Battlefield van Jordan Sparksquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Love is a battlefield, when the going gets tough, foo fighters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Battlefield van Jordan SparksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je gaat dood?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:35 schreef liefaapje het volgende:
ja normaal zijn ze 20 euro :p
en cheryl cole komt vandaag =D
ik ga gelukkig heen
maar jij bent een kandidaatquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:35 schreef liefaapje het volgende:
ja normaal zijn ze 20 euro :p
en cheryl cole komt vandaag =D
ik ga gelukkig heen
oh..quote:
hahaha ohhwwwquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:49 schreef liefaapje het volgende:
[..]
oh..
nou ik ga er gewoon heen om mijn vriendje aan te moedigen
en het is ook leuk dat cheryl cole komt, want die vind ik helemaal goed. dusssss
wie is jouw vriendje dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:49 schreef liefaapje het volgende:
[..]
oh..
nou ik ga gewoon heen om mijn vriendje aan te moedigen
en het is ook leuk dat cheryl cole komt, want die vind ik helemaal goed. dusssss
oh.. haha.. zo zat het :pquote:
Sorry, ik was te scherp voor een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:52 schreef liefaapje het volgende:
[..]
oh.. haha.. zo zat het :p
ik dacht al..
maar ik gebruik het woord heengaan nooit.. dat kennen we hier ook niet echt.
maar bedankt voor de uitleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |