Je hebt nog een kleine week om daar een volgorde in te bepalenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef Ireth het volgende:
En deze 4 moeten daar nog ergens tussenin, maar ben even helegaar kwijt wie ze nou waren, hoe ze zongen en wat ik er van vond...
Maaike, Danielle, Fierce, 4Granted
Nee dat mag niet. Ik zet Sarina wel op 5 bij jouquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:15 schreef Cee het volgende:
-edit: ik vergeet Sarina dus, maar d'r naam leek ook zo op dat van Sumera, mag ik ze niet als een en de zelfde persoon beschouwen? Bij dezen. Lijstje ge-edit.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Ik zet Sarina wel op 5 bij jou
Sarina is de 36 jarige coverband zangeres, Sumera de 25 jarige zenuwpees.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:31 schreef Cee het volgende:
Wie is wie ook alweer? Is Sarina uit de mini-meisjes of is het dat Fossiel? Ik vind het Fossiel het leukst. Dus die mag op 4, de andere op 5. Eigenlijk vind ik Dony leuker maar ik raak altijd zo buiten adem als ik hem zie zingen.
Gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:34 schreef ranja het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor Bartjebart om z'n lijst te corrigeren.
Valt mee hoor, er is toch wel een duidelijke kopgroep, middenmoot en achterblijversquote:Op zondag 4 april 2010 11:03 schreef Timm-E het volgende:
Ben benieuwd of er een duidelijke koploper uit de lijstjes gaat komen.
is dit wraak op Stacey, of vind je de meiden niks...quote:Op maandag 5 april 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
Mijn lijstje voor de eerste liveshow...
1. Dony
2. BadBoyz
3. Kelvin
4. Jaap
5. Maaike
6. Danielle
7. 4Granted
8. Sumera
9. Mathijs
10.Janna
11.Fierce
12.Sarina
Geen wraak op Stacey.. heb gewoon een lijstje gemaakt met hoe ik er op dat moment over dachtquote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
is dit wraak op Stacey, of vind je de meiden niks...
Quote je niet verkeerde? 5, 6, en 8 valt nog wel mee vergeleken met sommige andere lijstjes.quote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
is dit wraak op Stacey, of vind je de meiden niks...
Nee, ik quote iBenny, want hij en ik zijn anti-Stacey ivm Romy...quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Quote je niet verkeerde? 5, 6, en 8 valt nog wel mee vergeleken met sommige andere lijstjes.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, ik quote iBenny, want hij en ik zijn anti-Stacey ivm Romy...
Ha, zelfde nummer 1 en 12 als ik, maar daartussen is het bijna omgekeerd.quote:
Zo gaan je stemmen niet meetellen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Sumera
2. Badboyz/Kelvin
4. Kelvin
5. Sarina
6. 4Granted
7. Mathijs
8. Dony
9. Maaike
10. Danielle
vinnik nie ergquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo gaan je stemmen niet meetellen.
Op de telegraaf poll stonden ze ook onderaan, ze waren gewoon het minst populairquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef Seam het volgende:
Wel grappig dat Fierce en Janna de laagste plekken bij mij hadden
Doe Maaike eens wat hoger zetten danquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef Seam het volgende:
Wel grappig dat Fierce en Janna de laagste plekken bij mij hadden
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Overbodige ballast:
(7) Janna [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 23:45 schreef XMarlies het volgende:
Sumera
Kelvin/Mathijs/Jaap
Maaike
Sarina
Badboyz
Daniëlle
Dony
4Granted
Ik was het vergetenquote:
Waarom zet je haar dan onderaan? Dit is een favorietenlijstje, geen prono...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:54 schreef Oidale het volgende:
1. Sumera.
2. Kelvin.
3. Dony.
4. Jaap.
5. BadBoyz.
6. Maaike.
7. Danielle.\
8. Sarina (hoewel erg tof...)
Dat snap ik zelf ook wel. Maar je kan erg tof zijn en nog steeds 0,0 x factor hebben.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom zet je haar dan onderaan? Dit is een favorietenlijstje, geen prono...
Dat weet je alleen als je je ogen open hebtquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:47 schreef UltraR het volgende:
3. (4) (3) Dony - Moet je eens met je ogen dicht luisteren, zo'n stem verwacht je echt niet bij zo'n gozer.
Met mn ogen dicht hoor ik een enorm sterke stem. Doe ik dan mn ogen open zie je een persoon die mn hersenen er totaal niet bij verwachten. Hij heeft echt de stem van een knappe, mannelijke vent.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat weet je alleen als je je ogen open hebtMet de ogen dicht is het niet bepaald bijzonder.
Je vergeet Maaike, en Daniëlle mag wel wat meer naar boven hoorquote:Op maandag 26 april 2010 17:39 schreef MissBliss het volgende:
Laat ik ook eens een lijstje maken
1: Sumera
2: Jaap
3: Dony
4: Bad Boyz
5. Sarina
6. Kelvin
7. Danielle
Moet je Maaike niet vergetenquote:
Ohquote:Op maandag 26 april 2010 @ 18:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Moet je Maaike niet vergeten![]()
Ik heb haar nu op 8 gezet maar dat zal vast niet je bedoeling zijn
Ze zal wel gebaald hebben dat ze niet de hele dag kon feestenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:50 schreef Silvieja het volgende:
7. (7) (7) (8) (10) Danielle -
En ze liep vandaag met een chagrijnige kop rond.
inderdaad net iets te gewoonquote:Op zondag 2 mei 2010 10:57 schreef mutskebab het volgende:
gewoon Jaap
Hejquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef ranja het volgende:
[..]
we hebben eindelijk een echt identiek lijstje
Twee keer BadBoyzquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:53 schreef PatriQue89 het volgende:
1: Jaap
2: maaike
3:Sumera
4:Badboys
5:Kelvin
6:Badboyz
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:11 schreef ranja het volgende:
[..]
die traden ook 2x opverwarrend, ongetwijfeld
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:53 schreef PatriQue89 het volgende:
1: Jaap
2: maaike
3:Sumera
4:Badboys
5:Kelvin
6:Donyy
Als je toch een volgorde moet maken uit zoveel talentlozen.quote:
Sumera staat nu op de 1 na laatste plek, ze is gepromoveerdquote:Op zondag 9 mei 2010 13:48 schreef ranja het volgende:
Nou moe, hoor je ze live en dan nog Sumera zo laag en Bad Boyz zo hoog
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:38 schreef Hik het volgende:
1. Jaap (enige kandidaat ooit die daadwerkelijk zo nationaal en misschien zelfs international zou kunnen doorbreken.
België is ook internationaal...quote:
Krentenbolquote:Op woensdag 12 mei 2010 02:41 schreef Slaapscheet het volgende:
1 Jaap
2 Sumera
3 Maaike
4 Bad Boyz
5 Kelvin
6 Dony
Jaap is gewoon geweldig en Dony is een krentenbol. Dus.
ok, het was een goed optreden van Maaike. Maar toch voelt niemand voor mij nog als een persoonlijke favoriet. Dan is het meer wat ik denk wat Nederland het beste vindt en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Sumera-stemmers worden Maaike-stemmers..
ze heeft me zo overtuigd afgelopen vrijdag!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:09 schreef promiss79 het volgende:
Nou nou komt er toch nog wat verandering in... Maaike is aan een flinke opmars bezig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |