niet uit
[..]
Ach so, heb pas 1 minuut gameplay gezien dus ik oordeel nergens overquote:Op maandag 5 april 2010 12:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]Nog nooit gezien,... ben al 71 uur bezig. Animaties zijn geweldig,... geen idee waar je het over hebt
Ik dacht even dat je overvallen was in Den Haag ofzoquote:Op maandag 5 april 2010 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff....net zeker 6 keer opnieuw moeten vechten tegen de summon van die neger. Serieus last.
Maar op een gegeven moment had ik hem door!Bij moeilijke gevechten moet veel vaker/sneller van paradigm wisselen.
__________O__________quote:Op maandag 5 april 2010 15:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Eindfilmpje…
Logo inderdaad
Alles… alles _____O_____ alles!
Alles!quote:Op maandag 5 april 2010 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
__________O__________
Echt he,.... echt! Wat een game! Nu terug voor alle Cie'th
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Ja,... libra casten en checken waar die voor buigt! Dan snel op vierkant drukken als de meter bijna vol is en de tekst raakt. Eidelons zijn vreselijke gevechten soms!quote:Op maandag 5 april 2010 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff....net zeker 6 keer opnieuw moeten vechten tegen de summon van die neger. Serieus last.
Maar op een gegeven moment had ik hem door!Bij moeilijke gevechten moet veel vaker/sneller van paradigm wisselen.
Ja,... ik had dat ookquote:Op maandag 5 april 2010 15:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ok… het bekende gevoel na een FF keert weer is terug: depressie.
Wou niet naar de eindbaas… gevlucht naar Pulse… maar me nieuwsgierigheid overwonquote:Op maandag 5 april 2010 15:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ik had dat ookZo jammer,... maar er is nog meer Gijs! We gaan gewoon doorgamen,... negeren het feit dat die uit is,... verder met de saves! Ik wil nog niet weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
quote:Op maandag 5 april 2010 15:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wou niet naar de eindbaas… gevlucht naar Pulse… maar me nieuwsgierigheid overwonEn ik had me stage 10 gewoon nodig
We negeren het gewoon
Help me,... weet niet waar ik moet beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Cie'th denk ik maar. Maar wil die andere locaties ook nog doen,... wapens van mijn zijn allemaal Tier 1 voor zover ik weet. Absoluut geen Omega's nog. Ook geen idee hoe. Ben het kwijt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik wil haar
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 5 april 2010 16:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Help me,... weet niet waar ik moet beginnen? Cie'th denk ik maar. Maar wil die andere locaties ook nog doen,... wapens van mijn zijn allemaal Tier 1 voor zover ik weet. Absoluut geen Omega's nog. Ook geen idee hoe. Ben het kwijt!
Mijn wapens grotendeels lvl. 65. Moet nu dus die omega's doen… geen idee! Hopelijk deze week het boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik wil haar
Wel zin in de side-questsJe krijgt ook een trophy voor als je alle characters al hun roles heb gemaxed… ben ik nog wel even zoet mee tot RDR
quote:Op maandag 5 april 2010 16:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mijn wapens grotendeels lvl. 65. Moet nu dus die omega's doen… geen idee! Hopelijk deze week het boek
Wel zin in de side-questsJe krijgt ook een trophy voor als je alle characters al hun roles heb gemaxed… ben ik nog wel even zoet mee tot RDR
Een van de weinige Finals waarin je het beste pas na het einde aan de side-questen kan beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent nooit te oud voor plezier Gijs!quote:
Ik ben ook op zoek naar Final feedquote:Op maandag 5 april 2010 16:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Versus XIII trailer bekeken… geen idee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar Final feedMoooet meer. Ik hoop dat versus iets met Cocoon en Pulse te maken heeft. Ik hoop het zo,... op die manier zou ik hopelijk binnen 1.5 jaar weer terug kunnen naar Cocoon
Gezien de trailer… totaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Ik ben de boel weer aan het terugdraaien, minder serieus, meer kinderachtig, heerlijk!quote:Op maandag 5 april 2010 16:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor plezier Gijs!
quote:Op maandag 5 april 2010 16:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gezien de trailer… totaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
En zo hoort het Gijs! Blijf eeuwig jong van geest,... recept voor een leuk leven! Negeer de meute,... doe wat jij wilt! Maak je eigen standaard.quote:Op maandag 5 april 2010 16:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ben de boel weer aan het terugdraaien, minder serieus, meer kinderachtig, heerlijk!
quote:Op maandag 5 april 2010 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Ach ja ik heb wel meerdere mensen gek zien doen om een einde. Was bij mijn neef, een stuk jonger toen alle 2, speelde hij Max Payne uit. Ging die huilen op zijn bedquote:Op maandag 5 april 2010 16:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor plezier Gijs!
quote:Op maandag 5 april 2010 17:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach ja ik heb wel meerdere mensen gek zien doen om een einde. Was bij mijn neef, een stuk jonger toen alle 2, speelde hij Max Payne uit. Ging die huilen op zijn bed
Serieus,... je zal daar een schilderij van hebbenquote:Op maandag 5 april 2010 17:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.finalfantasyun(...)sy-xiii-upcoming.jpg
Achtergrond is in ene heel erg duidelijk![]()
Moest denken aan een ziekenhuis
quote:Op maandag 5 april 2010 18:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vrienden twee dagen niet gegamed in 1997 toen we bezig waren met Final Fantasy VII.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
DAAR zat ik op te wachten! Deze wil ikquote:Op maandag 5 april 2010 20:18 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
8 fucking april! Out of nowhere
Jep, waarschijnlijk met multi-tasking.quote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DAAR zat ik op te wachten! Deze wil ikDit is Apple's backup voor de fucked up iPad show
Alhoewel,... het is alleen OS, maar toch. Deze zomer de iPhone 4?
Hopelijk 5MP camera met flash! Heerlijk dit!Dit jaar dan toch een iPhone,... zal wel een klein vermogen kosten maar goed! Is de OS presentatie 8 april?
Multi-tasking heb ik dus echt niet nodig aangezien veel apps op pauze komen te staan als je ze afsluit. Niet echt wensen eigenlijkquote:Op maandag 5 april 2010 20:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep, waarschijnlijk met multi-tasking.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:18 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
8 fucking april! Out of nowhere
Wahahahahaha.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Als je die iPad openbreekt zie je dit
[ afbeelding ]
Ik wacht op de tweede of derde iteratie. Eerste generatie Apple producten hebben altijd kinderziektes en beschikken niet over alle mogelijkheden die ik graag wil. Zo ook deze iPad. Hij mist gewoon enkele features die voor mij toch wel een voorwaarde zijn, belangrijkste is een USB ingang zodat ik er onderweg foto’s op kan zetten vanaf mijn camera.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:09 schreef Bastard het volgende:
Godver, mooi dingetje die Ipad maar kan zelf niet wachten op mn Cybook Opus, kost ook maar 1/10 ofzo er van en past dan weer wel in mijn binnenzak
Hoe ver ben jij nu met FFXIII Gijs? Posts van Ker en Cho durf ik niet meer te lezen.quote:
Ik zit op 30+. Las gister op m'n mobiel die vertiefte spoilers alquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij nu met FFXIII Gijs? Posts van Ker en Cho durf ik niet meer te lezen.
Spoilers? Ga je me vertellen dat FOK! mobile geen spoiler tags ondersteundquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit op 30+. Las gister op m'n mobiel die vertiefte spoilers alKlote FOK! mobile...
Ik zal er niks meer over zeggen! Maar het is echt Goddelijk! Ga vanavond weer een lange sessie doen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij nu met FFXIII Gijs? Posts van Ker en Cho durf ik niet meer te lezen.
Nope. Dit topic lees ik dan ook niet meer mobiel. Las gister al per ongeluk de naamquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Spoilers? Ga je me vertellen dat FOK! mobile geen spoiler tags ondersteund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik wil het niet weten.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope. Dit topic lees ik dan ook niet meer mobiel. Las gister al per ongeluk de naamOh gelukkig,.... dat zegt niet zo veel GijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik wil het niet weten.
Nee, er staat wel een woordje "spoiler" in de tekst, maar je hebt in één keer wel het belangrijkste uit zo'n post gehaald.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spoilers? Ga je me vertellen dat FOK! mobile geen spoiler tags ondersteund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, er staat wel een woordje "spoiler" in de tekst, maar je hebt in één keer wel het belangrijkste uit zo'n post gehaald.
.
.Gijs, serieus,... dat valt reuze mee. Dat is absoluut geen spoiler! Serieus,... er is echt niks verpest voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit... Toch zit dat soort shit me niet lekker hoor. Ben nog altijd 'bang' voor spoilers na Heavy Rain.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, serieus,... dat valt reuze mee. Dat is absoluut geen spoiler! Serieus,... er is echt niks verpest voor je
Sam Fisher gaat dood.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou vooruit... Toch zit dat soort shit me niet lekker hoor. Ben nog altijd 'bang' voor spoilers na Heavy Rain.
Uiteraard. Die ene cowboy in RDR ookquote:
Is die voor je verpest?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou vooruit... Toch zit dat soort shit me niet lekker hoor. Ben nog altijd 'bang' voor spoilers na Heavy Rain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
In het fok topic van Heavy Rain had iemand een account aangemaakt met de naam van de Origami Killer en iedereen PM's gestuurd met daarin de Origami killerquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is die voor je verpest?Ik lees NIKS meer over dat spel. Ook over andere games na release trouwens.
Achteraf zo blij dat ik zo weinig over Mass Effect wist!
Iedereen gaat dood. Zo is het leven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uiteraard. Die ene cowboy in RDR ook
Dat kan ik me voorstellen. Zoooooooooooooooooo’n min actie. Heeft hij een permban?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In het fok topic van Heavy Rain had iemand een account aangemaakt met de naam van de Origami Killer en iedereen PM's gestuurd met daarin de Origami killer. Ik las zoveel op het interwebs dat ik het niet geloofde, hij sprak wel de waarheid
. Maakte de game 5% minder voor mij.
Ja account is weg. Toch jammer dat mensen het voor andere moeten verpesten. Zal die genieten in zijn eentje in zijn zolderkamer met sperma aan de muur ga je dan denken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zoooooooooooooooooo’n min actie. Heeft hij een permban?
Ik weet niet wie de killer is en wil het ook niet weten.
Ik geloof in Karma Gijs. Dat soort mensen krijgen het ooit terug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef Wessiej het volgende:
Ja account is weg. Toch jammer dat mensen het voor andere moeten verpesten. Zal die genieten in zijn eentje in zijn zolderkamer met sperma aan de muur ga je dan denken.
De game blijft ijzersterk. Heb zelfs lange tijd gedacht dat de spoiler niet klopte, toen weer wel, toen weer niet, etc, zo goed is Heavy Rain. Veel mensen denken ook anders over het verhaal. Ijzersterke game hoor! Zo zonde dat maar weinig mensen hier 'm gespeeld hebben...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zoooooooooooooooooo’n min actie. Heeft hij een permban?
Ik weet niet wie de killer is en wil het ook niet weten.
Als games uitkomen kom ik ook nooit meer in de desbetreffende topics! Zie Heavy Rain probleem inderdaadquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga hem spelen, ooit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game blijft ijzersterk. Heb zelfs lange tijd gedacht dat de spoiler niet klopte, toen weer wel, toen weer niet, etc, zo goed is Heavy Rain. Veel mensen denken ook anders over het verhaal. Ijzersterke game hoor! Zo zonde dat maar weinig mensen hier 'm gespeeld hebben...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
Vraag over FFXIII. Ik zit op ongeveer 20 uur en heb net het stuk in The Golden Saucer Nautilus gehad.Golden Saucer,... zo waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vond ik ook! Heel cool stuk daar!
Jaaaa, FFXIII moet echt in eigen tempo. Had een weekje of twee terug ineens geen zin meer om te gamen. Gewoon FF ook lekker laten liggen. Daarna weer opgepakt (zat ook precies in een nieuw hoofdstuk, dat wist ik) enquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem spelen, ooit.
Ga nu eerst genieten van Final Fantasy XIII. In mijn eigen tempo, zonder haast. En daarna zie ik wel.
Nee, ALLESquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh gelukkig,.... dat zegt niet zo veel Gijs
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, er staat wel een woordje "spoiler" in de tekst, maar je hebt in één keer wel het belangrijkste uit zo'n post gehaald.
.
.Ga huillen jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dan niet op je mobiel, je weet het toch!
Echt, ik heb niks gezegd!α & Ω
Ik weet toch niet van te voren dat er spoilers gepost worden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ga huillen jongenKijk dan niet op je mobiel, je weet het toch!
Echt, ik heb niks gezegd!
Gijs, doe eens niet zo PvdAquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Er is niks gespoilerd,... we zijn allemaal gamers,... we zijn allemaal 1![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:31 schreef Bastard het volgende:
Met Forza nagenoeg geen spoilers... weer een voordeel voor racegames
Enige spoiler die je krijgt is, psst, je moet hier rechtsaf.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:31 schreef Bastard het volgende:
Met Forza nagenoeg geen spoilers... weer een voordeel voor racegames
Jij neigt ook naar rechtsquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enige spoiler die je krijgt is, psst, je moet hier rechtsaf.
En als je dat eenmaal weet doe je het nog 1000 keer.
Daar geloof ik geen zak vanquote:
quote:
Ik vind het maar smerige tieten hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er redelijk realistisch uit,... zou deze wel eens willen aanraken
Je bent homo he?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het maar smerige tieten hoorWat moet je er als man mee? Ze slaan je knock out als je ze tegen je hoofd aan krijgt
Smerig ook,.... ben geen fan van grote borsten maar om dit nou smerig te noemenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het maar smerige tieten hoorWat moet je er als man mee? Ze slaan je knock out als je ze tegen je hoofd aan krijgt
Kijk, daar hou ik vanquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:36 schreef Bastard het volgende:
En sjo hoeven we ook niet meer te verwachten.. kreeg een sms van hem dat hij een kop koffie over de laptop gooide... uit.
Ligt hoopvol in de zon te drogenquote:
Dat is Poolside Giovanniquote:
Hoe heette dat meisje ook alweer dat op haar slaapkamer een dildo vastplakt aan een tafelpoot (bureau oid) en er dan achterlangs vol tegenaan gaat tot een hoogtepunt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
OMGquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Teen Kasia
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:32 schreef Scarface2004 het volgende:
video hierInstant boner overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Wat zeggen ze dan op je nieuwe werk. www.fok.nl is verböten!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef Magneet het volgende:
Ik kan ook wel fokken op me 5800 hoor als het moet maar dat shciet ook niete cht op. Valt ook teveel op.
Georgequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lord Dreamer
Purno
Tiggy
Surfer
Brown
Ker_Plunk (weer terug)
Nadientje
Chocobo
Magneet
Giebelquote:
The use of fok.nl is prohibited. Zal eens kijken of ik eromheen kan maar aan de andere kant is het zo wel beterquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan op je nieuwe werk. www.fok.nl is verböten!?
Beveiliging op je werk hacken om tieten bij de Gijsjes te kijken terwijl de rest van het bedrijf over je schouders meekijkt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
The use of fok.nl is prohibited. Zal eens kijken of ik eromheen kan maar aan de andere kant is het zo wel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Schrijf het van je afquote:
Ja,... maar voor hoe langquote:
Dat is best een cool ding Gijs? Hij lijkt echter klein zo met die hand er naast!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn ereader is vandaag binnen
[ afbeelding ]
Heb je niet toevallig Telfort? Die waren de hele avond kapot...quote:Op woensdag 7 april 2010 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar voor hoe lang! Is ook over mijn router gevallen. Gisteravond hele avond geen internet
Drink jij koffie per thermoskan ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar voor hoe lang! Is ook over mijn router gevallen. Gisteravond hele avond geen internet
Alles wat groter is dan mijn penis vind ik eng.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best een cool ding Gijs? Hij lijkt echter klein zo met die hand er naast!
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig Telfort? Die waren de hele avond kapot...
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alles wat groter is dan mijn penis vind ik eng.
Ja dat is het beste he.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:39 schreef Chocobo het volgende:
En gewoon weer koffie drinken he achter de laptop![]()
Ik drink nooit koffie achter de laptop...quote:Op woensdag 7 april 2010 10:39 schreef Chocobo het volgende:
En gewoon weer koffie drinken he achter de laptop![]()
PADDABOEM *TJSS*quote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie achter de laptop...
Ten eerste vind ik koffie smerig en ten tweede heb ik geen laptop
IE6 is echt ruk. De helft van de websites werkt niet met IE6. Ik heb overigens geen problemen met IE8, zowel mijn ouders als m'n zusje gebruiken die en ze werken prima.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef Bastard het volgende:
IE 8 is kut trouwens. Soms zegt hij dat de pagina nog laad.. en dan is ie er wel gewoon..
Wat was er mis met IE 6 .. of 7?
Gijs,... gebruik Firefox,... beste browser op Aarde!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef Bastard het volgende:
IE 8 is kut trouwens. Soms zegt hij dat de pagina nog laad.. en dan is ie er wel gewoon..
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed idee, dat WK in Zuid Afrika
http://www.nu.nl/buitenla(...)cht-zuid-afrika.html
Kippenvel!!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Mannetje hoor die Jack,... krijg altijd wel weer kippenvel van zijn commentaar en het gejuich! Is er dit jaar niet weer een WK?
Iemand nog meer leuke Jack momenten? Moest om deze echt lachen,... heerlijk kippenvel moment!
Nooit... NOOIT IE gebruiken!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef Bastard het volgende:
Safariquote:Op woensdag 7 april 2010 11:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nooit... NOOIT IE gebruiken!
Firefox, Chrome of Safari...gijs ...
Nee serieus Gijs! Draaama! down vuurvos nu maarquote:
Whahaha.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:44 schreef Chocobo het volgende:
PROEST
Nieuwsman: Wat is de status en wat is er gebeurd?
Sportverslaggever: Geen idee!
http://www.break.com/index/worlds-dumbest-sports-reporter.html
Nee wij zijn geindoctrineerd en gebruiken alleen IE omdat we denken dat dat het beste is.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:45 schreef Bastard het volgende:
Nou ben er mee bezig.. godganse wereld gebruikt gewoon IE .. maar nee wij willen bijzonder zijn en gebruiken iets anders.
Nou ben benieuwd
Dat hoofd van hem en dat omkijken naar het veld. Echt geen ideequote:Op woensdag 7 april 2010 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahaha.Hard gelachen hier! Thnx!
Mijn stats geven inderdaad aan de IE de meest gebruikte is, maar FF is een dikke 2e en blijft groeien. Sowieso,... IE doet gewoon niet wat je wilt! Echt een drama!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:45 schreef Bastard het volgende:
Nou ben er mee bezig.. godganse wereld gebruikt gewoon IE .. maar nee wij willen bijzonder zijn en gebruiken iets anders.
Nou ben benieuwd
Ja heerlijk. I don't knowquote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoofd van hem en dat omkijken naar het veld. Echt geen idee
April bedoel je toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splinter Cell komt een weekje eerder, 14 mei nu
Alan Wake bedoel ikquote:
Tis al stuk, start niet meer opquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis al stuk, start niet meer op![]()
![]()
Eerst kwam ik al moeilijk over het feit heen dat kennelijk onze interne pagina erg slecht gelezen word door FF.. maar goed dan open we daarvoor WEL IE ..
Ik heb een plugin gedownload voor een pagina die ik veel gebruik, geinstalleerd. Herstart FF staat er op.. nou uit ging hij wel![]()
Oh wat een zooi.. 2010.. pc's.. gijsjes...........pad.
En de skins waren toch een +1 hoorquote:
Favicons moeten even laden. Komt goed,... verder zou de plugin gewoon moeten werken. Heb geen idee wat je nu weer gedaan hebtquote:Op woensdag 7 april 2010 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
En de skins waren toch een +1 hoor
Maar kreeg al last toen de kleine plaatjes voor mn favorieten niet te zien waren.. verder liep het soepel en snel.
Oh oh oh
Bquote:Op woensdag 7 april 2010 13:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis al stuk, start niet meer op![]()
![]()
Eerst kwam ik al moeilijk over het feit heen dat kennelijk onze interne pagina erg slecht gelezen word door FF.. maar goed dan open we daarvoor WEL IE ..
Ik heb een plugin gedownload voor een pagina die ik veel gebruik, geinstalleerd. Herstart FF staat er op.. nou uit ging hij wel![]()
Oh wat een zooi.. 2010.. pc's.. gijsjes...........pad.
Eens,... we lijken open, maar zijn het totaal niet. Hier mag je bepaalde dingen gewoon niet zeggen,... dat heeft direct consequenties. Enge is dat de andere mensen het wel denken,.... maar nooit zullen toegeven. Allemaal om algemeen en moraal geaccepteerd te wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:46 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)VV_ers__.html?p=17,1
Dit ook... nederland op zn kleinst... en het is al niet groot. Als ze in groningen de wc doortrekken kun je het in maastricht horen.
Wat denken we nou allemaal wel niet we zijn?
Ik ga denk ik een lijn trekken, ik distancieer mij van ieder politiek geneuzel in nederland... iedereen heeft een mening en iedereen mag het zeggen... en dat is meteen het grootste probleem hier.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Gewoon gedaan wat er stond.. om te kunnen werken heb je de plugin nodig.. installeren?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Favicons moeten even laden. Komt goed,... verder zou de plugin gewoon moeten werken. Heb geen idee wat je nu weer gedaan hebt
Is die niet gewoon aan het installen zonder dat je het ziet? Welke plugin is het?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gewoon gedaan wat er stond.. om te kunnen werken heb je de plugin nodig.. installeren?
Dus ja..installeer maar, moest ik voor IE toch ook.
Om door te kunnen gaan dient FF te herstarten, herstarten?
Ja is goed.. ... hallo? Niet meer terug komen. Los starten dan... ook niet meer...
Juistquote:Op woensdag 7 april 2010 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... we lijken open, maar zijn het totaal niet. Hier mag je bepaalde dingen gewoon niet zeggen,... dat heeft direct consequenties. Enge is dat de andere mensen het wel denken,.... maar nooit zullen toegeven. Allemaal om algemeen en moraal geaccepteerd te worden
Bah
Wut nog steeds?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is die niet gewoon aan het installen zonder dat je het ziet? Welke plugin is het?
Idem dit,... los van het grappige bericht, want ik trek die homo totaaaaal niet, valt je toch wat op.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Juist
En we kakelen allemaal als een kip zonder kop... als we maar kunnen kakelen want hee, kakelen is ons recht, we mogen kakelen wat we willen. Luisteren naar ander gekakel, nou daar moet eerst over gekakeld worden.
Check een willekeurig POL of NWS topic en je ziet het schrijnend voorbeeld Immigratie kost zes miljard euro
Ik zag 'm in de bus in Londen. Denk je eventjes te kunnen ontsnappen aan alles wat er in NL te zien is, kom je hem tegen. Van iedereen die je tegen kunt komen.quote:
Faal.quote:
Definitie van Nederlands afvalquote:Op woensdag 7 april 2010 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag 'm in de bus in Londen. Denk je eventjes te kunnen ontsnappen aan alles wat er in NL te zien is, kom je hem tegen. Van iedereen die je tegen kunt komen.
Terror Jaap ..... hoe komen we er op, 25 jaar niet denkbaar.quote:
Nou als we de huishoudens van bankdirecteuren meerekenen die bonussen ontvangenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:56 schreef Chocobo het volgende:
Wie snapt het nog
http://www.telegraaf.nl/d(...)estegen__.html?p=2,2
Ja soort meivakantie.. geen idee.. daytona beach schijnt de plek te zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 14:10 schreef Chocobo het volgende:
Warme weer is wel weer heeeeerlijk zeg!![]()
Trouwens,... als je op spring girl googled krijg je allemaal van die spring break high school meiden te zien. Wat is dat toch voor een feest/vakantie? Gewoon de meivakantie? Hemelvaart voor ons?? Happening van het jaar voor die studenten
?
[ afbeelding ]
Ga je mee?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja soort meivakantie.. geen idee.. daytona beach schijnt de plek te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |