Leg eens uit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef Fortitude het volgende:
Mensen die de toolbar van Windows 7 niet weten te gebruiken.
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:31 schreef Fortitude het volgende:
Mensen die de toolbar van Windows 7 niet weten te gebruiken.
Heel je toobar staat vol met domme dingen die niet draaien. Gebruik je echt constant 4 verschillende browsers? Open jij Videolan wel is of open je gewoon video bestanden? Zelfde met Infanview.quote:
Alles wat je op mijn toolbar ziet, gebruik ik regelmatig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Heel je toobar staat vol met domme dingen die niet draaien. Gebruik je echt constant 4 verschillende browsers? Open jij Videolan wel is of open je gewoon video bestanden? Zelfde met Infanview.
Als je het niet vaak gebruik dan moet je het niet standaard op je toolbar pinnen.
Een cursus Nederlands klinkt toch veel beter. Voor jou.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wat correct is, dit troep vind ik beter klinken.
Ipv op het internet heb ik jou dan liever op de bodem van de oceaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wat correct is, dit troep vind ik beter klinken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Quote dan die post met een leuke reactie van jou er bij.
Hoi ik ben een reactie en ik ben leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef o.us het volgende:
Maar Firefox is kut. Als je Google Chrome gebruikt zit alles weer op zijn plaats.
Sowieso mensen die zeiken om banners.
Soberzo IEquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef WhAzAaA het volgende:
mensen die IE gebruiken terwijl ze firefox hebben geinstalleerd
Mag ik jouw erg hard bedanken .... IM FREEEEEE!!!!!!!!!!!!!!11!1!!1!!EINZZZZ!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:41 schreef mstx het volgende:
Mensen die niet weten dat je die banner ook gewoon uit kunt zetten bij je instellingen/opties/voorkeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |