Dat is net zo iets als , een nee nee sticker op de brievenbus tegen flod(d)er(s)quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat is een OP?
Psst hier in Nederland ook altijd hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef Reintji het volgende:
Het regent in Sepang
Is dat nog niet verzwolgen door de Noordzeequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:09 schreef Reintji het volgende:
Nou, stralende dag hier in Grunn heur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Dan moet de Noordzee eerst over Amsterdamquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is dat nog niet verzwolgen door de Noordzee
Ok dan bel ik de Noordzee wel ff af, hoe laat kan je de Duitsers ontvangenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dan moet de Noordzee eerst over Amsterdam
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:41 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn eerste vrije weekend in tijden, heeerlijk.
Done.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:03 schreef Fallen het volgende:
# 341 eigenlijk, maar ja... dankzij baggerusers loopt alles door elkaar....
wat hebben ze nu precies met je knie uitgespookt?quote:
Ze hebben wat dingen met een laser verwijderd en afgewerkt (weefsel, kraakbeen), me kruisbanden weer strak gezet ivm letsel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
wat hebben ze nu precies met je knie uitgespookt?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze hebben wat dingen met een laser verwijderd en afgewerkt (weefsel, kraakbeen), me kruisbanden weer strak gezet ivm letsel.
Me meniscus was gelukkig in orde.
Ze hebben zelf filmpjes gemaakt hoe ze in me knie bezig waren.
Ten eerst is het niet stoer en ten tweede kan badboy het wel hebbenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:00 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan dat plaatje wel stoer posten, maar het kan knap vervelend zijn als er iets met je knie is, omdat je het elke dag gebruikt.
Stiefbroertje? En wat speelt die?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:00 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb mn pleegbroetje aan de N64 gezet
Lol heb nu pleister erop dat scheelt wel! Maar schrijf normaal nooit alleen nu tentamenweek dus dan ineens 10 A4tjes op een dag ofzo ( voor samenvatting maken en van die oefententamens) das best kutquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
Je hebt echt wijven handen als je een schrijfblaar krijgt.
nee pleegbroertjequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stiefbroertje? En wat speelt die?
Toch geen Shovel ware op de N64
Ja moet veel journaalposten maken en formules enzo en dat werkt niet fijn in Word. En als ik het schrijf leer ik het toch beter en op de computer ga ik toch te vaak internetten zoals ik nu ook alweer doequote:
Ik voel een waar verhaal aankomen over een paar jaar als je 18 benquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nee pleegbroertje
we zijn een pleeggezin
en hij vindt DK64 een behoorlijk vet spel![]()
Er komt geen shovelware bij mijn consoles in de buurt
hoe dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik voel een waar verhaal aankomen over een paar jaar als je 18 ben
Ik mijn laptop naast me staan voor de muziek enzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je met je ouders niet een tijd afgesproken wanneer je op de computer mag? Want ik kan me voorstellen dat telefoontikken voor internet duur zijn.
Hoe zit die gezinssituatie want ik snap het nietquote:
wie leeft er nou in 1999 dan? jij of ik?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je met je ouders niet een tijd afgesproken wanneer je op de computer mag? Want ik kan me voorstellen dat telefoontikken voor internet duur zijn.
Ze worden allemaal groot gebracht door meneer pastoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe zit die gezinssituatie want ik snap het niet
de polka is ook geen muziek.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
Muziek? Je haat muziek toch?
mijn broer is bijna 25:woont samen met vriendinquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe zit die gezinssituatie want ik snap het niet
Kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja moet veel journaalposten maken en formules enzo en dat werkt niet fijn in Word. En als ik het schrijf leer ik het toch beter en op de computer ga ik toch te vaak internetten zoals ik nu ook alweer doe
is het erg dat ik bij het lezen van de TT gelijk hieraan moest denken?quote:
Dan wil ik niet weten wat hij heeft gedaan zodat die die SNES mee mag nemen in de Zomervakantie.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze worden allemaal groot gebracht door meneer pastoor
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
KloptOp papier schrijven neem je veel beter op dan het bijv. in Word typen
Wel je kleren aanhouden als je daar op gaat FLodder!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:41 schreef Flodder450 het volgende:
iedereen naar http://www.fok.nl/fokroulette/
Nah, sommige dinger herrinner je je nou eenmaal ongeacht je dat wilt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
is het erg dat ik bij het lezen van de TT gelijk hieraan moest denken?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:43 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Redactie-uitje.aspx?id=41
Kijk ff vanaf 0:40
Ken je hem?quote:
Wie? en waarom doen ze dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat een paar mensen hier nu minder posten
Je kunt ook doen alsof je achterlijk bent, maar goed jij doet niet meer alsofquote:
We doen toch nixquote:
eigenlijk nog best wel jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We doen toch nix
Die tjappies komen normaal elke dag met hetzelfde dat is nog veel erger
een hel nieuw Sub-forum maken voor SCquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Anders een AQ en FL SC topic openen?!
Lolquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Noem het dan wel 'de Speeltuin voor pubers en kleine kutkinderen'.
Wie van hun 2 is de puber danquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Noem het dan wel 'de Speeltuin voor pubers en kleine kutkinderen'.
Dacht eerder aan klein kindquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik noem heul geen namen!![]()
UCH! UCH! UCH!FLODDER! UCH! UCH!
Pubertjequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eerder aan klein kind!
Nee AQ, ik ben die leeftijd al een tijdje voorbij, jij bent blijven hangen
Komt door die twee klapmongolen die het hele topic verneukenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat een paar mensen hier nu minder posten
Nice....quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:50 schreef Sigmund666 het volgende:
1e seizoen van Kojak op DVD kunnen kopen
Zo kom ik de paasdag wel door
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt door die twee klapmongolen die het hele topic verneuken
ja de reden snap ik goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt door die twee klapmongolen die het hele topic verneuken
Ik niet!quote:
Haha die dingen zijn altijd grappigquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef Sigmund666 het volgende:
WHAT THE FUCK
SKATE dat bestaat uit censuur![]()
Son of a flitch!
What the duck!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef Sigmund666 het volgende:
WHAT THE FUCK
SKATE dat bestaat uit censuur![]()
Son of a flitch!
What the duck!
Lenny denk je nog wel eens aan Shadow Complexquote:
Sinds ik alle achievements heb heb ik hem ook laten liggen ja, toch al flink aantal keer uitgespeeldquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lenny denk je nog wel eens aan Shadow Complex
Ik speel hem nooit meer sinds ik tot de level 50 ben gekomen.. Kwam er maar een deeltje 2
Leuk!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:45 schreef Flodder450 het volgende:
Gaat om jullie posts vanaf 15:02 uur. Dat snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:05 schreef Flodder450 het volgende:
ik post een fimlpje en hij reageerd er,weliswaar een beetje MSN achtig op
Jouw tolerantiegrens is dan echt megahoog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Flodder & AQ voor de zoveelste keer kappen met de MSN gesprekken hier. De grens is echt bijna bereikt.
snap ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaat om jullie posts vanaf 15:02 uur. Dat snap je zelf ook wel.
Netjes BadBoyquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:09 schreef badboynova het volgende:
Aq ik ben nu voorbij die hunters in odst, was opnieuw begonnen met de level packed with heavy sjit.
Alle heavy sjit heb ik op 1 van de hunters gebruikt, en de tweede heb ik eruit gerend (lees als in"gevlucht") tot de volgende level where my ass was save.
De Halo boeken zijn vetquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Halo
Wat een kutspel is dat ergens. Me nog nooit zo verveeld tijdens een FPS.
Ik kan me anders wel goed vermaken met Halo 3 en Halo ODST.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:32 schreef Sigmund666 het volgende:
Halo
Wat een kutspel is dat ergens. Me nog nooit zo verveeld tijdens een FPS.
Zo'n klasgenoot van me had destijds de boeken van Halo. Bij hem moest je ook niks slechts over Halo zeggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De Halo boeken zijn vet![]()
De games iets minder![]()
Maar toch vond ik ODST wel leuk en van Reach verwacht ik ook wel veel
"als je verslaafd bent aan halo verdien je een RRODquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo'n klasgenoot van me had destijds de boeken van Halo. Bij hem moest je ook niks slechts over Halo zeggen
Van het verhaal ben ik ook wel fan maar bij de games zie ik zeker wel dingen die beter kunnenquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo'n klasgenoot van me had destijds de boeken van Halo. Bij hem moest je ook niks slechts over Halo zeggen
Amen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Flodder & AQ voor de zoveelste keer kappen met de MSN gesprekken hier. De grens is echt bijna bereikt.
Masterchief is een pussy. Als ie nou eens een keer zijn helm afdeedquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van het verhaal ben ik ook wel fan maar bij de games zie ik zeker wel dingen die beter kunnen
*ligt stuiptrekkend naastbureau*quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:15 schreef Sigmund666 het volgende:
http://dagobah.biz/flash/successful_troll_2.swf
Skate the Greatquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee, vroeger vond ik ze baas, nu zijn zelfs Jack en Geoff van Achievementhunters/ Roosterteeth nog baziger.
Dat waren ze. Ik heb hier zelfs nog ergens een gesigneerde PU liggen van de Gameplay 2005 in de Amsterdam RAIquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Skate the Great
+ de rest
= Baas
Lijkt me?
Gefeliciteerd KOeiquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:06 schreef koei het volgende:
En iedereen is het vergeten
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Yuri!
Heb je nog Gamekings Dvdtjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat waren ze. Ik heb hier zelfs nog ergens een gesigneerde PU liggen van de Gameplay 2005 in de Amsterdam RAI
Je bent toch jarigquote:
Volgens mij wel ergens ja. Geen idee alleen waarquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd KOei
[..]
Heb je nog Gamekings Dvdtjes![]()
Goldeneye heeft FPS op consoles bekend gemaakt, halo heeft online FPS op consoles bekend gemaaktquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Ga(y)mekings
Halo is wel een dankbaar troll-onderwerp
HALO IS DE UITVINDER VAN HET GEHELE FPS-GENRE MENSEN!!!
Wie danquote:
Fair enough..quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vroeger vond ik GK leuk omdat ze zichzelf niet serieus namen, maar sinds die pubervleugels afgeworpen zijn kijk/lees ik liever reviews/nieuws op bijvoorbeeld GT of giantbomb.
Dan zal ik de game ook niet voor de 360 hebben hequote:Op zaterdag 3 april 2010 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross! JC staat niet eens bij je games er tussen!
Vroeger was dat juist leuk, de totale onzin van een review die bestond uit een fictief verhaal van twee klapmongolen die deden alsof ze karakters uit Mortal Kombat waren. Jammer dat ze na tien jaar dat niveau vrijwel niet ontgroeid zijn en dat ze nooit echt hebben weten te innoveren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie dan
[..]
Fair enough..
Ik vind tegenwoordig Boris enz ook niet meer zo leuk omdat dat vaak helemaal nergens meer op slaat. Maar de andere die serieuzer zijn vind ik nog wel tof.
Huh? Voor wat danquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan zal ik de game ook niet voor de 360 hebben he
Dat Gamekings live is opzich wel leuk bedacht ja!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vroeger was dat juist leuk, de totale onzin van een review die bestond uit een fictief verhaal van twee klapmongolen die deden alsof ze karakters uit Mortal Kombat waren. Jammer dat ze na tien jaar dat niveau vrijwel niet ontgroeid zijn en dat ze nooit echt hebben weten te innoveren.
Neem bijvoorbeeld zo'n beurs als FirstLook, het is totaal niets dat we niet al tien jaar zien in de industrie. Sites als Eurogamer of de PAX-beurzen proberen nog wat te vernieuwen. Al is het verschil niet eens zo groot. Het zal ook liggen aan de financiële mogelijkheden.
Overigens proberen ze het daar wel met bijvoorbeeld zo'n GameKings Live, leuk concept voor de fans. Mij kan dat dan totaal niet hoeren, maar goed, dat is persoonlijk. Zou graag echt wat nieuws zien van die lui, volgens mij kunnen ze best wat toffe nieuwe dingen opzetten als ze dat willen.
Aangezien er in NL niks anders is, sure. Maar het concept is vrijwel niet veranderd sinds de eerste beurzen. Persoonlijk reis ik dan liever naar Keulen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat Gamekings live is opzich wel leuk bedacht ja!
En FirstLook is voor Nederlandse begrippen toch ook wel vet? Maar idd niet heel vernieuwend.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Aangezien er in NL niks anders is, sure. Maar het concept is vrijwel niet veranderd sinds de eerste beurzen. Persoonlijk reis ik dan liever naar Keulen.
Ja. Dat weet ik nog! Die PU heb ik zelfs nog ergens liggen omdat de review van Mortal Kombat 3 of Ultimate Mortal Kombat 3 erin stond met idd dat hilarische verhaal over Mortal Kombat, Johnny Cage, Liu Kang en een paar lekkere wijven die het opnamen tegen Shao Kahn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vroeger was dat juist leuk, de totale onzin van een review die bestond uit een fictief verhaal van twee klapmongolen die deden alsof ze karakters uit Mortal Kombat waren. Jammer dat ze na tien jaar dat niveau vrijwel niet ontgroeid zijn en dat ze nooit echt hebben weten te innoveren.
Neem bijvoorbeeld zo'n beurs als FirstLook, het is totaal niets dat we niet al tien jaar zien in de industrie. Sites als Eurogamer of de PAX-beurzen proberen nog wat te vernieuwen. Al is het verschil niet eens zo groot. Het zal ook liggen aan de financiële mogelijkheden.
Overigens proberen ze het daar wel met bijvoorbeeld zo'n GameKings Live, leuk concept voor de fans. Mij kan dat dan totaal niet hoeren, maar goed, dat is persoonlijk. Zou graag echt wat nieuws zien van die lui, volgens mij kunnen ze best wat toffe nieuwe dingen opzetten als ze dat willen.
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef koei het volgende:
[..]
First Look is amper te vergelijken met Keulen. Dat is hetzelfde als een kooi met twee hamsters vergelijken met een dierentuin
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik ga geen geld betalen voor een kleine matige beurs als ik voor iets meer minder geld naar een enorme beurs kan.
Je moet er ook alleen nog iets verder voor reizenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik ga geen geld betalen voor een kleine matige beurs als ik voor iets meer geld naar een enorme beurs kan.
agh, vanuit Groningen is de hele wereld ver weg. En vandaar ook dat het duurder is Koeiquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:44 schreef Misan het volgende:
[..]
Je moet er ook alleen nog iets verder voor reizen
Ja jij misschien, maar veel anderen niet. Vanaf Limburg ben je sneller in Keulen dan in Amsterdam, en hetzelfde geldt voor Arnhem.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:44 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat zei je gister ook al, en zei AQ dat het stiefbroertje moest zijn!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:26 schreef Flodder450 het volgende:
mijn pleegbroertje weer aan de N64 gezet
Rayman 2 vindt 'ie geweldig
Wtf op de Ipadquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef Morthill het volgende:15 dollar voor twee maps CoD op de iPad die je alleen via WiFi kunt spelen en mensen noemen het geen rip-off
Serieus, meer en meer geloof ik dat de consument het gewoon verdient om opgelicht te worden.
http://www.fakesteve.net/(...)le-of-the-world.htmlquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef Morthill het volgende:15 dollar voor twee maps CoD op de iPad die je alleen via WiFi kunt spelen en mensen noemen het geen rip-off
Serieus, meer en meer geloof ik dat de consument het gewoon verdient om opgelicht te worden.
iddquote:
welke innovatie? de iPad is alles behalve innovatiequote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef Marble het volgende:
En toch moeten we die hersenloze lemmingen early adopters dankbaar zijn, want zij subsidiëren innovatie voor de rest van ons. Uiteindelijk profiteren we er dus allemaal van.
Wel gelezen wat ik zei?!quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Siggie! Ik heb Fallout 3 ook wel voor je
Ik weet nog wel een leuke treinverbinding!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:44 schreef Misan het volgende:
[..]
GODMILJAAR!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Dat is leuk om te horen.
![]()
Als je er geen 100 miljoen miljard voor wil hebben kunnen we er over praten
En ik weet nog wel een leuke route voor de terugwegquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke treinverbinding!
met de auto door het centrum van Keulen tijdens de ochtendspits schijnt anders ook leuk te zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke treinverbinding!
Zal de batterij wel niet meer van werken dan. Kun je dus niet eens saven wat je doet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:21 schreef Flodder450 het volgende:
ik kan pokemon blue kopen voor ¤3 incl verzendkosten
ik heb IDD wel een bitje voor om de SNES ,N64 en Gammecube open te draaienquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Tenzij je net als iedere gamefanaat een speciale Nintendo-tork hebt (en die heb ik)
99 miljoen miljard danquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Dat is leuk om te horen.
![]()
Als je er geen 100 miljoen miljard voor wil hebben kunnen we er over praten
Je kunt met de vraagprijs in dat bewuste topic concureren of niet?quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt met de vraagprijs in dat bewuste topic concureren of niet?
Let een beetje op je taal!quote:Op zondag 4 april 2010 07:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguhhhh! Fucking veel te vroeg maar goed :/
dat had ik vrijdagquote:Op zondag 4 april 2010 08:29 schreef Sigmund666 het volgende:
En dan sta je op met een huig met de grootte van een kauwgombal
Ga naar de kerkquote:
Ga zelf gelovige gekquote:
Jouw reactie op dat gezonken schip werd niet echt gewaardeerdquote:Op zondag 4 april 2010 08:29 schreef Sigmund666 het volgende:
En dan sta je op met een huig met de grootte van een kauwgombal
welk gezonken schip?quote:Op zondag 4 april 2010 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jouw reactie op dat gezonken schip werd niet echt gewaardeerd![]()
![]()
Ik had eerst zo'n lijpe reactie bij zo'n kind dat ze in de fik hadden gezet ofzo toen werd ook iedereen link
Nee op de FP over dat schip van Z-koreaquote:
Maar je zit zeker niet te popelen om Need for Speed Pro Street?quote:Op zondag 4 april 2010 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jazeker! Of maybe heb je iets leuks te ruil!
Pff ik ga maar eens slapen, heb sinds vanmorgen zitten gamen! Nu echt last van me nek, knallende koppijn pff :/
Dat is HD Shovelwarequote:Op zondag 4 april 2010 11:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar je zit zeker niet te popelen om Need for Speed Pro Street?
Nou neequote:Op zondag 4 april 2010 11:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar je zit zeker niet te popelen om Need for Speed Pro Street?
Vaporwarequote:
Nee. Ik heb vooral titels liggen die het bij lange na niet halen bij Fallout 3quote:
hoe kwaad zullen Sony fanboys worden als Duke Nukem:Forever wordt aangekondigt als PS3-exclusive?quote:
Nietquote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe kwaad zullen Sony fanboys worden als Duke Nukem:Forever wordt aangekondigt als PS3-exclusive?
je had RAREWARE dr tussen moeten zettenquote:Op zondag 4 april 2010 13:50 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Wat is toffer?Shovelware Vaporware Shareware RAREWARE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik heb al gestemd jaquote:Op zondag 4 april 2010 15:04 schreef AQuila360 het volgende:
Floddeur jij hebt gestemd op de Poll neem ik aan toch? ja toch?
Die snap ik niet?quote:Op zondag 4 april 2010 15:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Is jou batterij nog steedsniet leeg?
Whehehehe, hij moet met zijn ouders naar een stom paasfeestjequote:
En jij kan beter gewoon je mond houden, want volgens mij zit er niemand op jou gezeik te wachtenquote:Op zondag 4 april 2010 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
Nick kan beter voor FC de Schuppers zijn
ajax was toch een gast uit de griekse mythologie?quote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En jij kan beter gewoon je mond houden, want volgens mij zit er niemand op jou gezeik te wachten
En nee, ik ben niet voor ajax
en ik zit wel op dat gezeik te wachtenquote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En jij kan beter gewoon je mond houden, want volgens mij zit er niemand op jou gezeik te wachten
Hoe jij je smoel maar want daar zit helemaal niemand op te wachten hierquote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Halo op de NES of SNESquote:Op zondag 4 april 2010 16:26 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en ik zit wel op dat gezeik te wachten
HIJ ZOU EVEN NAAR HET TOILET GAAN ALVORENS WE HALO GINGEN SPELEN!!!!1111!!!einzsweipolizei
quote:Op zondag 4 april 2010 16:27 schreef Rossdale het volgende:
AQUILA360 EN FLODDER, KAP NOU EENS MET DIE BELACHELIJK BULLSHIT!!!
Jullie zijn vervelend, irritant, kinderachtige kutkoters en niemand, maar dan ook echt NIEMAND vind het ook maar enigszins leuk dat jullie ooit het FOK!forum hebben gevonden.
Sodemieter op en ga andere kleuters lastig vallen![]()
![]()
2d platformerquote:
Ja, lach er nog mee ook. Kinderachtig kneusjequote:
Valt wel mee vind ik!quote:Op zondag 4 april 2010 16:45 schreef remlof het volgende:
Is het weer bezig?
Net op tijd. Scheelde weinig of ik had het topic gesloten. Veel vaste slowchatters posten al niet meer vanwege die twee.quote:Op zondag 4 april 2010 16:45 schreef remlof het volgende:
Is het weer bezig?
Het valt niet mee AQ, als van de laaste 50 post er 40 van jullie 2 zijn vind ik dat niet mee vallenquote:Op zondag 4 april 2010 16:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik!
Normaal gooien ze zelf een topic in een dag vol alleen nu het andere zijn gaan ze miepen.
Ze kunnen beter zelf met wat onderwerpen komen dan gaat het misschien een keer over wat anders!
Couldn't agree more. Dus ja: Het is weer bezig.quote:Op zondag 4 april 2010 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Net op tijd. Scheelde weinig of ik had het topic gesloten. Veel vaste slowchatters posten al niet meer vanwege die twee.
We gaan deze sc niet sluiten omdat twee users het voor de rest verzieken. Als ze het weer doen gaan ze er gewoon af, allebei.quote:Op zondag 4 april 2010 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Net op tijd. Scheelde weinig of ik had het topic gesloten. Veel vaste slowchatters posten al niet meer vanwege die twee.
Dankzij die 2 klierenquote:Op zondag 4 april 2010 16:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb geen internet tot de 16e thuis, dus ik post bijna niet.
Maar als ik wel internet heb zou ik ook niet posten.
Of jullie zetten jullie privegesprek eens voort via msn of irc oid.quote:Op zondag 4 april 2010 17:02 schreef Flodder450 het volgende:
let dan toch gewoon niet op ons
volg het voorbeeld van poit, hij reageert al niet meer op ons
Ja, maar het is erg vervelend als een gewone discussie over bier en tieten steeds gestoord wordt door onzin die helemaal nergens meer over gaat. Eén op één discussies kunnen prima op msn!quote:Op zondag 4 april 2010 17:02 schreef Flodder450 het volgende:
Hoi koeiquote:Op zondag 4 april 2010 17:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar het is erg vervelend als een gewone discussie over bier en tieten steeds gestoord wordt door onzin die helemaal nergens meer over gaat. Eén op één discussies kunnen prima op msn!
Ik heb net verloren met Kolonisten van de lage landenMaar het positieve nieuws is dat ik over een paar maanden weer tante ga worden
Nadat ze voor de eerste twee jaar bezig zijn geweest, wordt nummer twee nu iets meer dan een jaar na de eerste geboren als alles goed gaat
Dat wordt nummer 10 al. En als het een tweeling wordt dan kunnen we een eigen familie-elftal starten
Nou heb je mn rekenfout gequotequote:
Ja, tot 2 uur uitgeslapen. Maar stom dat je verloren had met de kolonistenquote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef koei het volgende:
[..]
Nou heb je mn rekenfout gequote
Maar hey Ritse! Leuke 1e paasdag gehad?
Ja, het ergste was nog dat mijn immer verliezende zwager bijna had gewonnenquote:Op zondag 4 april 2010 17:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, tot 2 uur uitgeslapen. Maar stom dat je verloren had met de kolonisten
jij was toch een meisje?quote:Op zondag 4 april 2010 17:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar het is erg vervelend als een gewone discussie over bier en tieten steeds gestoord wordt door onzin die helemaal nergens meer over gaat. Eén op één discussies kunnen prima op msn!
Ik heb net verloren met Kolonisten van de lage landenMaar het positieve nieuws is dat ik over een paar maanden weer tante ga worden
Nadat ze voor de eerste twee jaar bezig zijn geweest, wordt nummer twee nu iets meer dan een jaar na de eerste geboren als alles goed gaat
Dat wordt nummer 8 al!!
Gast, wil je die shit echt beginnen? Niemand heeft gevraagd of je hier weer kwam posten. En je doet het nu gewoon omdat je weet dat mensen dan wegblijven.quote:Op zondag 4 april 2010 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe jij je smoel maar want daar zit helemaal niemand op te wachten hier!!
Beter nog blijf maar weg
En ik zie liever Poit wel hier!quote:Op zondag 4 april 2010 17:02 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb hem nog nooit gespeeld. Mij lijkt normale kolonisten leuker.quote:Op zondag 4 april 2010 17:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, het ergste was nog dat mijn immer verliezende zwager bijna had gewonnenUiteindelijk deed hij alsnog zijn bekende niet tactische zetten waardoor hij alsnog verloor... En ik was allerlaatste doordat ik niet op zat te letten bij het begin. Had o.a Eindhoven als begin stad, maar had mijn stadhuis op Den Bosch gezet waardoor ik een achterstand had t.o.v. de rest
Kwam er ook pas achter toen mn zus zei dat ze een stadhuis in Eindhoven wilde gaan bouwen
Maar goed, was de eerste keer dat we deze variant speelden en de kaart van de lage landen is ondersteboven gezien nog best lastig om te herkennen...
Dit is toch GAM?quote:
normale kolonisten (of nog beter Steden & Ridders) is idd ook leuker. Had dit spel gewonnen bij Lays, zelf zou ik het ook niet gekocht hebben.quote:Op zondag 4 april 2010 17:22 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gespeeld. Mij lijkt normale kolonisten leuker.
Doen maar nietquote:Op zondag 4 april 2010 17:29 schreef Flodder450 het volgende:
ik heb een SUB-SC gestart speciaal voor Aquila en mij
Is dat triviant Engels of Nederlands? En hoe lang duurt dat? Normaal triviant vind ik te lang duren zonder ander geouwehoer eromheen...quote:Op zondag 4 april 2010 17:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Net met wat mensen zitten Trivianten op de 360
Erg toffig kan ik jullie zeggen
Maar ik ga nou de goulash afmaken, de aardappels opzetten, straks Wegmisbruikers en Peter R kijken en dan lekker slapen ofzo (ben nog steeds niet helemaal lekker)
Jawel joh! Een tweede slowchat mag niet en als ze zich eenmaal hebben afgesplitst dan zijn ze hier ook niet meer welkom natuurlijk!quote:
Maar het mag gewoon niet.quote:Op zondag 4 april 2010 17:34 schreef koei het volgende:
[..]
Jawel joh! Een tweede slowchat mag niet en als ze zich eenmaal hebben afgesplitst dan zijn ze hier ook niet meer welkom natuurlijk!
nou moeten jullie ook niet meer gaan zeurenquote:
Ze zijn er allemaal nog wel, maar hun berichten worden gewoon ondergesneeuwd. En Poit heeft momenteel geen PC thuis natuurlijk dus die is er sowieso amper in het weekend.quote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geen tain, geen poit, geen fallen, geen lennert, geen ed
Nee dat is top !
Je gedraagt je maar gewoon anders lig je er echt een tijd af zoals remlof al aangaf.quote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nou moeten jullie ook niet meer gaan zeuren
wij wouden ons afsplitsen van de SC door een SUB-SC te maken zodat jullie geen last meer van ons hebben en jullie verhinderen dat
quote:Op zondag 4 april 2010 17:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ze zijn er allemaal nog wel, maar hun berichten worden gewoon ondergesneeuwd. En Poit heeft momenteel geen PC thuis natuurlijk dus die is er sowieso amper in het weekend.
Maar goed, mijn gourmet is bijna klaarMn moeder heeft speciaal voor mij een champignon van 15 cm gehaald
stakkerquote:
Jahooooor 15 centimeter?quote:Op zondag 4 april 2010 17:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ze zijn er allemaal nog wel, maar hun berichten worden gewoon ondergesneeuwd. En Poit heeft momenteel geen PC thuis natuurlijk dus die is er sowieso amper in het weekend.
Maar goed, mijn gourmet is bijna klaarMn moeder heeft speciaal voor mij een champignon van 15 cm gehaald
Triviant wil ik ook nog. Zat die niet in een pack met nog een ander spel?quote:Op zondag 4 april 2010 17:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Net met wat mensen zitten Trivianten op de 360
Erg toffig kan ik jullie zeggen
Maar ik ga nou de goulash afmaken, de aardappels opzetten, straks Wegmisbruikers en Peter R kijken en dan lekker slapen ofzo (ben nog steeds niet helemaal lekker)
Ik doe lekker met je mee met het niet meedoen broederquote:Op zondag 4 april 2010 19:46 schreef De_Kok het volgende:
Wie viert er pasen? Ik niet. Ik heb geen eens paas eieren verstopt
4GB memory card, die helemaal volmikken met PS1 gamesquote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ¤50 PSN kaart gekregen, eens kijken of ik iets leuks voor me psp go kan vinden
Ja! Check de foto op mn flickr!quote:
Ook erg aan te raden is Break Quest (minis) en Fat Princess (als je online kunt spelen).quote:Op zondag 4 april 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Psp go zit 16gb in
PSP Favourites aanbiedingen (Geldig tot 15 april 2010)
LittleBigPlanet (Van ¤ 34,99, nu voor ¤ 17,99)
Gran Turismo (Van ¤ 34,99, nu voor ¤ 17,99)
Jak and Daxter: The Lost Frontier (Van ¤ 34,99, nu voor ¤ 17,99)
MotorStorm: Arctic Edge (Van ¤ 34,99, nu voor ¤ 17,99)
Ghostbusters (Van ¤ 24,99, nu voor ¤ 12,99)
God of War: Chains of Olympus (Van ¤ 19,99, nu voor ¤ 9,99)
FIFA 10 (Van ¤ 39,99, nu voor ¤ 19,99)
Grand Theft Auto: Chinatown Wars (Van ¤ 34,99, nu voor ¤ 14,99)
Grand Theft Auto: Liberty City Stories (Van ¤ 17,99, nu voor ¤ 10,99)
Grand Theft Auto: Vice City Stories (Van ¤ 17,99, nu voor ¤ 10,99)
Soul Calibur: Broken Destiny (Van ¤ 29,99, nu voor ¤ 14,99)
Tekken 6 (Van ¤ 39,99, nu voor ¤ 19,99)
F1 2009 (Van ¤ 29,99, nu voor ¤ 14,99)
Star Wars Battlefront: Elite Squadron (Van ¤ 39,99, nu voor ¤ 19,99)
Need for Speed: SHIFT (Van ¤ 39,99, nu voor ¤ 19,99)
IL-2 Sturmovik: Birds of Prey (Van ¤ 34,99, nu voor ¤ 17,99)
Colin McRae DiRT 2 (Van ¤ 29,99, nu voor ¤ 14,99)
Daar moet wel iets leuks tussen zitten
Staan beide toch erg hoog aangeschrevenquote:Op zondag 4 april 2010 21:03 schreef Sigmund666 het volgende:
GTA:VCS en LCS zou ik niet nemen. Beiden zijn totaal sequel/GTA-onwaardig.
Gran Turismo kreeg ik al bij me psp goquote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef badboynova het volgende:
Ik zeg doen.
Ben LBP al aant downloaden,Fat Princess heb ik al op de PS3quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ook erg aan te raden is Break Quest (minis) en Fat Princess (als je online kunt spelen).
GT valt geloof ik wat tegen... Er zit niet echt meer een Career mode in o.i.dquote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef badboynova het volgende:
Ik zeg doen.
Zit er idd niet inquote:Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GT valt geloof ik wat tegen... Er zit niet echt meer een Career mode in o.i.d
Op playstation 2 zijn beiden een fucking teef. Framedrops, stierlelijke graphics en irritante bugsquote:
Dat is GTAquote:Op zondag 4 april 2010 21:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Op playstation 2 zijn beiden een fucking teef. Framedrops, stierlelijke graphics en irritante bugs
Bij LCS ging het in het begin al mis. Rij je die kerel weg, moet je naar dat savehouse rijden, zakt je wagen door de vloer heen. Daarna: Wil je mission compleet maken door in de wagen te stappen, maar dat gaat dus niet
En dat heb ik dus nooit gehad op de xbox360! Ik installeer ze ook allemaal op de HDD eigenlijk dus weet niet of het daar aan ligt?quote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is GTA
Ik heb nu bij Lost & Damned en Gay Tony ook die shit![]()
Ik bots vaak tegen iets op wat pas zichtbaar wordt als ik er al tegen aan zit
NEEquote:Op zondag 4 april 2010 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat heb ik dus nooit gehad op de xbox360! Ik installeer ze ook allemaal op de HDD eigenlijk dus weet niet of het daar aan ligt?
flodder slaapt al?
Lost and the damned is nog wel leuk. Gay Tony is een beetje lame.quote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is GTA
Ik heb nu bij Lost & Damned en Gay Tony ook die shit![]()
Ik bots vaak tegen iets op wat pas zichtbaar wordt als ik er al tegen aan zit
Ik heb hem ook op mijn HDD staan dus ik weet niet wat het is. Misschien is mijn Xbox wel haast gaarquote:Op zondag 4 april 2010 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat heb ik dus nooit gehad op de xbox360! Ik installeer ze ook allemaal op de HDD eigenlijk dus weet niet of het daar aan ligt?
flodder slaapt al?
Gamesquote:Op zondag 4 april 2010 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
Die poll.
Ja, het is de GAM SC maar je hoeft het hier ( gelukkig ) niet altijd over games te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |