quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:44 schreef KleineNeger het volgende:
[..]
Elk lid van de PVV heeft een hogere opleiding dan jij dus hou jij je mond maar en ga terug naar 4chan.
hebben ze tegenwoordig geen avondklok meer in die woongroepjes??quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Aangezien ik nergens zei dat IK een oude zeekoe ben
Wens ik het jou nu wel toe!
Over 5 jaar ben je een vieze smerige afgelebberde slet met puisten op je rotkop en op je reet
Inclusief salmonella op je muts
en schimmel erin
je bent dus een teef...meer niet
ik zei toch al!
ik wist het..ik voelde het aan je schrijven je bent een naar mens...
Over 5 jaar heb je spijt...want ik is un heks!
Hahahahahaa!!!!!!
Kan iemand deze lelijke trol een ban geven?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Aangezien ik nergens zei dat IK een oude zeekoe ben
Wens ik het jou nu wel toe!
Over 5 jaar ben je een vieze smerige afgelebberde slet met puisten op je rotkop en op je reet
Inclusief salmonella op je muts
en schimmel erin
je bent dus een teef...meer niet
ik zei toch al!
ik wist het..ik voelde het aan je schrijven je bent een naar mens...
Over 5 jaar heb je spijt...want ik is un heks!
Hahahahahaa!!!!!!
Bij sletten gewoon flink doorduwen...komt ie er wel in vanzelfsprekend...quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik bespeur een twijfeling. Hoe kan ik je van gedachten doen veranderen?![]()
Oke, goed punt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:44 schreef KleineNeger het volgende:
[..]
Elk lid van de PVV heeft een hogere opleiding dan jij dus hou jij je mond maar en ga terug naar 4chan.
Speak for yourself bitch!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:46 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Kan iemand deze lelijke trol een ban geven?
'quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hebben ze tegenwoordig geen avondklok meer in die woongroepjes??
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
Dankzij Zhe-AnGeL hebben we dingen als smeltende poolkappen en oorlog
He he he, laten we wel even netjes doen he? Zo praten we niet tegen dames!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:46 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Bij sletten gewoon flink doorduwen...komt ie er wel in vanzelfsprekend...
tijd dat je erin opgenomen wordtquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
'
Woongroepjes?
Enlighten me please? Je hebt er veel verstand van of niet?
Je kunt er nooit eens eentje in z´n ballen trappen. Je moet altijd meteen de hele familie doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
En waarom schop jij henzelf niet eens een keer in die kloteballen van ze!???????????
Gvd...waarom laat nederland zich zo onderuit trappen..schop ze kapot man~!!!!!
WTF!!!!!
Waar zijn die echte kerels toch in ons land
he penninsbard stem jei niet op de pvv ik weet het noch niet op de sosijaale werkplats stemen ze wel pvv nja groetjens aan de kids okquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
Dankzij Zhe-AnGeL hebben we dingen als smeltende poolkappen en oorlog
Wie ik?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:47 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
We weten nou wel dat je jaloers bent![]()
Duidelijk sexueel gefrustreerd
Ik dacht dat jij van heksen hield?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:52 schreef AryaMehr het volgende:
He, bulletslut (wat een naam overigens), wanneer gaan we daten?
Pardon?quote:
Jij bent er al een van nature!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van heksen hield?
Soms wel, maar dat neemt niet weg dat ik zo af en toe graag een uitzondering wil maken. Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss je nummer graag in mijn pm.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van heksen hield?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |