Hier zo'n zachte g gayquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef valek het volgende:
Ik vind Amsterdams toch vele maar lelijker.
nog zo'nquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef valek het volgende:
Als je een Amsterdammer hoort praten weet je nooit of het een man of vrouw is. Die hebben zo'n hoge piepstemmetjes.quote:
Je moet ook niet naar de Reguliers Dwarsstraat gaan, daar komen alleen homo's en jij dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:32 schreef valek het volgende:
[..]
Als je een Amsterdammer hoort praten weet je nooit of het een man of vrouw is. Die hebben zo'n hoge piepstemmetjes.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de Reguliers Dwarsstraat gaan, daar komen alleen homo's en jij dus
Ik weet niet waar je het over hebt. Jij wel zo te horen, zegt genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de Reguliers Dwarsstraat gaan, daar komen alleen homo's en jij dus
hap hap hapquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:37 schreef valek het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Jij wel zo te horen, zegt genoeg lijkt me.
Je moeder is een lelijk dialect.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:21 schreef Paul het volgende:
Misschien wel het lelijkste dialect wat we hebben in Nederland.
Het Rotterdams, het klinkt echt zo vreselijk lelijk![]()
Zijn jullie het met me eens?
Deze is dan wel lollig:
Ik blijf hier maar om lachen!quote:
Ja in zo'n ander youtubefilmpje kwam het uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij komt het wel uit een stad hoor
Ja meestal laat jij je niet zo op de kast jagen, je stelt me telleurquote:
Dordts is nog erger dan Rotterdamsquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fuck you Paul![]()
RotterdamsDordts
![]()
Utregs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul's stem
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:21 schreef Paul het volgende:
Misschien wel het lelijkste dialect wat we hebben in Nederland.
Het Rotterdams, het klinkt echt zo vreselijk lelijk![]()
Zijn jullie het met me eens?
Deze is dan wel lollig:
Logisch. Jij schopt toch tegen alles wat met Amsterdam te maken heeft. Lijkt wel een dwangneurose.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef valek het volgende:
Dat zie ik als een complimentquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja meestal laat jij je niet zo op de kast jagen, je stelt me telleur
Daar heb jij serieus een punt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:02 schreef LaTiNo het volgende:
Volgens mij is Rotterdams geen dialect hoor, het is gewoon Nederlands maar dan met vette accenten.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:02 schreef LaTiNo het volgende:
Volgens mij is Rotterdams geen dialect hoor, het is gewoon Nederlands maar dan met vette accenten.
Ik wilde het net zeggen. Rotterdams/Haags/Amsterdams zijn accenten. Geen dialecten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:02 schreef LaTiNo het volgende:
Valek heeft wel gelijk. Amsterdams is zo gruwelijk lelijk. Maar haalt het niet bij Utrechts hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
Logisch. Jij schopt toch tegen alles wat met Amsterdam te maken heeft. Lijkt wel een dwangneurose.
Oja johquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Valek heeft wel gelijk. Amsterdams is zo gruwelijk lelijk. Maar haalt het niet bij Utrechts hoor.
Het is een accent, lees het topic eens goed door jaquote:
Havenslaafquote:
Ga een mier neukenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een accent, lees het topic eens goed door ja
Ga leren lezen!quote:
Wacht maar tot de 25e jonguhquote:
als je die Arnold van der Lijde hoort praten geloof je toch niet dat dat ooit een bokser was he?....quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Net als het limburgs, bij vrouwen is het wel sexy maar bij mannen klinkt het zo gay he
Nee maar hij was wel een baas ondanks zijn gay accentjequote:Op zaterdag 3 april 2010 11:39 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
als je die Arnold van der Lijde hoort praten geloof je toch niet dat dat ooit een bokser was he?....
Het is in ieder geval een afwijking... daar zijn we het nu dus over eens?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klopt helemaalHet is gewoon een accent.
Ah gossie, een verkapt jaloerse brabantse varkensboerquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:37 schreef valek het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Jij wel zo te horen, zegt genoeg lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |