quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De dames: 1 week oud
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag je d'r nou eentje hebben of niet?
Wat je zegt. We hebben een afstreepkalender op de koelkast hangen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
wat nou love?![]()
ze hebben een bril nodig!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem vertellen wat hij moet doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je dat zelf niet kan
Met Rinske was het ook echt aftellen. Zo bijzonder zo'n klein ding.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat je zegt. We hebben een afstreepkalender op de koelkast hangen.Nog (maar) 9 weken
Awwwwwwwquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh! Ja? Ja? Ist definitief ja dat er eentje voor jou is?quote:
De middelste, met datquote:
Wat een schatjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik heel veel. Of ben ik nou een heel erge cheapass?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weergigantisch lekker uit eten geweest voor maar 50euries pp!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vind ik heel veel. Of ben ik nou een heel erge cheapass?
quote:
We doen voorzichtigquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:55 schreef nokwanda het volgende:
Arm beessie. Helemaal in coma geknuffeld worden door de F&F SC.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Anders mogen jullie ook wel allemaal Jip komen knuffelen hoor.
Alleen de vrouwen dan.
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Anders mogen jullie ook wel allemaal Jip komen knuffelen hoor.
Alleen de vrouwen dan.
maar ook als het geen langhaar is neem je haar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Maes het volgende:
Ik weet zeker dat we er eentje krijgen alleen het is nog niet zeker welke. We willen graag een langhaar maar ook dat is nog niet te zien.![]()
Ik lees net dat je een nieuwe baan hebt, Enf! Van harte gefeliciteerd!![]()
Mijn zoon zit in het publiek bij Uri Geller (don't ask) Ik heb em al 3x gespot
Het is nog steeds een mannenhater hoor. En tegen mij wordt ie steeds aanhaliger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daar hou ik je aanquote:
Wat zul jij lekker slapenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker pitten, ben helemaal kapot na vandaag! Trusten!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh, enne, ik heb weer een stukje Beestachtig Verlangen geschreven (ja, heeeeeel lang geleden...)
Ik moet er weer ff in komen na al die tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kudo's weer hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik moest zelf ook even teruglezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet er weer ff in komen na al die tijd!
Maar kudo's weer hoor!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh, enne, ik heb weer een stukje Beestachtig Verlangen geschreven (ja, heeeeeel lang geleden...)
Woeoeoeoeoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat was jouw slikgehalte dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Puppy voor Maes!Kraammeet bij Maes!
![]()
Enfermera nieuwe baan!![]()
Dat maakt een dag met een beetje een *slik*gehalte toch weer goed.
Vader van mijn schoonzus is woensdagnacht plotseling overleden. Dus ik ben vandaag bij broer en schoonzus geweest om op de kinders te passen terwijl zij met schoonmoeder alles voor de begrafenis gingen regelen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vader van mijn schoonzus is woensdagnacht plotseling overleden. Dus ik ben vandaag bij broer en schoonzus geweest om op de kinders te passen terwijl zij met schoonmoeder alles voor de begrafenis gingen regelen.
En als neefje van 6 dan een gedichtje voordraagt wat hij in de kerk ook tegen opa gaat zeggen, schoonmoeder uiteraard in tranen uitbarst en neefje haar vervolgens zeker een minuut stevig omhelst terwijl zij de ogen uit haar hoofd huilt (en het is een stoere jongen en zeker schoonmoeder kreeg nooit knuffels), dan zit je toch effe![]()
![]()
. En tja... het verdriet van de ander, dat doet me ook zeker wat. Dus vandaar *slik*
quote:
Dat zeker, ik kan dat ook niet hebben. Zo emotioneel, zo'n moment.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt nog wat, op de begrafenis zelf. Tissues mee in ieder geval.
Wat een schatjes? Weet je al welke? Ik denk dat ik voor 2 zou gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH Maes, ik vind het echt te gek voor je!quote:
Nou het werd tijd hé! Je hebt natuurlijk wel weer het plezier om je uit te kafferen volgende week, bij jullie bezoek, bedorven!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook even teruglezen
Maar hij moet binnenkort maar af he, kunnen we de 15e foto's maken
Ja, slik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vader van mijn schoonzus is woensdagnacht plotseling overleden. Dus ik ben vandaag bij broer en schoonzus geweest om op de kinders te passen terwijl zij met schoonmoeder alles voor de begrafenis gingen regelen.
En als neefje van 6 dan een gedichtje voordraagt wat hij in de kerk ook tegen opa gaat zeggen, schoonmoeder uiteraard in tranen uitbarst en neefje haar vervolgens zeker een minuut stevig omhelst terwijl zij de ogen uit haar hoofd huilt (en het is een stoere jongen en zeker schoonmoeder kreeg nooit knuffels), dan zit je toch effe![]()
![]()
. En tja... het verdriet van de ander, dat doet me ook zeker wat. Dus vandaar *slik*
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Oew, ja, da's inderdaad een slikdag. Of een jankdag. het verdriet van anderen is echt veel zwaarder dan dat van jezelf op zulke momenten. Sterkte en neem maar een doos tissues mee. Voor jezelf en om uit te delen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wordt het een beetje mooi? Hebben jullie daar een tuin? Ga je die katproof maken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat dat is zeker schrikken. Sterkte deze tijd.
@maes gefeliciteerd met de pup
En ik ga zo weer aan de slag. Verven dat is echt mijn grootste hobby.
Ik heb me al aangeboden voor de praktische klusjes. En er zal wel een tissue uitdeler nodig zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oew, ja, da's inderdaad een slikdag. Of een jankdag. het verdriet van anderen is echt veel zwaarder dan dat van jezelf op zulke momenten. Sterkte en neem maar een doos tissues mee. Voor jezelf en om uit te delen.
Zo, niet normaalquote:
De bruid is zooo moe dat ze alleen in Trouwen&zo is geweest in LIF om te vertellen dat ze een prachtdag heeft gehad en de bruidegom is daar ook gesignaleerd......quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
Niesje! Gefeliciteerd met je getrouwde zus!Is de bruid al in dit topic gesignaleerd of zijn ze aan het honeymoonen?
Was het een mooie dag?
Fijn dat het een mooie dag was qua weer en vermaak en zo te lezen hebben ook de mininiesjes zich prima geamuseerd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
De bruid is zooo moe dat ze alleen in Trouwen&zo is geweest in LIF om te vertellen dat ze een prachtdag heeft gehad en de bruidegom is daar ook gesignaleerd......
Als het goed is kun jij ook op haar facebookprofiel toch?? Daar staat een foto...... Ze gaan maandag honeymoonen in Parijs. Nu is ze vooral aan het regelen.
Het was een prachtige dag. Regen voorspeld maar dat viel pas toen we in de feestzaal waren dus helemaal perfect qua weer. Het feest was mooi. Mininiesje 1 heeft de hele avond rondgehupst op de dansvloer met af en toe een hapje van het een of ander. Hij heeft ook een hele punt van de trouwtaart opgegeten als een van de weinigen. Hij was lekker maar oh zo machtig. Mininiesje 2 heeft heel wijs het kinderbuffet links laten liggen en zich gestort op de vis van het grote-mensen-buffet die zat vol zalm en makreel. En meer heeft hij ook niet gegeten. Hij is ook om half 11 ofzo bij mij op schoot in slaap gevallen en ik heb hem lekker op twee fauteuils tegen elkaar neergelegd waar hij heerlijk verder geslapen heeft.
Middag allemaal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:56 schreef nieslief het volgende:
Mogguh.
Sterkte Cat, Succes met klussen F-R en Maes had ik je al gefeliciteerd met je pup?? Vast wel maar nog een keertjeis altijd leuk.
Ben ik weer eindelijk bijgekomen van de dag die bruiloft heet van Gothic-Blackie.... Wat een feest.
Kijk, zo hoort het!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond allemaal kattenpis vanochtend.
In de kattenbak.
En dawast?quote:
Jippie!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond allemaal kattenpis vanochtend.
In de kattenbak.
En hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Middag allemaal.![]()
Leuk Nies, dat het zo'n fijne dag was.![]()
Heerlijk, dat je dan twee mininiesjes zo verschillend hoort genieten
Heeft hij ook verdiend! Al zal Jip vast niet de link tussen plassen op de bak en lekker eten snappen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij zit nu aan de gourmet diamond als beloning.
Langzaam maar zeker gaat de wond dicht. (We zijn er nog niet, maar progressie.)quote:
Hij wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft hij ook verdiend! Al zal Jip vast niet de link tussen plassen op de bak en lekker eten snappen.
Maar je laat het nauwelijks zien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft de fysio je nog geplaagd gisteren? Of heb je een weekend vrijaf?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nog zo'n bikkel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaat de wond dicht. (We zijn er nog niet, maar progressie.)
21 april terug naar het ziekenhuis, foto's enz. Ik hoop dat ik dan van de chirurg wat meer mag, mag nu nog steeds niet staan, belasten of afhangen. (afhangen doe ik natuurlijk stiekem wel, zoals nu achter de pc)
22 april komen ze hier de traplift installeren, daarna kan ik dus hopelijk weer in m'n eigen bedje boven!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je laat het nauwelijks zien!![]()
Ik wil knuffelen!Niet met mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft de fysio je nog geplaagd gisteren? Of heb je een weekend vrijaf?![]()
Ik ben afgebeuld gisterenwoensdag mag ik weer.
Ik neem jou gewoon erbij heur.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet met mij?![]()
Ik ben afgebeuld gisterenwoensdag mag ik weer.
Wehehehe! Moet ik ook eens met mijn oogarts gaan afspreken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet eerst leren huppelen want dat heb ik mijn oogarts beloofd.
WHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef Nonneke het volgende:
Even een crosspostZe is er
![]()
Wekker ging erg vroeg vanmorgen, 157km heen en weer terug met de auto, maar ze zit in het hok, is vreselijk druk (tsja van een gewoon flatje naar een ren is wel even op onderzoek uit !) en nieuwschierig, Steph weet nog niet zo goed wat hij van het drukke ding moet vinden maar ze hebben nog geen ruzie gemaakt![]()
Nu nog een naam![]()
Ze is een raszuivere Nederlandse Hangoordwerg (met tattoo) en haar kleurtje is Chinchilla
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
vrolijke pasen Steph![]()
betere fotos volgen nog, ze blijft niet echt zitten![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE![]()
![]()
![]()
Die onderste foto ook
Steph echt zo van:wat doe jij op dat huisje!
Awwwwwwquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Wekker ging erg vroeg vanmorgen, 157km heen en weer terug met de auto, maar ze zit in het hok, is vreselijk druk (tsja van een gewoon flatje naar een ren is wel even op onderzoek uit !) en nieuwschierig, Steph weet nog niet zo goed wat hij van het drukke ding moet vinden maar ze hebben nog geen ruzie gemaakt![]()
Nu nog een naam![]()
Ze is een raszuivere Nederlandse Hangoordwerg (met tattoo) en haar kleurtje is Chinchilla
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Jij hebt ook een grijs huispak.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Helemaal niet.![]()
Ik zie er wel grijs uit trouwens.![]()
XD Neehoor, grapje. Lieve foto.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Helemaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Nu nog een naam![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat een schatje! En wat een mooie kleur!!![]()
![]()
![]()
Dat zijn m'n sportkleren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een grijs huispak.
En Jip.![]()
Leuk, (die vakantie boeken) Het weer hier nodigt de hele dag uit tot huispakken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Zucht... ik moet mij uit mijn huispak in iets meer acceptabele kledij gaan steken. Dinnetje komt dadelijk op bezoek. Maar ik ben lui.![]()
En dat terwijl we onze vakaaaaansie gaan boeken!
Grijs/blauw en lekker zacht!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Helemaal niet.![]()
Vreemd, mijn tekst was ineens weg, ik zei, wat een schatje en dan die mooie kleur!quote:
Deze foto laat wel goed zien hoe gek ik op m'n Jippie ben.quote:
dat komt hier vandaan!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
Wow! Onweer, donder, bliksem en grote hagelstenen!![]()
Yoko zit met grote ogen het geweld te aanschouwen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zet em erbij, zocht idd iets in die richting
een hockey-tut-konijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon doen, das leuk Steph en Fleurrrrrr.
Met zo een echte bekakte rrrrr
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:26 schreef Nonneke het volgende:
Ze komt uit Etten-Leur![]()
Inmiddels kan ze ook zelf het trapje op en af, en heeft ze de groenten al gevonden![]()
Ik mocht dr net niet aaien van Stephdus ik denk dat het wel goed zit
ondanks dat ik toch her en der wat plukjes zie liggen, maar hijs ook in de rui natuurlijk dus daar kijken we gewoon overheen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh!quote:
het is net uit de ovenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh!Gaat 't nog even de oven in of eet je het zo?
Ik was op mijn werk de held toen ik de overgebleven arretjescake meenam daar naartoe. Zal me leren nog eens dure vlaai te kopen. Volgende keer spendeer ik 2 euro aan de ingrediënten en iedereen is blij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Nice Zwab![]()
Wij hebben net heeeeeerlijke goulash op, en er staat nu een arretjescake in de koelkast voor morgen
Oh echtquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is net uit de oven![]()
zo'n afbakciabatta van de super, afgebakken, opengesneden
tomaten prut erop gesmeerd, lekker heet gekruid gehakt, ui, paprika, plakjes mozzarella, beetje guacamole er over heen, beetje strooikaas
paar minuutjes onder de grill en presto, lekker snel, lekker makkelijk, lekker lekker![]()
Hooooo, fok, zat jij in die buiquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat komt hier vandaan!ik was net boodschappen aan het doen, precies toen ik buiten was, heul veul hagel + heul veel regen tegelijktertijd
![]()
het regende 20 seconden ofzo, en toen lag meteen alles onder de witte korrels, en stond er een centimeter water in de straten
Dat ziet er echt goed uit zeg!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is net uit de oven![]()
zo'n afbakciabatta van de super, afgebakken, opengesneden
tomaten prut erop gesmeerd, lekker heet gekruid gehakt, ui, paprika, plakjes mozzarella, beetje guacamole er over heen, beetje strooikaas
paar minuutjes onder de grill en presto, lekker snel, lekker makkelijk, lekker lekker![]()
Hihi heb jij van beide een receptje??Of Catquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Nice Zwab![]()
Wij hebben net heeeeeerlijke goulash op, en er staat nu een arretjescake in de koelkast voor morgen
Mijn recept:quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heb jij van beide een receptje??Of Cat
cacao? Smaakt het dan niet koffie-achtig?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn recept:
- 50 gram cacao
- 200 gram suiker (ik gebruik basterdsuiker)
- 125 gram boter
- 1 ei
- 200 gram droge biscuitjes
Boter smelten. Eitje kloppen.
Cacao zeven en door het ei heen mengen, suiker erbij gooien.
Gesmolten boter erbij.
Koekjes verkruimelen en door het mengsel doen.
Die alles in een vorm van ongeveer 1,5 liter (ik gebruik bakjes van de chinees) die je hebt bedekt met plastic folie. Nachtje in de koelkast, storten, poedersuiker erop en klaar!
Nee joh!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
cacao? Smaakt het dan niet koffie-achtig?(ben nl niet dol op cacao op de slagroom en koffie).
Thnx! Ga het iig wel proberen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!Van cacao maken ze chocola. Er zit geen koffieboon in mijn recept.
Als je mokka smaak zou willen, kun je er een paar schepjes oploskoffie doorheen doen, heb ik een keer gedaan, maar toen vond ik het niet meer 'mijn' arretjescsake.![]()
ja, daar kan je een parasol in steken volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb echt een heel ander recept![]()
400 gram suiker
400 gram roomboter
400 gram koekjes
6 eetlepels cacao
4 eieren![]()
Joekel van een cake wordt dat ook hoor.
uhuhquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hooooo, fok, zat jij in die bui![]()
Wij waren net bij Het Goed in Vlaardingen en we zijn maar even gebleven tot de bui over was.
Bloody hell!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb echt een heel ander recept![]()
400 gram suiker
400 gram roomboter
400 gram koekjes
6 eetlepels cacao
4 eieren![]()
Joekel van een cake wordt dat ook hoor.
Je hebt je momenten.quote:
Die erwten/komkommersalade klinkt goed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik heb t recept van mn tante, ik krijg er nooit klachten over ieg
![]()
Goulash is trouwens simpeler dan simpel hoor, dat maak ik gewoon met een goulashkruidenzakje van Silvo![]()
En dan een halve kilo rundvlees aanbraden, twee paprika's , twee uien en wat knoflook in stukkies dr bij mikken, blikje tomatenpuree dr bij en die kruiden, en wat water, en dan minstens 2 uur laten pruttelen![]()
Rijst dr bij en erwten/ komkommer salade ( komkommer dun schaven, erwten dr bij, ui, en een hardgekookt eitje in stukkies, en dan een majo/ yoghurt dressing ) en smullen maar!
Die salade is echt goddelijk lekker, die maakte mn moeder altijdquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die erwten/komkommersalade klinkt goed.Nog nooit bedacht dat je dat bij elkaar kunt gooien.
Goulash ook hoor.
Heb nog wel een goed en zeer betaalbaar adres voor je om de tuin catproof te maken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok wij hebben idd een tuinen die gaat nog katproof gemaakt worden. Op dit moment is er achter alleen een hegje en wonen we aan stukje bos. Heel veel bomen, vogels en honden dus en niket geschikt voor onze poezels.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb nog wel een goed en zeer betaalbaar adres voor je om de tuin catproof te maken.
weggegooid geld, katten kunnen helemaall niet schrijvenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef chocoladedrop het volgende:
Hoi,
is er hier iemand die weet waar laserpennen voor katten te koop zijn?
Oh?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb nog wel een goed en zeer betaalbaar adres voor je om de tuin catproof te maken.
En nu lekker slapen. Lange dag geweest hier.
on a serious note, google op frolicat bolt er zijn een aantal nederlandse websites die dat ding verkopenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef chocoladedrop het volgende:
Hoi,
ik zat daar al even te zoeken maar ik kon het niet vinden... failquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
Zooplus verkoopt ook van die lasermuisjes/pennen toch?
http://www.zooplus.nl/sho(...)/met_baterijen/25439
Nehnehneh, waar heb je op gezocht dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zat daar al even te zoeken maar ik kon het niet vinden... fail
eBay, kost geen drol.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:00 schreef chocoladedrop het volgende:
Hoi,
of dealxtreme, als je je kat doormidden wilt snijden...quote:
Ja zeg, dan betaal je helemaal niks...quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of dealxtreme, als je je kat doormidden wilt snijden...![]()
klik
krachtiger wil je gewoon niet in huis halen
maar daar krijg je dan wel een heel vrolijk etuitje bijquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja zeg, dan betaal je helemaal niks...
Oh, die twee eigenwijze koppen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:41 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De broertjes zijn zo leuk samen hier
Ga morgen ff knippen en plakkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:Ja ik heb t recept van mn tante, ik krijg er nooit klachten over ieg
![]()
Goulash is trouwens simpeler dan simpel hoor, dat maak ik gewoon met een goulashkruidenzakje van Silvo![]()
En dan een halve kilo rundvlees aanbraden, twee paprika's , twee uien en wat knoflook in stukkies dr bij mikken, blikje tomatenpuree dr bij en die kruiden, en wat water, en dan minstens 2 uur laten pruttelen![]()
Rijst dr bij en erwten/ komkommer salade ( komkommer dun schaven, erwten dr bij, ui, en een hardgekookt eitje in stukkies, en dan een majo/ yoghurt dressing ) en smullen maar!
Ja, ik heb net beide recepten maar even opgeslagen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hullo![]()
Die arretjescake klinkt goed en simpel. Die ga ik ook eens maken als ik geen zin heb in gedoe
Ik ben al even wakkerquote:Op zondag 4 april 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, nog niemand wakker hiero?
Wij gaan zo aan het paasontbijt hier![]()
Zaaaaaaaaaaaalig Pasen allemaal
quote:
Echt met bakken he?quote:Op zondag 4 april 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Mannen!
Daar komen ze dan in t weekend wel ineens hun nest voor uit he![]()
Ik stond al om 8.30 onder de douche.
Er komen hier vanmiddag allemaal mensen wandelen en slecht weer dat het is joh
Omgquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar daar krijg je dan wel een heel vrolijk etuitje bij
[ afbeelding ]
klikkerdeklikpoesveiligquote:
Foto van die tekeningen , hey!!! Ech wel!quote:Op zondag 4 april 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Wij doen alleen aan paaseitjes en paasontbijt en de hele dag zaaaaaaalig pasen roepen a la de paus, gewoon, omdat dat leuk is![]()
En als het zo blijft regenen ga ik voor t eerst van mn leven met een paraplu het veld in strakjes.
Er komen 7 mensen en 7 honden, en we zijn al met 2 man en 6 honden hier, no way dat we dus de hele middag binnen blijven plakken![]()
En ik ben verse kippensoep aan het maken, er liggen stokbroodjes en kruidenboter klaar en er is een joekel van een arretjescake ( ik zal een foto van de cake maken zo).
Mensen zullen zo wel beginnen te komen, wij moeten nog wat paasdootjes inpakken.
Ik heb kaarten getekend met de chineesjes van de mensen die komen er op, met oostindische inkt![]()
En ze zijn nog best wel gelukt ook![]()
Wss tot vanavond laat, als iedereen weer weg is en alles weer normaal en rustig is hier
Jullie allemaal ook!quote:Op zondag 4 april 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, nog niemand wakker hiero?
Wij gaan zo aan het paasontbijt hier![]()
Zaaaaaaaaaaaalig Pasen allemaal
Leuk, als het nu maar wat dichterbij was, kwam ik ff langs!quote:Op zondag 4 april 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Wij doen alleen aan paaseitjes en paasontbijt en de hele dag zaaaaaaalig pasen roepen a la de paus, gewoon, omdat dat leuk is![]()
En als het zo blijft regenen ga ik voor t eerst van mn leven met een paraplu het veld in strakjes.
Er komen 7 mensen en 7 honden, en we zijn al met 2 man en 6 honden hier, no way dat we dus de hele middag binnen blijven plakken![]()
En ik ben verse kippensoep aan het maken, er liggen stokbroodjes en kruidenboter klaar en er is een joekel van een arretjescake ( ik zal een foto van de cake maken zo).
Mensen zullen zo wel beginnen te komen, wij moeten nog wat paasdootjes inpakken.
Ik heb kaarten getekend met de chineesjes van de mensen die komen er op, met oostindische inkt![]()
En ze zijn nog best wel gelukt ook![]()
Wss tot vanavond laat, als iedereen weer weg is en alles weer normaal en rustig is hier
Is dat NoordHollands?quote:Op zondag 4 april 2010 13:07 schreef Greys het volgende:
Peeuwen! Hoe heerlijk Noordhollands!![]()
Ik heb Dierenthuis gemaild dat we ipv Bella (die helaas is overleden, onze FOK! adoptiepoes, zie Adoptietopic) graag die rode schele Jasper willen adopteren. En of we een foto mogen van ouwe Ozzy met zijn nieuwe korte kapsel
Ja toch?quote:
Ja klopt, ik zeg het best vaak tegen Joey ook, "Loop niet zo te peeuwenquote:Op zondag 4 april 2010 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Ik hoor het hier echt nooit! En wij zeiden het ook altijd toen ik nog in Noord-Holland woonde.
Peeuwen is toch janken?
Mijn zusje was altijd erg van de 'kuuks' en 'peeuwen'
Ja hoor, wij zeggen het ook vaak!quote:Op zondag 4 april 2010 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Ik hoor het hier echt nooit! En wij zeiden het ook altijd toen ik nog in Noord-Holland woonde.
Peeuwen is toch janken?
Mijn zusje was altijd erg van de 'kuuks' en 'peeuwen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 04-04-2010 21:02:46 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, nou, ik verveelde mequote:Op zondag 4 april 2010 14:27 schreef nieslief het volgende:
Lekker tijdstip ook zo he. Hebbie mijn stukkie er al ergens tussen gebreid??? Of heb ik die geheel gemist de afgelopen dagen??
![]()
Wil je me zaterdag helpen herinneren aan het potje en aan de handdoeken die ik afgelopen week apart heb gelegd, ik las dat er weer een dagje DTH gepland wordt in het adoptietopic, dan hoef ik dat pakket niet naar elisa's antw.nr. te sturen scheelt haar ook weer.
quote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef senesta het volgende:
Ik moest hier trouwens vanmorgen zo geweldig lachen.
Wij zijn niet gelovig maar mijn kids gaan wel naar een christelijke school, dat omdat het gewoon de beste school in de buurt was op dat moment en wij van mening waren dat dat stukje extra wat ze krijgen aan godsdienst hun ontwikkeling niet zal schaden en ze zelfs misschien wel wat goed zal doen, of ze geloven laten we verder aan hen.
Maar Joey is niet zo dol op de bijbelverhalen op school en dat is ook vast een onvoldoende op zijn rapport.
Dus vanmorgen liep ik te grappen dat we na het ontbijt naar de kerk zouden gaan, op het waarom van de kids zei ik dat we zouden gaan bidden en dat Joey dan meteen zijn cijfer zou kunnen ophalen.
Joey moest er een beetje schaapachtig om lachen en Samara leek niet te reageren. Maar toen ze haar broodje op had zei ze: "Mam? Ik ga alvast bidden hoor" ze vouwde haar handjes en deed haar oogjes dicht, toen vroeg ik haar: "Maar Samara? Waar ga je voor bidden nu dan? ".
Ze deed haar oogjes weer open en keek me aan en zei: "Dat we niet naar de kerk hoeven".
whahahahahahaquote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef senesta het volgende:
Wij zijn niet gelovig maar mijn kids gaan wel naar een christelijke school, dat omdat het gewoon de beste school in de buurt was op dat moment en wij van mening waren dat dat stukje extra wat ze krijgen aan godsdienst hun ontwikkeling niet zal schaden en ze zelfs misschien wel wat goed zal doen, of ze geloven laten we verder aan hen.
Maar Joey is niet zo dol op de bijbelverhalen op school en dat is ook vast een onvoldoende op zijn rapport.
Dus vanmorgen liep ik te grappen dat we na het ontbijt naar de kerk zouden gaan, op het waarom van de kids zei ik dat we zouden gaan bidden en dat Joey dan meteen zijn cijfer zou kunnen ophalen.
Joey moest er een beetje schaapachtig om lachen en Samara leek niet te reageren. Maar toen ze haar broodje op had zei ze: "Mam? Ik ga alvast bidden hoor" ze vouwde haar handjes en deed haar oogjes dicht, toen vroeg ik haar: "Maar Samara? Waar ga je voor bidden nu dan? ".
Ze deed haar oogjes weer open en keek me aan en zei: "Dat we niet naar de kerk hoeven".
quote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef senesta het volgende:
en wanneer vouw je em uit ?quote:Op zondag 4 april 2010 15:36 schreef fs180 het volgende:
Net een nieuwe inwoner mogen verwelkomen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAquote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef senesta het volgende:
Ik ook het begint met een P en eindigt op apa. Maar bedankt voor het meedenken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nu lekker slapen. Lange dag geweest hier.
quote:Op zondag 4 april 2010 17:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ook het begint met een P en eindigt op apa. Maar bedankt voor het meedenken.
jong dingske nogquote:Op zondag 4 april 2010 17:32 schreef fs180 het volgende:
De teller staat op 7 weekjes, tot nu toe heeft ze alleen maar geslapen (min een half uurtje alles verkenne)
voor een alles-moet-van-glas-smetvrees persoon vind ik het verbazingwekkend dat je cake gemaakt van rauw ei eetquote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn arretjescake, er is nog een zo een bovenste ronding van het hart over![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn arretjescake, er is nog een zo een bovenste ronding van het hart over![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 april 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor een alles-moet-van-glas-smetvrees persoon vind ik het verbazingwekkend dat je cake gemaakt van rauw ei eet
Not so bad at allquote:Op zondag 4 april 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en Nok, mn tekeningen, die vielen bij nader inzien toch wat tegen , maar ik heb wel foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
Bovenste hond is Dolce:
[ afbeelding ]
Onderste is Icon:
[ afbeelding ]
Die van Icon is een pak mooier, maar das ook omdat de hond een pak mooier is
en wat kan je krijgen van rauw ei?quote:Op zondag 4 april 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt verre van smetvrees mafkees, alleen let ik wel erg op salmonella, omdat ik iemand ken die daar echt zooooooo ziek van geweest is heel lang
I know, maar hey, tis arretjescakequote:
de verhouding is ongeveer hetzelfde als nappie met zijn kipquote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, maar hey, tis arretjescake![]()
![]()
Nok, ze zijn echt niet goed, maar ik ga het wel weer es oppikken, ik had die kroontjespen en de inkt echt jaren geleden es gekocht en nu voor het eerst gebruikt![]()
Oh, ik kwam nog een leuke tegen net, Jut & Jul samen aan de knabbel:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaw, dooie vissiesquote:
weet je dat zeker...?quote:Op zondag 4 april 2010 22:30 schreef Qwea het volgende:
haaaai poepjes! Mn dronkenmans avonturen waren van korte duur. Ik heb in 45 min een fles rooie wodka weggewerkt, maar ik ben nu weer nuchter
quote:Ik hou wel van jullie trouwens hoor
Ow, Sjon....wat is ie toch leuk!quote:Op zondag 4 april 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw, dooie vissies![]()
Jumping Sjon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, spannend, zit er veels in denk je?quote:Op maandag 5 april 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ze is net als Bil ( ze is een paar maandjes jonger dan Bil, ze zijn echt samen opgegroeid ) vernoemd naar een karakter uit Kill Bill
Hoezo, heb je interesse?quote:Op maandag 5 april 2010 11:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, spannend, zit er veels in denk je?
Ja ze is best huge en ze kwam zelf uit een nest van 9, haar mama is mijn favo crested teefjequote:Op maandag 5 april 2010 11:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, spannend, zit er veels in denk je?
wat is crested?quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ze is best huge en ze kwam zelf uit een nest van 9, haar mama is mijn favo crested teefje![]()
[ afbeelding ]
Het gaat goed met Bullie, alleen Tashi is niet altijd even aardig tegen hem.quote:Op maandag 5 april 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!!!!
[..]
Hoezo, heb je interesse?
Hoe is het met Bullie?
Zijn er al nieuwe foto's?![]()
Wat leuk!quote:Op maandag 5 april 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Chinese naakthond, chinese crested, chineesje dus gewoon![]()
Hier papa en mama :
[ afbeelding ]
Papa is Zweeds en logeert sinds de dekking in België bij die vriendin, ze showt hem ook hier en daar, hij gaat nog kennismaken met zn pupjes en dan met wat nieuwe titels terug naar Zweden straks
Ow gemene Tashi!quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Het gaat goed met Bullie, alleen Tashi is niet altijd even aardig tegen hem.
Hij is gisteren in z'n oor gebeten![]()
We zullen binnenkort wat foto's weer uploaden![]()
Nee, ik vind die pupjes gewoon leuk, 4 honden is hier genoeg. En dan zo'n tengerhondje tussen onze rauwdouwen?
Oh, wat kan wachten lang duren hé!quote:Op maandag 5 april 2010 11:49 schreef senesta het volgende:
Dodge 12, 5 weekNog maar 5 nachtjes
![]()
Hij is de 1,5 kilo voorbij inmiddels, hij doet het hartstikke goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Wat een leuke foto's Senes!
En door die schaduwen lijken zijn oren nóg groter!![]()
Ja, het zijn wel echte vrolijke honden hé! Dat straalt er helemaal af en ze natuurlijk enorm fotogeniek!quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow gemene Tashi!
Nou, als die pups enigszins net zulke karaktertjes worden als hun mama, dan lusten die die rauwdouwers van jullie rauw![]()
Echt, die Gogo, das zo een wild kreng
Ooooh! Jullie mogen hem al bijna ophalen!quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he?
En hij heeft al mooie grote oren
Ik overweeg om met hem naar de kittenmiddag te gaan van de rasclub Maine Coon. Gewoon om eens te kijken hoe dat allemaal in zijn werk gaat en of ik dat showen leuk vind en of Dodge het leuk vind natuurlijk.
Ja, chineesjes zijn echt bruisend altijdquote:Op maandag 5 april 2010 11:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het zijn wel echte vrolijke honden hé! Dat straalt er helemaal af en ze natuurlijk enorm fotogeniek!
Sjon? Of jij? Heeft Sjon uberhaupt wel in de gaten dat ie met die cursus bezig is?quote:Op maandag 5 april 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is bezig met een spoedcursus "ik hoef niet op alles wat beweegt te blaffen als ik op het balkon ben".
Leuk, zou ik zeker doen, wij deden het vroeger ook wel met Britten nestjes.quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he?
En hij heeft al mooie grote oren
Ik overweeg om met hem naar de kittenmiddag te gaan van de rasclub Maine Coon. Gewoon om eens te kijken hoe dat allemaal in zijn werk gaat en of ik dat showen leuk vind en of Dodge het leuk vind natuurlijk.
Oh, wat een leergierig hondje!quote:Op maandag 5 april 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is bezig met een spoedcursus "ik hoef niet op alles wat beweegt te blaffen als ik op het balkon ben".
Uhm, ja , elke keer als ie blaft vliegt dr iets tegen zn kop.quote:Op maandag 5 april 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjon? Of jij? Heeft Sjon uberhaupt wel in de gaten dat ie met die cursus bezig is?
Hij is ook extreem gevorderd met de cursus "hoe haal ik de tape sneller van mijn oren dan dat mijn mama hem erop plakt"quote:
Nou, zaterdag kunnen Cat en jij natuurlijk Bullie ook es in RL zien!quote:Op maandag 5 april 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
ah, crested is naakt... ik dacht misschien een tussenvorm die ik niet kende
Spannend met Gogo
Hij straalt ook op iedere foto uit dat hij een extreem ondeugend hondje is!quote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is ook extreem gevorderd met de cursus "hoe haal ik de tape sneller van mijn oren dan dat mijn mama hem erop plakt"
Goede student!quote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is ook extreem gevorderd met de cursus "hoe haal ik de tape sneller van mijn oren dan dat mijn mama hem erop plakt"
quote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, zaterdag kunnen Cat en jij natuurlijk Bullie ook es in RL zien!
Hihi!quote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bestaat er een overtreffende trap voor extreem?quote:Op maandag 5 april 2010 12:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij straalt ook op iedere foto uit dat hij een extreem ondeugend hondje is!
"Sjon"!quote:Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bestaat er een overtreffende trap voor extreem?
Ow ja, bel de Dikke van Dalen maarquote:
Oh, die is leuk! Die houen we erin!quote:Op maandag 5 april 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:![]()
Ik lig ook echt dubbel om dat Belgisch gebabbel op msn .
ze lekt aan haar foef
technisch gezien niet, chinese crested is het ras, en die heb je in hairless en powder puffquote:Op maandag 5 april 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
ah, crested is naakt... ik dacht misschien een tussenvorm die ik niet kende
Spannend met Gogo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
technisch gezien niet, chinese crested is het ras, en die heb je in hairless en powder puffOh trouw toch gewoon met meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
technisch gezien niet, chinese crested is het ras, en die heb je in hairless en powder puffIk verdenk je toch van een stiekeme cursus "Chinese naakthonden kennen en (her)kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ik gebruik echt veel van die woorden van dr altijdquote:
Oh, ik zie het voor me, Napoleon die binnen een dag Huize Oh-Oh - Zwabber terroriseert, en alle honden commandeert.quote:
Heus niet, hijs gewoon de enige die hier leest wat ik postquote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik verdenk je toch van een stiekeme cursus "Chinese naakthonden kennen en (her)kennen.![]()
![]()
nee ik pik veels te veel op hierquote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik verdenk je toch van een stiekeme cursus "Chinese naakthonden kennen en (her)kennen.![]()
![]()
Ja, het klinkt een stuk leuker dan het plat Gronings geknauw wat ik hier in de buurt wel eens hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gebruik echt veel van die woorden van dr altijd![]()
Smoren, saffen, slopel, sjakosj etc etc, daarom kijk ik ook zo graag naar de Pfaffs![]()
Net ook:
kroop ze buiten in dat hol
kon ze der ni meer uit de stommerik
met der vet lijf
derin wel, deruit ni
kheb er maar weeral nen hoop rommel voorgezet
![]()
( en ja t maakt Ilse geen reet uit als ik dr quote overal)
omdat hij sjon isquote:Op maandag 5 april 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Echt , ze hebben een speelgoedmand die uitpuilt, en dan liggen er nog speeltjes door mn hele huis, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom speelt Sjon nu "vermoord het vliegengordijn".
Welcome to my life.quote:Op maandag 5 april 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Echt , ze hebben een speelgoedmand die uitpuilt, en dan liggen er nog speeltjes door mn hele huis, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom speelt Sjon nu "vermoord het vliegengordijn".
quote:Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welcome to my life.Al heben ze vandaag blijkbaar weekend: opstaan, gillen om ontbijt, naar de kamer wandelen en nu ligt het op diverse plekken te pitten.
![]()
Dat kost normaal minimaal een uur van rondrennen, grommen, aanvallen en springen.
Verschil is dat ik ze buiten kan gooien als ik het gedoe zat ben.quote:Op maandag 5 april 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben ik blij dat Sjon wel enigzins op te voeden valt.
Jaaaaaaa, maar daar heb ik dan mn honden weer niet voor, dat zijn gezelschapsdierenquote:Op maandag 5 april 2010 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verschil is dat ik ze buiten kan gooien als ik het gedoe zat ben.
Eén verdieping tussen kat en mij wil dan best helpen.
Oh en vond je t wat???quote:Op maandag 5 april 2010 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
oeh ik heb gisternacht sushishojitokyo uitgelezen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |