Oh heeerrrlijkquote:
PROESTquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Hoe gaaf wordt de film The Expandables, zie alleen al wie er in meespelen
[ afbeelding ]
PROEEEEST!!quote:Op zondag 4 april 2010 08:11 schreef Bastard het volgende:
Godverdommese KANKER tele2
Weer eens geen tv beeld.. E1450 "neem contact op met tele2"
Check je website.. krijg je een autobot die antwoord op je vragen.. "neem contact op met klantenservice"
Bel je klantenservice... "vanaf 8 uur bereikbaar"
Bel je daarna weer telefoonbeantwoorder "reset de modem blah blah.. mocht dat niet helpen blijf dan aan de lijn.... ivm pasen zijn we gesloten"
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK
quote:Op zondag 4 april 2010 00:03 schreef Wessiej het volgende:
Hoe gaaf wordt de film The Expandables, zie alleen al wie er in meespelen
[ afbeelding ]
Voor de grap eens gezocht op de foutcode .. kom je op een forum vol met mensen die zich niet door serieus genomen voelen door tele2..quote:Op zondag 4 april 2010 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROEEEEST!!
Ja ik ken het zo Gijs. Ik het zo op deze manier Telfort ook eens genoemd. Onbegrijpbaar. Je weet uit ervaring waar het probleem is en weer met je samen met zo'n 1e lijns jongen de 1e lijns zorg regelen. Afijn,.... kwam er na een paar dagen uit dat het naar de 2e lijn moest. Dat is 10 werkdagen meneer
Serieus,... heb ze zo volgescholden!
Maar jij,.... nu zo met Pasen. Geen TV,... impact is bij alles in 1 producten wat hoger!
Zet een DVD-tje op. Maak een paasontbijt.quote:Op zondag 4 april 2010 08:13 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. pasen.. alleen met de kinderen, het regent, geen tv.
Je bedoelt, ik moet echt iets leuks gaan doen met de kinderen?quote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet een DVD-tje op. Maak een paasontbijt.
Serieus, wat zou je sowiezo willen kijken op zondagochtend? Nederland zingt?
Alles en iedereen sucked. Zelf wil ik over naar Ziggo alles in 1. Hun nieuwe dienst is redelijk stabiel en erg goed bevonden door de consumentenbond. Tevens maken ze nu gebruik van Cisco routers!quote:Op zondag 4 april 2010 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor de grap eens gezocht op de foutcode .. kom je op een forum vol met mensen die zich niet door serieus genomen voelen door tele2..
Zal wel een landelijk probleem zijn zeggen ze danweek er uit gelegen
![]()
Ben er klaar mee.. ik wil tv terug naar casema.. google ik op casema.. kom ik daar weer klachten over tegen...
muuvast, payen, blij zijn dat je af en toe een noob aan de lijn krijgt, soms geen tv hebben. 2010.
Wat doe jij eigenlijk op deze Christelijke ochtendquote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet een DVD-tje op. Maak een paasontbijt.
Serieus, wat zou je sowiezo willen kijken op zondagochtend? Nederland zingt?
Final Fantasy XIIIquote:Op zondag 4 april 2010 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op deze Christelijke ochtend
Kijk,.... ik kan alleen maar buigen Gijs _____O_____quote:
Zn eieren beschilderen.quote:Op zondag 4 april 2010 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op deze Christelijke ochtend
quote:Op zondag 4 april 2010 08:55 schreef Bastard het volgende:
Tis niet heel erg.. maar wilde even de F1 kijken.. voor de rest zal het me een zorg zijn.
Hopequote:Op zondag 4 april 2010 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Epische sessie van FFXIII achter de rug!![]()
Over de daken van Pelopomium of hoe dat plaatsje ook heet.
Ik kom nu net onlinequote:Op zondag 4 april 2010 09:35 schreef kepler het volgende:
@B
http://p2p4u.net/watch/15240/6/watch-f1:-malaysian-grand-prix-main-race.html
BBC Stream, lage resolutie
http://p2p4u.net/watch/15240/5/watch-f1:-malaysian-grand-prix-main-race.html
Australische uitzending, iets betere kwaliteit
Echt zo jammer dat ze daar geen aandacht aan besteed hebben. Dit is toch fan art van hoe het zou kunnen zijn. Vind het briljant,... vind de huidige covers erg matig en heel GTA-achtig!quote:
GTA is altijd momentjes in kleine blokjes, de cover heeft er 0,0 mee te maken.quote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat ze daar geen aandacht aan besteed hebben. Dit is toch fan art van hoe het zou kunnen zijn. Vind het briljant,... vind de huidige covers erg matig en heel GTA-achtig!
Hoe istie nu dan?quote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat ze daar geen aandacht aan besteed hebben. Dit is toch fan art van hoe het zou kunnen zijn. Vind het briljant,... vind de huidige covers erg matig en heel GTA-achtig!
Dan ben je blind,... los van de losse plaatjes of de layout van de cover is de grafische stijl absoluut hetzelfde!quote:Op zondag 4 april 2010 17:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GTA is altijd momentjes in kleine blokjes, de cover heeft er 0,0 mee te maken.
Ze stoppen trouwens meer marketing geld in RDR dan in GTA IV
Als je het zo bedoelt heb je gelijk.quote:Op zondag 4 april 2010 17:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan ben je blind,... los van de losse plaatjes of de layout van de cover is de grafische stijl absoluut hetzelfde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |