Trusten!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:30 schreef SeaOfLove het volgende:
good wife is inderdaad leuke serie, maar ik ga toch lekker naar bedtrusten liefjens
Jezus op Twitterquote:jesus Looks like I'm gonna be hangin out here for a while.
18 minutes ago via Tweetie
Retweeted by boriszz and 100+ others
Nee, het is een smiley aan het kruis die ietwat deemoedig zwaait.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:46 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
En zo bij Ivo Niehe lekker even genieten van mijn held Redmond o'Hanlon
Goede Vrijdag interesseert me geen lor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:49 schreef z80 het volgende:
@Duderella
hier staat wat meer info en uitleg over goede vrijdag.
wel in het Duits
http://de.wikipedia.org/wiki/Karfreitag
sorry lees net even snel het vorige toppic terugquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goede Vrijdag interesseert me geen lor!Maar toch bedankt.
Ja!quote:
quote:
Veel plezier met je eigen bijdrage van 400 euro voor de ziektekosten.quote:
O wat leuk Bluezz! Ik heb het even aangezet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Zó leuk bij de X factor: Ze doen een klein optreden in het Patronaat, en ik herken álles!
Backstage, het podium, de gangen, de ingangen, alle plekjes achter het podium, ik wil óók weer.
Niet meedoen met de xfactor hoor, maar gewoon lekker met het koor zingen daar
Gewoon de url van het YouTube-filmpje kopiëren in een topic. Dan staat het filmpje er meteen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Duderella het volgende:
Hoe plaats je youtube op FOK!, weet iemand dat?
Waar zie 400e vandaan komt is mij een raadsel. Pechtold riep bij de presentatie dat voor die mensen voor wie het niet kan betalen zich daarover geen zorgen hoefden te maken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier met je eigen bijdrage van 400 euro voor de ziektekosten.
vooral erg sociaal voor de zieke en zwakke minderbedeelden die juist gebruik moeten maken van de gezondheidszorg.
quote:Afschaffen eigen risico, invoeren eigen bijdrage. Met eigen bijdragen worden mensen zich beter bewust van hun eigen keuzemogelijkheden, gerelateerd aan meer aandacht voor zorgnetwerken / sparen voor voorzienbare zorgkosten / verantwoorde kwaliteit en kosten. D66 wil dat iedereen 10% van elke zorgrekening zelf betaalt, met een inkomensafhankelijk maximum per jaar. Hiervan worden de kosten van huisartsenbezoek uitgesloten. Voor chronisch zieken wordt een passende tegemoetkoming gevonden. Daarnaast voert D66 zorgsparen in. Wie een tijd geen zorg nodig heeft, spaart voor de tijd dat er wel zorg nodig is. Dit maakt mensen keuze- en kostenbewust en stimuleert een gezonde levensstijl.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:11 schreef Duderella het volgende:
Dank golfer! Dat het zo simpel was, wist ik niet.
Wij hebben onze dagelijkse impulsaankoop weer achter de rug:
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=6KAAX-m9fso
En het valt nog in de smaak ook, bij de katten.![]()
(Overigens: de hele binnenkant van de brandweerwagen is óók tot in detail bedrukt,, inclusief pikante poezenfoto's, lunchboxes met brood met muisjes etc.)
Valt het op dat wij geen kinderen hebben?![]()
Ik ben blij dat jij een Christen bent met wel gevoel voor humor.quote:
Ik denk dat christenen over het algemeen niet meer of minder humor hebben dan heidenen, onbesnedenen en ongedoopten hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij een Christen bent met wel gevoel voor humor.
Je hebt er ook een HOE'A-tank van.quote:
Ik maak me best zorgen over de verschillende plannen.Dit maar eens doorlezen dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar zie 400e vandaan komt is mij een raadsel. Pechtold riep bij de presentatie dat voor die mensen voor wie het niet kan betalen zich daarover geen zorgen hoefden te maken.
Dit lees ik in het verkiezingsprogramma.
[..]
Dan moet je het eigen programma, zoals dat op de site van D66 in een wordbestand staat nog maar eens goed lezen:quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
Waar zie 400e vandaan komt is mij een raadsel. Pechtold riep bij de presentatie dat voor die mensen voor wie het niet kan betalen zich daarover geen zorgen hoefden te maken.
quote:Eigen bijdragen: D66 schaft het eigen risico af en voert een eigen bijdrage in van 10% van elke zorgrekening, met een inkomensafhankelijk maximum van ¤400 per jaar.
IK heb het wordbestand nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je het eigen programma, zoals dat op de site van D66 in een wordbestand staat nog maar eens goed lezen:
[..]
Nou... dat denk ik toch wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat christenen over het algemeen niet meer of minder humor hebben dan heidenen, onbesnedenen en ongedoopten hoor
Je hebt er ongelofelijke harken bij en ook hele grappige
Mwa, zo evident is dat niet.... er zijn nog altijd 2 miljard christenen die dat niet met je eens zijn op dit bolletje dat wij aarde noemen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou... dat denk ik toch wel.![]()
Mensen die daadwerkelijk de bijbel aanhangen, hebben over het algemeen weinig realiteits- en relativiteitszin. Het is toch vasthouden aan dat oude boekje. En dat lijkt me nu toch wel evident (wetenschappelijk) achterhaald.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:45 schreef freecell het volgende:
De discussie of je nu wel of niet gelooft in 'dat oude boekje' heeft niet zo heel veel met humor te maken imo.
Geen idee. Die hebben zich niet verenigd in lotgenotengroepen met gebouwen/kerken/moskeeën/speciale politieke partijen en spreken ook niet als grote verontwaardigde groep.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:56 schreef freecell het volgende:
Och ja, maar zou dat aantal nu groter zijn dan het aantal atheïsten wat kwaad wordt als je bijvoorbeeld een spotprent maakt van iemand waarvan ze houden?
Goed puntquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Die hebben zich niet verenigd in lotgenotengroepen met gebouwen/kerken/moskeeën/speciale politieke partijen en spreken ook niet als grote verontwaardigde groep.
Dat is nou ook weer niet de bedoeling.quote:
Wat is daar eng aan? Omdat je afgewezen kan worden? Of juist aangenomenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb iets engs gedaanergens op gesolliciteerd
dat ze me misschien gaan bellen en dat ik op gesprek moet en ieeehhh.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is daar eng aan? Omdat je afgewezen kan worden? Of juist aangenomen
Bellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ze me misschien gaan bellen en dat ik op gesprek moet en ieeehhh.
Redmonquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, het is een smiley aan het kruis die ietwat deemoedig zwaait.
O'Hanlon! (Ik heb gisteren nog een boek van hem verkocht via Bol, vandaar dat ik erop aansla. Ik ken zijn werk eigenlijk niet zo erg goed.) Veel plezier met kijken!
Oh wat een sukkels zeg!quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:13 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, en idd weltrusten Lein
ik heb heerlijk geslapen en ga straks even weg met de mr dus het wordt vast een mooie dag. En dat ze mijn bloedbuisjes met die van mijn overbuurvrouw (ja ik lig niet meer alleen maar het is een heel aardige vrouw)verwisseld hebben en dus weer bloed moesten prikken kan mijn goede humeur ook niet bederven.
Dan krijg je ineens hele rare uitslagenquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:13 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, en idd weltrusten Lein
ik heb heerlijk geslapen en ga straks even weg met de mr dus het wordt vast een mooie dag. En dat ze mijn bloedbuisjes met die van mijn overbuurvrouw (ja ik lig niet meer alleen maar het is een heel aardige vrouw)verwisseld hebben en dus weer bloed moesten prikken kan mijn goede humeur ook niet bederven.
wist ik het maarquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
sterkte met je mams, cyber! wat heeft ze? en wat is iedereen lekker op tijd wakkerbehalve natuurlijk dat bejaarde stel natuurlijk
![]()
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 3 april 2010 10:21 schreef Tezz het volgende:
Sterkte cyber!
(en ik vind je schoenen niet mooi. Sorry! Ik weet dat je er heel blij mee bent en dat ze een fortuin kosten, maar het is niet mijn stijl)...
ik hou er ook wel van zeker onder een mooi pak met natuurlijk een mooie man erinquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
je bent niet de enigeik vind ze gelukkig wel mooi (maar veel vinden het te saai, niet sportief, te klassiek etc)
Dat is wel heel fijn jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:31 schreef SeaOfLove het volgende:
inderdaad somber weer, Lie... maar het vooruitzicht dat ik straks lekker bij mijn moeder ben en even helemaal niks hoef word ik helemaal happy vanOeh en vanavond kaasfondue
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:13 schreef cybermans het volgende:
Beetje een k*t pasen voor mij tot nu toe
Om gister toch maar wat afleiding te hebben ben ik toch maar voor schoenen gaan kijken die ik wou hebben en het zijn deze geworden
[ afbeelding ]
met spanners en riem werd het wel even wat meer dan ik gebudgeteerd had, maar ja mijn hoofd was gister niet bepaald helder om me daar druk over te maken
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
behalve natuurlijk dat bejaarde stel natuurlijk![]()
Ik ben het hier helemaal mee eens. En ik zie het ook bij mijn 'zeer' naasten helaasquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef Duderella het volgende:
Mensen die daadwerkelijk de bijbel aanhangen, hebben over het algemeen weinig realiteits- en relativiteitszin. Het is toch vasthouden aan dat oude boekje. En dat lijkt me nu toch wel evident (wetenschappelijk) achterhaald.
Ai, sterkte met je mams!quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:13 schreef cybermans het volgende:
Beetje een k*t pasen voor mij tot nu toe
Gister ma in ambulance naar ziekenhuis kunnen brengen.... gaat wel weer goedkomen maar echt vrolijk word ik er niet van. De hele dag was er nog geen zinnig woord uit te krijgen, bleef maar in een soort slaap zijn. Hopelijk vandaag beter
Om gister toch maar wat afleiding te hebben ben ik toch maar voor schoenen gaan kijken die ik wou hebben en het zijn deze geworden
[ afbeelding ]
met spanners en riem werd het wel even wat meer dan ik gebudgeteerd had, maar ja mijn hoofd was gister niet bepaald helder om me daar druk over te maken
Nét op tijd bloesquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Have fun met je roze fiets dh
Ik zag je al naderbij sluipenquote:
Ik lag op de loerquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag je al naderbij sluipen
De hypericum heeft het overleefd trouwens, ik dacht echt dat ik hem eruit moest slopen. Helemaal bruin & dor & bevroren... maar er zitten groene nieuwe scheutjes in
Ik ga nu even een fotootje maken van onze tuin zoals ie nu isquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Werkze dan maar!
Je moet de natuur idd altijd de kans geven om te herstellen, zo heb ik het eerste jaar dat ik hier woonde in mijn onwetenheid (we kwamen hier wonen in november/december 2004) en ongeduld (alles kaal, dordacht ik
)
veel te veel gesloopt![]()
Dat ik een prachtige pizza heb gebakken die te bezichtigen is in het pizza topicquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef minilot het volgende:
Zo! Even weggeweest, want de Efteling ging open.Ik lees dit topic zo wel even door, maar wat heb ik verder gemist?
En:omdat ik vanmorgen om half vier nog kwaad op mijn toetsenbord zat te rammen wegens een broodnodig stuk over de Sprookjesboom in het Sprookjesbos.
Kind toch! Het zit wel diepquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:39 schreef minilot het volgende:
En:omdat ik vanmorgen om half vier nog kwaad op mijn toetsenbord zat te rammen wegens een broodnodig stuk over de Sprookjesboom in het Sprookjesbos.
quote:
Is een katerquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zegt degene met een poes in haar avatar.
Kaas heeft biologisch afbreekbare paraplu's in zijn tuin!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik lag op de loer![]()
Enne, in de tuin is er hier ook niks dood. Ook de Gunnera manicata op de volkstuin doet 't nog. De vorstperiode was wel lang, maar het heeft niet echt hard gevroren, meestal -5 of -10 graden.
Ik ga zo naar de volkstuin, ik heb gisteren de hele spaanplaatkeuken eruit gesloopt. Een vieze ouwe bende was het. En nu is het een grote bende en alleen het keukenblad ligt er nog. Ik ga er zo heen om 't weer te fiksen allemaal. Nieuwe kastjes maken en ook tegelen misschien
Heb je al een ontwerp?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:35 schreef LieLie het volgende:
En alles wat je ziet (stenen, gras, schuttingen) gaat er ook nog uit
[ afbeelding ]
Het bezoekersaantal is eindelijk bekend?quote:
Ja hier! Na 1 winter word je er immuun voor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:25 schreef borisz het volgende:
Iemand ervaring met zo'n wake up light? Ibood heeft een leuke aanbieding dus maar eens wat ervaringen peilen.
Moeders had hem ook al gezien en dus al gekochtquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja hier! Na 1 winter word je er immuun voor.
Ik hou het op een combi van melatonine en Sleep Cycle op de iPhone.
Volgens mij ga jij 2x zo zwaar wegen meteen als je zo'n ding opeetquote:
Heftig apparaat zegquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Holy crapLein
Dit is zelfs too much voor jou, niet?
KFC's nieuwe 'Double Down' - twee kipschnitzels met daartussen bacon en gesmolten kaas.
Ja, zo'n heerlijk groen dorpquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, wat hebben jullie toch lekker veel groen rond de tuin
ik krijg zo'n ding nieteens opquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij 2x zo zwaar wegen meteen als je zo'n ding opeet
Heeeeeeeeeeeeerlijk lijkt me dat enOrme broodje eigenlijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij ga jij 2x zo zwaar wegen meteen als je zo'n ding opeet
haha heeft niks hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo'n heerlijk groen dorp![]()
En ons huis ligt ook echt perfect als je de andere huizen/blokken die precies hetzelfde zijn bekijkt!
Sorry SOL, ff niet bij nagedacht
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef SeaOfLove het volgende:
haha heeft niks hoorhmz milou komt hier net in een zwarte pietenpak naar beneden
haha lolz @ Q! Ben nog niet helemaal beter maar heb geen koorts meer, mijn darmen heb ik net ook oké verklaard, alleen veel snot en last van mijn keel. nu met 2 dagen verwend worden door mijn moeder moet t toch helemaal goed komenquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ben je weer beter?
Q. (mijn oudste) liep toen ie 2 was van november tot maart in dat pak
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik krijg zo'n ding nieteens opheb al moeite met een big mac, behalve dan als het mijn ontbijt is als ik katerig ben
PdeHoog, heb jij nog linkje naar de foto's? kan ik ze straks aan mijn moeder laten zien
nee gewoon it-ert, maar ja ze waren wel (te) duurquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk dagje voor je Elf
Cybermanszal ongetwijfeld wat gekost mogen hebben. Ben je kok van beroep of manager van een eetestablissement?
![]()
Hier kutherfstweer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:48 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee gewoon it-ert, maar ja ze waren wel (te) duurPffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik moet niet zeuren, heb ook zo'n kapitaal aan vloeistoffen hier staan die ik spuit, dus.
dat klonk raar
Is er al wat meer nieuws over je moeder?Confidence through competence
uhuh dat kllonk zeker raar, please elaborate...quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PffffMaargoed, ik moet niet zeuren, heb ook zo'n kapitaal aan vloeistoffen hier staan die ik spuit, dus.
dat klonk raar
Is er al wat meer nieuws over je moeder?
joppiesausquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:59 schreef LieLie het volgende:
Ik heb ineens zo'n zin in een frikandel met joppiesaus door dat stomme topic
ah duur wc-waterquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, die mensen die buiten roken incluis rolbaar infuus en ziekenhuispyjama, die snapte ik niet zo goed
En ik heb ongeveer een liter aan geuren hier liggen.
Ja maar buiten is het fokking koud, dat bedoelde ik meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
ah duur wc-water
binnen mag het niet he
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:19 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens naar Oxford vs Cambridge kijken
Wat een gek ervoor geeftquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:43 schreef LieLie het volgende:
Ik snap niet waarom parfum altijd zo vreselijk duur is!
wat spelen ze? ofwel waar bestaat de VS uit?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:19 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens naar Oxford vs Cambridge kijken
Roeien Braam.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat spelen ze? ofwel waar bestaat de VS uit?
Roeien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon goede tieten aandoe, zoals ik dat noem (iets met een goed decolleté). Het zijn volgens mij allemaal kerels en leer mij die journalisten kennen. Dat scheelt al een boel. En dan deel ik wel wat uit en daarna geef ik ze een opdracht. Of zo. Kortom: niets dat ik inderdaad niet op dinsdag even kan doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:49 schreef LieLie het volgende:
Herkenbaar Dude, SOG hier ook heel wat af
Ik moet er niet aan dénken nu. En het ziet er echt goor uit, lijkt me niksquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Holy crapLein
Dit is zelfs too much voor jou, niet?
KFC's nieuwe 'Double Down' - twee kipschnitzels met daartussen bacon en gesmolten kaas.
Haha, ja het puin was er al uit! Al hebben we nog een of andere oude vuurkorf opgegravenquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon goede tieten aandoe, zoals ik dat noem (iets met een goed decolleté). Het zijn volgens mij allemaal kerels en leer mij die journalisten kennen. Dat scheelt al een boel. En dan deel ik wel wat uit en daarna geef ik ze een opdracht. Of zo. Kortom: niets dat ik inderdaad niet op dinsdag even kan doen.![]()
O en ik vond jullie tuin al aardig opgeknapt in vergelijking met de sloop-foto's die je eens liet zien!
Op mijn leeftijd is bukken is het nieuwe springen.quote:
Ik zat te denken, waarom?quote:
Vreescht niet! Wederopstanding behoort dezer dagen ook tot de mogelijkheden!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zat te denken, waarom?Maar het is natuurlijk de dag voor pasen
Nou, zij die sterven gaan bij het boodschappen doen, groeten U![]()
Schijnt 3 uur lang te duren. God is ff de hort op.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:18 schreef krakkemieke het volgende:
Het onweert hier heftig zeg! helemaal donker opeens!
Leuk!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:18 schreef krakkemieke het volgende:
Het onweert hier heftig zeg! helemaal donker opeens!
Voel jij je ook beetje verlaten, steer?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schijnt 3 uur lang te duren. God is ff de hort op.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
True. Bovendien heeft het dan aan twee kanten effect.
Pas iets geleerd zeker?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schijnt 3 uur lang te duren. God is ff de hort op.
Ik houd van onweer!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Hier is het maar lauw weer. Niks van niemandal-weer.
Ja ik ook!quote:
owja roeienquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar das oneerlijk want zij kunnen zich ook opfrotten in kleine dingetjes waar wij nooit in zouden passen !quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef krakkemieke het volgende:
Poezen liggen volgens mij het liefst in dozen die volgens mensen net te klein zijn.....
Yup en in tentjes en rolletjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef krakkemieke het volgende:
Poezen liggen volgens mij het liefst in dozen die volgens mensen net te klein zijn.....
Die zijn nog tamelijk ruim, de kat van m'n ex wilde het liefst in een margarinedoos. Als mens denk je dat dat nooit fijn kan liggen.....quote:
Très ordinair.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Hier schijnt de zon mét regen Lein, dus het kán!
Dude, een gewone doosch voor de poetekes
Hier regenboog gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:25 schreef krakkemieke het volgende:
Steer voelt zich niet verlaten, hij heeft ons verlaten voor de winkel.....![]()
Hier onweert het volgens mij vaker zo heftig dan vroeger. De ramen rammelen ervan.
Ik houd ook erg van regenbogen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hier regenboog gezienOh en *burp: heerlijk gegeten en propjevol
Als er straks echt niks uitkomt van boven of onder dan verklaar ik mezelf als genezen en ben ik alleen nog maar behoorlijk verkouden
![]()
Heerlijk btw evn op een normale computer![]()
PdeHoog/ Sun/TAV, heb de foto's aan mijn moeder laten zien en zij was ook zeer onder de indruk en begreep helemaal waarom ik zo enthousiast was
Ik zei er niks over want ik ben stiekem jaloers.....quote:
In een margarinedoos!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die zijn nog tamelijk ruim, de kat van m'n ex wilde het liefst in een margarinedoos. Als mens denk je dat dat nooit fijn kan liggen.....
genepie? absinth? ga je aan de drank vanavondquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
MIjn genepie doet het nog!![]()
Het is een neefje van de absinth, maar volgens mij is er geen nederlandse naam voor.....
Nee, het is een schattig plantje. In Frankrijk gekocht, dus hij moet het blijven doen! Maar het is dus familie van de absinth-alsem, waar de drank van gemaakt wordt. Van genepie wordt trouwens ook likeur gemaakt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
genepie? absinth? ga je aan de drank vanavond
Katten zijn ondankbare honden soms!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
In een margarinedoos!
Onze Poet ligt in het postbakje op het bureau van de door haar aanbéden baas, wanneer die achter zijn computer zit. Het past niet. Echt niet. Maar dat geeft niet, want het is wel Bij De Baas. En dan past opeens alles.Werkelijk, wat die man met die katten doet...? Híj stopt pilletjes in hun mond, híj verbiedt ze toegang tot de slaapkamer, híj zet ze van schoot af, híj maant ze van de tafel af... maar oei oei oei wat is de baas toch GE-WEL-DIG!
Terwijl ík ze uit het asiel heb gered hè?![]()
Jenever.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
MIjn genepie doet het nog!![]()
Het is een neefje van de absinth, maar volgens mij is er geen nederlandse naam voor.....
Dat hebben we ook nog. 2 zelfs.quote:
Snelgroeiende klimmers moet je ook vaak snoeien.......quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik geef de passie pas op als die in september niet alsnog uitgelopen is.. zit er wel aan te denken daar vast iets anders ook neer te zetten.. beetje leuke snelgroeiende klimmer..
quote:Genepy (of Genepi, afhankelijk van het land, de regio of taal) is eigelijk een verzamelnaam voor verschillende kruidenplantjes die in het hooggebergte groeien. Er bestaat dus niet zoiets als het Genepy plantje.
Moe, nachtdienst, matig geslapen...quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
-bes.. als je het over de plant hebt
Geen idee, er stond helaas geen latijnse naam bij. Maar die verschillende plantjes zijn wel Artemisia soorten voor zover ik kon vinden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehhmm.. Krakke.. ik google ff op genepie en lees dan dit:
[..]
wat voor plantje heb je nou dan precies?
Bellefleur heeft daar nooit zin in gehadquote:
Oh Sun, dat zou ik echt sneu vinden zegquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
@ SOLleuk! Mijn ouders waren er zondag, die zijn ook iedere keer weer onder de indruk..
Of er nog een volgende keer komt staat nu toch weer even op losse schroevenEven afwachten hoe de eindafrekening echt uitkomt maar ik vrees er een beetje voor
![]()
Oh en poezenin kleine doosjes.. honden kunnen dat ook! Die gaan ook liever in een mand liggen die net een maatje te klein is.. Zodat hun kont en poten er lekker aan alle kanten uithangen
Dat is waar.. met als absolute topper: bruidssluier!! Dat had ik in de vorige tuin. Gelukkig vonden de konijnen het heel erg lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Snelgroeiende klimmers moet je ook vaak snoeien.......
Of lathyrus?
Heb je het bezoekersaantal al gehoord?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oh Sun, dat zou ik echt sneu vinden zegIk hoop voor jullie toch op het beste hoor, wanneer denk je dat er iets bekend zal zijn?
Ja dat las ik ook..quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen idee, er stond helaas geen latijnse naam bij. Maar die verschillende plantjes zijn wel Artemisia soorten voor zover ik kon vinden.
Ja, ik wel.. ga ik alleen nog ff niet openbaar makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je het bezoekersaantal al gehoord?
Maar als de passie wel opkomt, zit je met 2 vaste planten op 1 plek. Ik stem voor lathyrus!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is waar.. met als absolute topper: bruidssluier!! Dat had ik in de vorige tuin. Gelukkig vonden de konijnen het heel erg lekker![]()
Maar denk eerder aan nog een kamperfoelie of een clematis of zo..
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik wel.. ga ik alleen nog ff niet openbaar makenLaten we er maar van uit gaan dat het er niet genoeg waren iig..
Wij hebben er vanmiddag gewoon nog eentje gekocht bij de Appie.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en het was bijzonder rustig in de supermarkt. Enige minpuntje is dat het knolselderij-seizoen afgelopen is.
Maar de passie is laat en clematis vroeg.. en de kamperfoelie zou een groenblijvende zijn (daar heb ik er al 3 van staan.. ze groeien alleen niet zo heel erg hard)quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar als de passie wel opkomt, zit je met 2 vaste planten op 1 plek. Ik stem voor lathyrus!
Dat van die voeten wist ik ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Bijvoet is trouwens een zeer bekend kruid ook in de bushcraftwereld! Als je moeie voeten hebt en je een takje in je schoenen stopt gaat de vermoeidheid weg! En het heeft nog meer nuttige toepassingen, maar daar zou ik mijn Ray Mears handboek eens op na moeten slaan
Je kan er ook compressen van maken.. of tincturen en oliën en zo..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat van die voeten wist ik ja.![]()
Maar een paar takjes drogen voor als ik op de loopband moet dus!
Mijn moeder had clematis en passie naast elkaar en de passie overwoekerde de clematis.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar de passie is laat en clematis vroeg.. en de kamperfoelie zou een groenblijvende zijn (daar heb ik er al 3 van staan.. ze groeien alleen niet zo heel erg hard)
Het gaat er mij om dat ik de fysiotherapeut wil sarren. Ik vind sporten heul niet leuk en hij zal weten wat hij me aandoet!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je kan er ook compressen van maken.. of tincturen en oliën en zo..
Mja ik heb écht geen zin om nog een keer een supermarkt in te gaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:08 schreef golfer het volgende:
Wij hebben er vanmiddag gewoon nog eentje gekocht bij de Appie.
Volop nog aanwezig.
Oh wat leuk! Eind mei wordt een beetje krap, maar wie weet?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:11 schreef golfer het volgende:
In Nederlands oudste museum, het Teylers in Haarlem, is momenteel een tentoonstelling over (geneeskrachtige) kruiden
Ja, altijd leuk om al die oude vondsten en instrumenten te zien. Maar na een paar keer heb je het wel allemaal gezien en de meeste tijdelijke tentoonstellingen boeien mij niet echt.quote:
Ow, grappigquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:11 schreef golfer het volgende:
In Nederlands oudste museum, het Teylers in Haarlem, is momenteel een tentoonstelling over (geneeskrachtige) kruiden
Pal er naast heb je de parkeergarage Appelaar. Echt 5 stappen lopen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wat leuk! Eind mei wordt een beetje krap, maar wie weet?
Weet jij of je er kan parkeren Golfer?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Pal er naast heb je de parkeergarage Appelaar. Echt 5 stappen lopen.
Niet iets om ieder jaar heen te 'moeten' nee, maar ik heb mijn ogen uit gekeken toen ik daar was met de PABO. Ik vind dat soort dingen allemaal echt geweldig om te zien. Kreeg wel het idee dat ik een van de weinigen was.. de meeste studenten vonden het niet meer dan oude troepquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk om al die oude vondsten en instrumenten te zien. Maar na een paar keer heb je het wel allemaal gezien en de meeste tijdelijke tentoonstellingen boeien mij niet echt.
Oh, hier in huis scoort oude troep juist heel goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet iets om ieder jaar heen te 'moeten' nee, maar ik heb mijn ogen uit gekeken toen ik daar was met de PABO. Ik vind dat soort dingen allemaal echt geweldig om te zien. Kreeg wel het idee dat ik een van de weinigen was.. de meeste studenten vonden het niet meer dan oude troep![]()
Bedankt, ik wil er al jaren naartoe! Juist omdat het zo oud is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Pal er naast heb je de parkeergarage Appelaar. Echt 5 stappen lopen.
Sterkte en trusten Lein!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Goe-hoed. Net Kaas aan de telefoon gehad en hem volledig onredelijk uitgekafferd. Ik ga naar bed
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Goe-hoed. Net Kaas aan de telefoon gehad en hem volledig onredelijk uitgekafferd. Ik ga naar bed
Alleen het pand & de ingang/hal is al prachtigquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet iets om ieder jaar heen te 'moeten' nee, maar ik heb mijn ogen uit gekeken toen ik daar was met de PABO. Ik vind dat soort dingen allemaal echt geweldig om te zien. Kreeg wel het idee dat ik een van de weinigen was.. de meeste studenten vonden het niet meer dan oude troep![]()
Ja, ik moet om 22.15 de deur uit. Dus tijd zat om nog te slapen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:27 schreef SeaOfLove het volgende:
je moest toch nog werken? of heb ik wat gemist of ergens overheen gelezen
Ha, jij hebt er ook zoeen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, hier in huis scoort oude troep juist heel goed![]()
is historiekus
had al pm ehad van tavquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sol was zo benieuwd en nu plaag ik haar......
Oh wat een fijn vooruitzicht!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan met hemelvaart naar Italië!![]()
Dag heen, drie dagen daar, dag terug, maar toch
Aha, nu weet ik wat voor contactadvertentie ik moet plaatsen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha, jij hebt er ook zoeen?
Voordeel: hoe ouder we worden, hoe toffer ze ons vinden
Jep, even in de zon zitten (hopelijk) en pizza eten en zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh wat een fijn vooruitzicht!!
Vakantietripje?
Het gaat om het idee, ik ben niet echt jaloers heur. Ik heb een ideaal balkon voor bijna alles waar ik van houd, behalve maartse viooltjes. En die doen het toch niet in pot.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:33 schreef Bluezz het volgende:
Nijnen, ik heb nooit begrepen wat voor band je met ze kan opbouwen, net als hamsters & cavia's.
Leg me dat eens uit. Het is niet echt te vergelijken met katten/honden toch?
Lein gaat nog ff voorslapen omdat ze nachtdienst heeft toch?
En die aantallen bezoekers bij Vivarium () zijn die niet genoeg??? Het was zo gigadruk!
Psst, krak : 1 balkonnetje zit bij de keuken, daar kan je nog niet eens een stoel kwijt, schijnt geen zon, is alleen een handig iets om (lege-)flessen, tassen en bezems neer te zetten
Ow záligquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan met hemelvaart naar Italië!![]()
Dag heen, drie dagen daar, dag terug, maar toch
Vast niet zo'n lekkere pizza als die van jou!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep, even in de zon zitten (hopelijk) en pizza eten en zo
Ze zijn gewoon ontzéttend lollig! Mits ze redelijk vrij rondlopen. In Den Haag keek ik door mijn klapdeurtjes de tuin in en dat was één groot theater van gekkigheid met die twee. En maar slepen met takjes en een beetje hollen en graven en suffen in de zon en rollen door het zand. Zó leuk!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:33 schreef Bluezz het volgende:
Nijnen, ik heb nooit begrepen wat voor band je met ze kan opbouwen, net als hamsters & cavia's.
Leg me dat eens uit. Het is niet echt te vergelijken met katten/honden toch?
Haha, ja, jij ook? Straks kennen ze elkaar (mr studeerde in de Stad)quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha, jij hebt er ook zoeen?
Voordeel: hoe ouder we worden, hoe toffer ze ons vinden
Weet ik wel, je knipoogde immersquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
Het gaat om het idee, ik ben niet echt jaloers heur. Ik heb een ideaal balkon voor bijna alles waar ik van houd, behalve maartse viooltjes. En die doen het toch niet in pot.
Nee, ik bedoel, die italianen kunnen er ook wat van hoor.. Maar beter die van mij..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vast niet zo'n lekkere pizza als die van jou!
Ik begrijp het, dat is leuk ja, ze in vrijheid te zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:38 schreef Duderella het volgende:
Ze zijn gewoon ontzéttend lollig! Mits ze vrij rondlopen dus. In Den Haag keek ik door mijn klapdeurtjes de tuin in en dat was één groot theater van gekkigheid met die twee. En mar slepen met takjes en en beetje hollen en graven en suffen in de zon en rollen door het zand. Zó leuk!
Veel moeten ze niet van mensen hebben (al had ik vroeger ooit een konijn met wie ik zulke dikke vriendjes was dat hij mee ging wandelen in het bos op zondag. Machtig leuk beest.). Ze hebben wel veel aan elkaar. En qua schattigheid winnen ze het bij mij van elk ander dier. Nu ja, niet van de koala misschien. Maar van de rest wel!
Och, als ik toch een stukje grond (met veel gaas eronder ingegraven) zou hebben, dan ging ik afgedankte hok-nijnen opvangen.
Dat zijn geen maartse violen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet ik wel, je knipoogde immers
Hier doen de violen het op 2 na uitbundig! Zelfs die van vorig jaar.
En overal uitlopers en groene jonge blaadjes. Ik kijk ze er ook aan hoor![]()
Konijnen horen ook niet in een (klein) hok. Dat is net zoiets onzinnigs als eekhoorns in een hok stoppen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik begrijp het, dat is leuk ja, ze in vrijheid te zien.
Ik snap niks van kinderboerderijen. Al die nijnen in een klein hok
Goed hè, hoe ze zich zo makkelijk aanpassen aan de temperatuur?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Dude: nijntjes doen het primaniet uitermate dik bebont maar wel een lekker vachtje. Ik zal weer eens met ze naar de DA voor hun entingen. Ik had de entingdagen door de beurs gemist..
2012 of zo?quote:Nu een lekkere rampenfilm kijken! Aarde die totaal verwoest en zo
Day after tomorrow hoor ik hier naast me zeggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed hè, hoe ze zich zo makkelijk aanpassen aan de temperatuur?
[..]
2012 of zo?
Andersom, wat heb je wel?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik bedenk me nu pas dat we maandagmorgen gewoon thuis zijn samen, en dat ik echt he-le-maal niks in huis heb voor een lekker paasontbijt
Ja dat is ook wel leuk en dat gáát nog. Dat mochten mijn konijnen vroeger bij mijn ouders ook, loslopen zodra ik thuis was.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Toen ik op kamers woonde had een meisje een konijn. Maar die mocht rondlopen als ze thuiswas.
En Bluezz, het is anders dan een kat of hond. Maar toch gezellig.
Je kan een konijn ook mee uit nemen aan een tuigje trouwens.
Geen ei, geen jus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Andersom, wat heb je wel?
Eieren?
Spul om deeg te maken?
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Day after tomorrow hoor ik hier naast me zeggen![]()
Oh en ik ken mensen met een konijn die aan de deur klopt, op tafel zit en vanaf daar het hele huishouden bestiertDe jonge Labrador is ook geen match voor hem, super nijn is de baas!!
Ja, dat is zo'n grote..quote:
Pannekoeken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:55 schreef LieLie het volgende:
En geen matzes!!![]()
Nouja, exit Pasen dan maar, volgend jaar beter
Lolol!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
Is er geen 'zweet van het voorhoofd vegend' poppetje?
We hebben hier een vakantiepark in de buurt, die supermarkt is morgen vast wel open!
Oh ja leuk. Zijn dat Hollanders inderdaad, die enorme? Of Vlaamse reuzen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n grote..
Zou op zich best een keer zo'n Hollander willen. Dat zijn dus wel echt net hondjes! Die zou hier gewoon in de tuin mogen hoppenEn dan samen met Sam een wandelingetje maken en mee op vakantie en zo
Geen idee Bluezz....quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Ze hadden wéér niet het lekkere kharme meel bij de molen![]()
De 2e keer alweer, dus maar besteld.
Kom ik op onze zoektocht bij de rechtsdraaiende reformwinkel in het dorp, vraag ik ernaar zegt ze : Oh u doet dr. Frank?![]()
Pakje sojameel gekocht... maar wat kan ik daar allemaal meePannenkoekjes en verder?
Vlaamse reuzen. Hollanders zijn het formaat schattig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh ja leuk. Zijn dat Hollanders inderdaad, die enorme? Of Vlaamse reuzen?
Ah toch dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vlaamse reuzen. Hollanders zijn het formaat schattig.
Je link is stuk......quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah toch dus.
[ [url=
afbeelding]http://www.bunnybunch.nl/community/members/vlaams-reusken-3752-albums-vlaamse-reuzen-picture5006-grootste-konijn-ter-wereld.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
quote:
Bij Nul50 geweest?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:11 schreef Duderella het volgende:
Dank golfer! Dat het zo simpel was, wist ik niet.
Wij hebben onze dagelijkse impulsaankoop weer achter de rug:
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=6KAAX-m9fso
En het valt nog in de smaak ook, bij de katten.![]()
(Overigens: de hele binnenkant van de brandweerwagen is óók tot in detail bedrukt,, inclusief pikante poezenfoto's, lunchboxes met brood met muisjes etc.)
Valt het op dat wij geen kinderen hebben?![]()
Inderdaad! En ik kom er elke week wel even.quote:
Wat een oren!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh ik snap het al! Ik bedoelde de Grote Lotharinger: http://www.dieren-rassen.(...)n/groot-lotharinger/
En de moeder hangtieten?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
De vader van een vriendinnetje fokte hangoren.
Ik vind konijn niet bijzonder, anders zou ik zeggen: wat een smakelijk ras!quote:
Ja die zijn echt geweldig flaporig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |