Ja leuk waren die, maar ik was meer fan van Mud eigenlijk. Die vond ik helemaal geweldig. Ik bedenk me net dat ik volgens mij nog een CD van ze heb, ga ik morgen draaien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik was in de jaren 70 fan van de Sweet
Ja Mud was ook leuk..maar ik was meer voor de Sweet. En nu al een tijdje van de Golden Earring.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk waren die, maar ik was meer fan van Mud eigenlijk. Die vond ik helemaal geweldig. Ik bedenk me net dat ik volgens mij nog een CD van ze heb, ga ik morgen draaien.
Ik nog steeds!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik was in de jaren 70 fan van de Sweet
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk waren die, maar ik was meer fan van Mud eigenlijk. Die vond ik helemaal geweldig. Ik bedenk me net dat ik volgens mij nog een CD van ze heb, ga ik morgen draaien.
Meen je nietquote:
quote:
Wij schelen maar drie dagen.quote:
Oh de Rubettes, ook zo leuk! Met de zanger die eigenlijk het liedje niet zong.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wij schelen maar drie dagen.Weet ik al jaaaaren.
![]()
Ik luister net weer The Rubettes, wat een baggermuziek eigenlijkmaarja toen was het leuk.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Qunix het volgende:
http://www.top40.nl/index.aspx?week=43&jaar=1987
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Qunix het volgende:
http://www.top40.nl/index.aspx?week=43&jaar=1987
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wij schelen maar drie dagen.Weet ik al jaaaaren.
![]()
Ik luister net weer The Rubettes, wat een baggermuziek eigenlijkmaarja toen was het leuk.
Met het gezin op de bank, schaaltje chips, glaasje sinas. Ik was verliefd op Danny, m'n vader op Mies Bouwman. *zucht*quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was 12 zag ze bij één van de acht.
Mijn leven is nooit meer hetzelfde geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |