quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:24 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken de 25e.![]()
als ik aan het uithuilen ben, jeweet.
Waarschijnlijk Amsterdams, aangezien het ontleend is aan het Hebreeuwsquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:52 schreef JohnDDD het volgende:
Zou wel mooi zijn zo'n Rotterdams denker in de Tweede Kamer.
Balkenende: daarom moeten we bezuinigen op het onderwijs en de stufi afschaffen.
Rotterdamse Denker: Wat is dat nou voor een kankerargument, KANKERLUL! Hoe krijgen we dan godvedomme hoogopgeleide mensen heb je daar wel 's over nagedacht, SJANKERLUL!!!! HOMOW!!!!
Ken een paar gasten bij Feijenoord, die uit die contreien komen. Man, dat is echt een ellende om daar een tijd mee te staan ouwehoeren. Gewoon plat Amsterdams.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan amsterdams praten als ik m'n best doe
het is ook op elk vlak hetzelfde, wij Amsterdammers hebben eigenlijk niets tegen rotterdammers, we vinden ze wel aandoenlijk, maar andersom komt de eeuwenoude frustratie van de 2de stad zijn weer boven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken een paar gasten bij Feijenoord, die uit die contreien komen. Man, dat is echt een ellende om daar een tijd mee te staan ouwehoeren.
spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook op elk vlak hetzelfde, wij Amsterdammers hebben eigenlijk niets tegen rotterdammers, we vinden ze wel aandoenlijk, maar andersom komt de eeuwenoude frustratie van de 2de stad zijn weer boven.
Wat zijn jullie toch een schattig volkje.
M'n moeder komt er vandaan en die hele kant van de familie woont er nog. En dat is heel erg plat inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken een paar gasten bij Feijenoord, die uit die contreien komen. Man, dat is echt een ellende om daar een tijd mee te staan ouwehoeren. Gewoon plat Amsterdams.
Ik kom niet uit Rotterdam, mijn ouders wel. En gefrustreerd ben ik nooit. Jullie zijn gewoon nare mensen, meer niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook op elk vlak hetzelfde, wij Amsterdammers hebben eigenlijk niets tegen rotterdammers, we vinden ze wel aandoenlijk, maar andersom komt de eeuwenoude frustratie van de 2de stad zijn weer boven.
Amsterdam waar leg dat dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach je bent samen met Irritatie wel mijn favo fok kakkelak hoor
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Rotterdam, mijn ouders wel. En gefrustreerd ben ik nooit. Jullie zijn gewoon nare mensen, meer niet.
Ik was idd vergeten dat rotterdammers geen vakken als aardrijkskunde krijgen, waarom zou je dat soort dingen moeten leren als je toch containers moet verslepen in de haven je hele leven langquote:
Ben inderdaad nog nooit normale tegen gekomen. Maar kom dan ook nooit zo vaak in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]. ja, alle amsterdammers zijn hetzelfde idd.
Aandoenlijk, en een beetje simpel.
Harde werkers he.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was idd vergeten dat rotterdammers geen vakken als aardrijkskunde krijgen, waarom zou je dat soort dingen moeten leren als je toch containers moet verslepen in de haven je hele leven lang.
Nare voetballer die Gullit idd, nooit iets goed gedaan voor julliequote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben inderdaad nog nooit normale tegen gekomen. Maar kom dan ook nooit zo vaak in Amsterdam.
Ed Aldus is wel een held.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:58 schreef Forskneck het volgende:
Rotterdams![]()
Ed Aldus met een mooi accent speciaal voor jullie :
Kut op met je kutrecht accent, boertjequote:Op zaterdag 3 april 2010 13:54 schreef Biogarde het volgende:
Heeeeeey mannn. Zal ik je ff de weg wijse dann?
Insert A'dams accent.
havenslavenquote:
Met je 30ste een rotte rug hebben, ik zou er ook trots op zijnquote:
Toen Utrecht er al 1000 jaar stond was Amsterdam nog een weiland kutquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kut op met je kutrecht accent, boertje
Tuurlijk Bio.....quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toen Utrecht er al 1000 jaar stond was Amsterdam nog een weiland kut
Utrecht is ook best een leuke stadquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toen Utrecht er al 1000 jaar stond was Amsterdam nog een weiland kut
Ik denk dat je geschorst was tijdens die lessen danquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk Bio.....
Jouw opleiding stelde ook geen reet voor he
Iedereen haat op Amsterdam omdat het de mooiste stad ter wereld is en de mooiste voetbalclub ter wereld heeft.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:24 schreef Biogarde het volgende:
En je dan maar af blijven vragen waarom Amsterdammers zo gehaat worden![]()
Men vat het samen in één topic, stop de onderzoeken mensen!1 Het is niet meer nodig. Open een topic en je lokt ze allemaal naar je topic om ze te laten melden hoe superieur ze wel niet zijn
quote:Op en rond het huidige Domplein is de plaats waar de Romeinen de basis voor de stad Utrecht hebben gelegd. Rond 50 na Chr.
Je hebt nog grond gestolen ookquote:De geschiedenis van Amsterdam begint omstreeks het jaar 1000. Toen werd dit moerassige gebied, Aemestelle genoemd, vanuit de Utrechtse regio stukje bij beetje ontgonnen.
Op het speciale onderwijs had je het niet nodigquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat je geschorst was tijdens die lessen dan
De beste wordt idd altijd gehaat, in de sport, de mooiste vrouwen zijn ook gehaat door de minder mooie etcquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen haat op Amsterdam omdat het de mooiste stad ter wereld is en de mooiste voetbalclub ter wereld heeft.
Ook is het gewoon jaloezie
Lees even m'n quote voor je je belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op het speciale onderwijs had je het niet nodig
sjezus mang, garpje mag tochquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lees even m'n quote voor je je belachelijk maakt.
IK BEN BLOEDSERIEUS JONGE! KOM NIET AAN MN STAD.quote:
Mag ik er wel bier komen drinken bio?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
IK BEN BLOEDSERIEUS JONGE! KOM NIET AAN MN STAD.
Jij wel, jij bent lief en waardeert Utrechtquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ik er wel bier komen drinken bio?
Utrecht een stad noemenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
IK BEN BLOEDSERIEUS JONGE! KOM NIET AAN MN STAD.
gelukkig maar want ik was er vorig weekend nogquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij wel, jij bent lief en waardeert Utrecht
Ik begin je telkens leuker te vindenquote:
quote:
Ik vind het een van de mooiere dialecten. Wat pas echt lelijk is dat is Amsterdams, hetgeen wat ze in de rest van Noord Holland brabbelen, Tilburgs en hetgeen wat ze in Groningen, Drenthe en de Achterhoek praten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:21 schreef Paul het volgende:
Misschien wel het lelijkste dialect wat we hebben in Nederland.
Het Rotterdams, het klinkt echt zo vreselijk lelijk![]()
Zijn jullie het met me eens?
Deze is dan wel lollig:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |