Dat is net zo iets als , een nee nee sticker op de brievenbus tegen flod(d)er(s)quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:01 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat is een OP?
Psst hier in Nederland ook altijd hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef Reintji het volgende:
Het regent in Sepang
Is dat nog niet verzwolgen door de Noordzeequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:09 schreef Reintji het volgende:
Nou, stralende dag hier in Grunn heur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Dan moet de Noordzee eerst over Amsterdamquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is dat nog niet verzwolgen door de Noordzee
Ok dan bel ik de Noordzee wel ff af, hoe laat kan je de Duitsers ontvangenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dan moet de Noordzee eerst over Amsterdam
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:41 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn eerste vrije weekend in tijden, heeerlijk.
Done.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:03 schreef Fallen het volgende:
# 341 eigenlijk, maar ja... dankzij baggerusers loopt alles door elkaar....
wat hebben ze nu precies met je knie uitgespookt?quote:
Ze hebben wat dingen met een laser verwijderd en afgewerkt (weefsel, kraakbeen), me kruisbanden weer strak gezet ivm letsel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
wat hebben ze nu precies met je knie uitgespookt?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze hebben wat dingen met een laser verwijderd en afgewerkt (weefsel, kraakbeen), me kruisbanden weer strak gezet ivm letsel.
Me meniscus was gelukkig in orde.
Ze hebben zelf filmpjes gemaakt hoe ze in me knie bezig waren.
Ten eerst is het niet stoer en ten tweede kan badboy het wel hebbenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:00 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan dat plaatje wel stoer posten, maar het kan knap vervelend zijn als er iets met je knie is, omdat je het elke dag gebruikt.
Stiefbroertje? En wat speelt die?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:00 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb mn pleegbroetje aan de N64 gezet
Lol heb nu pleister erop dat scheelt wel! Maar schrijf normaal nooit alleen nu tentamenweek dus dan ineens 10 A4tjes op een dag ofzo ( voor samenvatting maken en van die oefententamens) das best kutquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
Je hebt echt wijven handen als je een schrijfblaar krijgt.
nee pleegbroertjequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stiefbroertje? En wat speelt die?
Toch geen Shovel ware op de N64
Ja moet veel journaalposten maken en formules enzo en dat werkt niet fijn in Word. En als ik het schrijf leer ik het toch beter en op de computer ga ik toch te vaak internetten zoals ik nu ook alweer doequote:
Ik voel een waar verhaal aankomen over een paar jaar als je 18 benquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nee pleegbroertje
we zijn een pleeggezin
en hij vindt DK64 een behoorlijk vet spel![]()
Er komt geen shovelware bij mijn consoles in de buurt
hoe dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik voel een waar verhaal aankomen over een paar jaar als je 18 ben
Ik mijn laptop naast me staan voor de muziek enzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je met je ouders niet een tijd afgesproken wanneer je op de computer mag? Want ik kan me voorstellen dat telefoontikken voor internet duur zijn.
Hoe zit die gezinssituatie want ik snap het nietquote:
wie leeft er nou in 1999 dan? jij of ik?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je met je ouders niet een tijd afgesproken wanneer je op de computer mag? Want ik kan me voorstellen dat telefoontikken voor internet duur zijn.
Ze worden allemaal groot gebracht door meneer pastoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe zit die gezinssituatie want ik snap het niet
de polka is ook geen muziek.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
Muziek? Je haat muziek toch?
mijn broer is bijna 25:woont samen met vriendinquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe zit die gezinssituatie want ik snap het niet
Kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja moet veel journaalposten maken en formules enzo en dat werkt niet fijn in Word. En als ik het schrijf leer ik het toch beter en op de computer ga ik toch te vaak internetten zoals ik nu ook alweer doe
is het erg dat ik bij het lezen van de TT gelijk hieraan moest denken?quote:
Dan wil ik niet weten wat hij heeft gedaan zodat die die SNES mee mag nemen in de Zomervakantie.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze worden allemaal groot gebracht door meneer pastoor
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
KloptOp papier schrijven neem je veel beter op dan het bijv. in Word typen
Wel je kleren aanhouden als je daar op gaat FLodder!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:41 schreef Flodder450 het volgende:
iedereen naar http://www.fok.nl/fokroulette/
Nah, sommige dinger herrinner je je nou eenmaal ongeacht je dat wilt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
is het erg dat ik bij het lezen van de TT gelijk hieraan moest denken?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:43 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Redactie-uitje.aspx?id=41
Kijk ff vanaf 0:40
Ken je hem?quote:
Wie? en waarom doen ze dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat een paar mensen hier nu minder posten
Je kunt ook doen alsof je achterlijk bent, maar goed jij doet niet meer alsofquote:
We doen toch nixquote:
eigenlijk nog best wel jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We doen toch nix
Die tjappies komen normaal elke dag met hetzelfde dat is nog veel erger
een hel nieuw Sub-forum maken voor SCquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Anders een AQ en FL SC topic openen?!
Lolquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Noem het dan wel 'de Speeltuin voor pubers en kleine kutkinderen'.
Wie van hun 2 is de puber danquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Noem het dan wel 'de Speeltuin voor pubers en kleine kutkinderen'.
Dacht eerder aan klein kindquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik noem heul geen namen!![]()
UCH! UCH! UCH!FLODDER! UCH! UCH!
Pubertjequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eerder aan klein kind!
Nee AQ, ik ben die leeftijd al een tijdje voorbij, jij bent blijven hangen
Komt door die twee klapmongolen die het hele topic verneukenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat een paar mensen hier nu minder posten
Nice....quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:50 schreef Sigmund666 het volgende:
1e seizoen van Kojak op DVD kunnen kopen
Zo kom ik de paasdag wel door
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt door die twee klapmongolen die het hele topic verneuken
ja de reden snap ik goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt door die twee klapmongolen die het hele topic verneuken
Ik niet!quote:
Haha die dingen zijn altijd grappigquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef Sigmund666 het volgende:
WHAT THE FUCK
SKATE dat bestaat uit censuur![]()
Son of a flitch!
What the duck!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef Sigmund666 het volgende:
WHAT THE FUCK
SKATE dat bestaat uit censuur![]()
Son of a flitch!
What the duck!
Lenny denk je nog wel eens aan Shadow Complexquote:
Sinds ik alle achievements heb heb ik hem ook laten liggen ja, toch al flink aantal keer uitgespeeldquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lenny denk je nog wel eens aan Shadow Complex
Ik speel hem nooit meer sinds ik tot de level 50 ben gekomen.. Kwam er maar een deeltje 2
Leuk!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:45 schreef Flodder450 het volgende:
Gaat om jullie posts vanaf 15:02 uur. Dat snap je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:05 schreef Flodder450 het volgende:
ik post een fimlpje en hij reageerd er,weliswaar een beetje MSN achtig op
Jouw tolerantiegrens is dan echt megahoog.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Flodder & AQ voor de zoveelste keer kappen met de MSN gesprekken hier. De grens is echt bijna bereikt.
snap ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gaat om jullie posts vanaf 15:02 uur. Dat snap je zelf ook wel.
Netjes BadBoyquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:09 schreef badboynova het volgende:
Aq ik ben nu voorbij die hunters in odst, was opnieuw begonnen met de level packed with heavy sjit.
Alle heavy sjit heb ik op 1 van de hunters gebruikt, en de tweede heb ik eruit gerend (lees als in"gevlucht") tot de volgende level where my ass was save.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |