Trusten!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:30 schreef SeaOfLove het volgende:
good wife is inderdaad leuke serie, maar ik ga toch lekker naar bedtrusten liefjens
Jezus op Twitterquote:jesus Looks like I'm gonna be hangin out here for a while.
18 minutes ago via Tweetie
Retweeted by boriszz and 100+ others
Nee, het is een smiley aan het kruis die ietwat deemoedig zwaait.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:46 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
En zo bij Ivo Niehe lekker even genieten van mijn held Redmond o'Hanlon
Goede Vrijdag interesseert me geen lor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:49 schreef z80 het volgende:
@Duderella
hier staat wat meer info en uitleg over goede vrijdag.
wel in het Duits
http://de.wikipedia.org/wiki/Karfreitag
sorry lees net even snel het vorige toppic terugquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goede Vrijdag interesseert me geen lor!Maar toch bedankt.
Ja!quote:
quote:
Veel plezier met je eigen bijdrage van 400 euro voor de ziektekosten.quote:
O wat leuk Bluezz! Ik heb het even aangezet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Zó leuk bij de X factor: Ze doen een klein optreden in het Patronaat, en ik herken álles!
Backstage, het podium, de gangen, de ingangen, alle plekjes achter het podium, ik wil óók weer.
Niet meedoen met de xfactor hoor, maar gewoon lekker met het koor zingen daar
Gewoon de url van het YouTube-filmpje kopiëren in een topic. Dan staat het filmpje er meteen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Duderella het volgende:
Hoe plaats je youtube op FOK!, weet iemand dat?
Waar zie 400e vandaan komt is mij een raadsel. Pechtold riep bij de presentatie dat voor die mensen voor wie het niet kan betalen zich daarover geen zorgen hoefden te maken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier met je eigen bijdrage van 400 euro voor de ziektekosten.
vooral erg sociaal voor de zieke en zwakke minderbedeelden die juist gebruik moeten maken van de gezondheidszorg.
quote:Afschaffen eigen risico, invoeren eigen bijdrage. Met eigen bijdragen worden mensen zich beter bewust van hun eigen keuzemogelijkheden, gerelateerd aan meer aandacht voor zorgnetwerken / sparen voor voorzienbare zorgkosten / verantwoorde kwaliteit en kosten. D66 wil dat iedereen 10% van elke zorgrekening zelf betaalt, met een inkomensafhankelijk maximum per jaar. Hiervan worden de kosten van huisartsenbezoek uitgesloten. Voor chronisch zieken wordt een passende tegemoetkoming gevonden. Daarnaast voert D66 zorgsparen in. Wie een tijd geen zorg nodig heeft, spaart voor de tijd dat er wel zorg nodig is. Dit maakt mensen keuze- en kostenbewust en stimuleert een gezonde levensstijl.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:11 schreef Duderella het volgende:
Dank golfer! Dat het zo simpel was, wist ik niet.
Wij hebben onze dagelijkse impulsaankoop weer achter de rug:
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=6KAAX-m9fso
En het valt nog in de smaak ook, bij de katten.![]()
(Overigens: de hele binnenkant van de brandweerwagen is óók tot in detail bedrukt,, inclusief pikante poezenfoto's, lunchboxes met brood met muisjes etc.)
Valt het op dat wij geen kinderen hebben?![]()
Ik ben blij dat jij een Christen bent met wel gevoel voor humor.quote:
Ik denk dat christenen over het algemeen niet meer of minder humor hebben dan heidenen, onbesnedenen en ongedoopten hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij een Christen bent met wel gevoel voor humor.
Je hebt er ook een HOE'A-tank van.quote:
Ik maak me best zorgen over de verschillende plannen.Dit maar eens doorlezen dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar zie 400e vandaan komt is mij een raadsel. Pechtold riep bij de presentatie dat voor die mensen voor wie het niet kan betalen zich daarover geen zorgen hoefden te maken.
Dit lees ik in het verkiezingsprogramma.
[..]
Dan moet je het eigen programma, zoals dat op de site van D66 in een wordbestand staat nog maar eens goed lezen:quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
Waar zie 400e vandaan komt is mij een raadsel. Pechtold riep bij de presentatie dat voor die mensen voor wie het niet kan betalen zich daarover geen zorgen hoefden te maken.
quote:Eigen bijdragen: D66 schaft het eigen risico af en voert een eigen bijdrage in van 10% van elke zorgrekening, met een inkomensafhankelijk maximum van ¤400 per jaar.
IK heb het wordbestand nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je het eigen programma, zoals dat op de site van D66 in een wordbestand staat nog maar eens goed lezen:
[..]
Nou... dat denk ik toch wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat christenen over het algemeen niet meer of minder humor hebben dan heidenen, onbesnedenen en ongedoopten hoor
Je hebt er ongelofelijke harken bij en ook hele grappige
Mwa, zo evident is dat niet.... er zijn nog altijd 2 miljard christenen die dat niet met je eens zijn op dit bolletje dat wij aarde noemen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou... dat denk ik toch wel.![]()
Mensen die daadwerkelijk de bijbel aanhangen, hebben over het algemeen weinig realiteits- en relativiteitszin. Het is toch vasthouden aan dat oude boekje. En dat lijkt me nu toch wel evident (wetenschappelijk) achterhaald.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:45 schreef freecell het volgende:
De discussie of je nu wel of niet gelooft in 'dat oude boekje' heeft niet zo heel veel met humor te maken imo.
Geen idee. Die hebben zich niet verenigd in lotgenotengroepen met gebouwen/kerken/moskeeën/speciale politieke partijen en spreken ook niet als grote verontwaardigde groep.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:56 schreef freecell het volgende:
Och ja, maar zou dat aantal nu groter zijn dan het aantal atheïsten wat kwaad wordt als je bijvoorbeeld een spotprent maakt van iemand waarvan ze houden?
Goed puntquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Die hebben zich niet verenigd in lotgenotengroepen met gebouwen/kerken/moskeeën/speciale politieke partijen en spreken ook niet als grote verontwaardigde groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |