Jaa, zo zie ik dat precies voor me! Ivan groeit heel anders op dan ik. Ik ben opgegroeid in een dorpje op de Veluwe en Ivan wordt een stadsjongetje. Ik wil hem iets meegeven van de manier waarop ik ben opgegroeid. Mijn moeder heeft zichzelf ookal tot doel gesteld om Ivan iets van 'de provincie' mee te geven en gaat bijvoorbeeld klompen voor hem kopen. Ik zie hem al op ons balkon zitten in z'n tractorband met z'n klompjes. De zelfgemaakte overall zal ik hem besparen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:26 schreef Kersjes het volgende:
Claudia, wat leuk! Ik zie het al voor me, kleine dreumes-Ivan in overall en dan lekker in zijn Amsterdamse tractor-zandbak kliederen
en toen dacht ik: "neeeeeeej"quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Twinkly, bij mij is het ook nog steeds gaande.....heel irritant!
Oeh ik ook, gaan we een retro-overalletjes-meet houden in Ivan's zandbakquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:36 schreef oeke het volgende:
Oh, daar heb ik zo'n geweldig patroon voor, een overall ut de jaren 70.![]()
Die ga ik zeker voor Ko maken, dan komt hij bij Ivan spelen in zijn toffe zandbak.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Oeke, gaan de nachten beter nu Ko kruipt?
Wij gaan het bedje dus zsm op de laagste zetten. Het staat nu ook op de een na laagste, maar we hebben haar nu al een paar keer gevonden dat ze op haar knietjes zat met haar handjes op de rand, heeeeel zielig huilend dat ze er nu echt uit wildequote:Op zondag 4 april 2010 12:23 schreef McLaura het volgende:
Ik heb het bedje verlaagd gisteren, hij had me teveel interesse in de rand. Gelukkig heeft ons bedje 3 standen, en ligt hij niet gelijk helemaal beneden.
En tand nr 4 is een feit!
de1e keer deed ze het in de Ikea, HELEMAAL onder. Tis dat ik geen extra handdoekje bij me had anders had ik d'r onder de kraan gezet.quote:Op zondag 4 april 2010 13:49 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Vick, lekker hè?Waar heb je d’r moeten verschonen?
Fijn dat het beter lijkt te gaan, Mef. Wat een mooie foto trouwens van Driekus in de MT.![]()
Hier ons rupsje. Intussen heeft ze het alweer beter onder de knie.
[ link | afbeelding ]
En weer een tand voor Thijs. Gefeliciteerd!![]()
Miss, hoe jij het omschrijft zie ik het helemaal voor me. Een klein meisje in de gevangenis.![]()
Papje helpt hier ook wel hoor. Laatst ook een keer overgeslagen en de borst gegeven en dat resulteerde in ongeveer dezelfde slapeloze nacht als die van jou vannacht.
tuurlijkquote:Op zondag 4 april 2010 13:56 schreef mikoxx het volgende:
Rupsje Lente![]()
Vicky, mag ik nog 1 keertje naar je dagschema vragen?![]()
Slecht slapende kindjes en papa's en mama'sik vind dat het klopt: het is lóódzwaar en ik heb mezelf echt o leren kennen af en toe. Maar het is het ook zóó ontzettend waard allemaal.
![]()
Het lijkt me heel moeilijk om er zo positief in te blijven, als in 'het is het zo ontzettend waard'.quote:Op zondag 4 april 2010 13:56 schreef mikoxx het volgende:
Slecht slapende kindjes en papa's en mama'sik vind dat het klopt: het is lóódzwaar en ik heb mezelf echt o leren kennen af en toe. Maar het is het ook zóó ontzettend waard allemaal.
![]()
Goh joh, tulijk niet! Ik niet igg. Vind het alleen wel heel fijn om t ff van me af te schrijven somsquote:Op zondag 4 april 2010 14:14 schreef McLaura het volgende:
Ik vind het gewoon lastig voor jullie, en ik weet er niet zo goed op te reageren. Ik denk dan al snel dat jullie denken 'heb je haar weer met haar slaapluisje', lekker makkelijk lullen vanaf de zijlijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de wasmachine draait weer en meneer ligt op bed na een paar cc ors.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Wel he? Superfijn om te horen dat jij het ook zo voeltquote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef McLaura het volgende:
Jammer hoor, dat opa en oma zo reageerden. Jullie mogen toch zelf weten hoe je het doet?
Dat scheelt echt zoveel als ze zo reageren. Ik kom dus helemaal gedesillioneerd thuis na zoiets: Ga (weer) twijfelen aan mezelf en ben vooral erg boosquote:Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef Vicky het volgende:
Gelukkig reageren mijn (schoon)ouders helemaal niet zo. Als het niet gaat kijken ze niet raar op als we weggaan. Op mjn zusjes verjaardg was Tess helemaal van slag en ze wilde niet slapen. Na 3 kwartier gingen we weer naar huis ipv te blijven eten.
oh wat naar zegquote:Op maandag 5 april 2010 15:45 schreef mikoxx het volgende:
Pfff.... mag ik effe?net terug van opa en oma. We hadden ons voorgenomen geen 'verplichtingen' te hebben met pasen (t is immers geen kerst
, dus ff koffie drinken en een broodje mee-eten bij opa en oma en dan naar huis, was het plan. Is oma helemaal teleurgesteld als ik zeg dat we na het eten naar huis gaan (we hadden ook niet gezegd dat we zouden blijven
). De heren sliepen daar maar kort, haske mopperig uit bed, dus we besluiten meteen na het eten maar te gaan, zodat ze thuis hopelijk nog even gaan slapen. Krijgen we ook nog: jullie geven wel snel op zeg, jullie proberen het ook niet, zo lukt het natuurlijk ook nooit. Brrrr
![]()
Tessievoor jullie, hoop met jullie mee dat dit ook weer zo'n faaase is. Geen koorts oid?
En appel, ik stoom t altijd in de babycook, dan wordt t heerlijk zacht. Maar eventjes koken heb ik ook vaker gehoord, al schijnt dat weer niet zo heel goed voor de pitamientjes te zijn. t Is te proberen natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |