Ga een mier neukenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een accent, lees het topic eens goed door ja
Ga leren lezen!quote:
Wacht maar tot de 25e jonguhquote:
als je die Arnold van der Lijde hoort praten geloof je toch niet dat dat ooit een bokser was he?....quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Net als het limburgs, bij vrouwen is het wel sexy maar bij mannen klinkt het zo gay he
Nee maar hij was wel een baas ondanks zijn gay accentjequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:39 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
als je die Arnold van der Lijde hoort praten geloof je toch niet dat dat ooit een bokser was he?....
Het is in ieder geval een afwijking... daar zijn we het nu dus over eens?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klopt helemaalHet is gewoon een accent.
Ah gossie, een verkapt jaloerse brabantse varkensboerquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:37 schreef valek het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Jij wel zo te horen, zegt genoeg lijkt me.
Jazeker hahaquote:
Kutquote:
oja johquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Aotearoa het volgende:
Rotterdam(s)![]()
Veel mooier dan dat lelijke, zeikerige Amsterdams
Niiggaa wut. Komt Ratel uit Almelo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zegt iemand uit Almeloooooooooooooooo.
Ja, maar ik ben geen echte tukker. Hoezo? Jij bent een twentenaar?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niiggaa wut. Komt Ratel uit Almelo?
Wat ben je dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen echte tukker. Hoezo? Jij bent een twentenaar?
Hahaha vieze combinatie.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een neptukker. Ik kom uit eigenlijk uit Dordt.
Maar ratel is wel lekkerquote:
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als je graag naar iemand kijkt die eruit ziet alsof ze al 5 jaar aan de crack is wel ja.
Stond een jaar of 2 geleden nog wel een duidelijke foto in haar FB en die vond ik echt minder.quote:
Hmm die heb ik gemist dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Stond een jaar of 2 geleden nog wel een duidelijke foto in haar FB en die vond ik echt minder.
Hij kent me niet en weet niet eens hoe ik er uitzie.quote:
En ik wou net gaan voorstellen om samen een crackpijpje te rokenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij kent me niet en weet niet eens hoe ik er uitzie.En crack heb ik nog nog nooit gezien.
Maar goed, gewoon negeren die hap.
No thnx.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik wou net gaan voorstellen om samen een crackpijpje te roken
Gewoon maar neuken dan?quote:
Ja maar die gaat voor 2 maanden naar Duitsland dus dan mag het.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je vriendin dat op prijs stelt.
Je hoeft nieteens je best te doen volgens mij!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan amsterdams praten als ik m'n best doe
Ik moet wel m'n best doen gelukkig, dat scheelt. En Rotterdams ken ik ook wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hoeft nieteens je best te doen volgens mij!
Jouw moeder heeft je goed opgevoed!
Ik ben nu aan het werk ten zuiden van het Polman.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen echte tukker. Hoezo? Jij bent een twentenaar?
Kakkerlakquote:
Nee, Fred rutten praat normaal wou je zeggen, die gast is echt zwakzinnigquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:32 schreef valek het volgende:
[..]
Als je een Amsterdammer hoort praten weet je nooit of het een man of vrouw is. Die hebben zo'n hoge piepstemmetjes.
Ach je bent samen met Irritatie wel mijn favo fok kakkelak hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:20 schreef Crutch het volgende:
Rotterdams? Dat is toch met veel allah, shalom, gamma, hakbar enzo?
Die slist maar een klein beetjequote:Op zaterdag 3 april 2010 13:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Fred rutten praat normaal wou je zeggen, die gast is echt zwakzinnig.
Ik zal er aan denken de 25e.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach je bent samen met Irritatie wel mijn favo fok kakkelak hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |