Hé ze zoeken wel elk jaar een knuffelgehandicaptequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook dan de debielen er weer uitknippen
Ik ben geen mongooltje ik ben een topzanger, hallo ik zing elke week bij de karaoke in de kroegquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hé ze zoeken wel elk jaar een knuffelgehandicapte
Ik ook: drinken gepakt en vrouw rap tonijnsalade gemaakt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopsakee, ik geniet weer van het reclameblok!
Joh! lachen hè....quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopsakee, ik geniet weer van het reclameblok!
Oja, da's waarquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hé ze zoeken wel elk jaar een knuffelgehandicapte
Ik stem wel op jequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben geen mongooltje ik ben een topzanger, hallo ik zing elke week bij de karaoke in de kroeg
Jij bent wel een mongooltje, je vindt Giel leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben geen mongooltje ik ben een topzanger, hallo ik zing elke week bij de karaoke in de kroeg
ja en als er nou ananas in de gootsteen valtquote:
Nou heb ik zin in tonijnsaladequote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook: drinken gepakt en vrouw rap tonijnsalade gemaakt.
Beter dan andersom.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook: drinken gepakt en vrouw rap tonijnsalade gemaakt.
Na zo'n blikje open te hebben gemaakt heb ik zin in echte tonijn. Nog anderhalve maand en ik kan me weer lam eten aan fatty tunaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |