quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De dames: 1 week oud
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag je d'r nou eentje hebben of niet?
Wat je zegt. We hebben een afstreepkalender op de koelkast hangen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
wat nou love?![]()
ze hebben een bril nodig!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem vertellen wat hij moet doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je dat zelf niet kan
Met Rinske was het ook echt aftellen. Zo bijzonder zo'n klein ding.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat je zegt. We hebben een afstreepkalender op de koelkast hangen.Nog (maar) 9 weken
Awwwwwwwquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh! Ja? Ja? Ist definitief ja dat er eentje voor jou is?quote:
De middelste, met datquote:
Wat een schatjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik heel veel. Of ben ik nou een heel erge cheapass?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weergigantisch lekker uit eten geweest voor maar 50euries pp!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vind ik heel veel. Of ben ik nou een heel erge cheapass?
quote:
We doen voorzichtigquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:55 schreef nokwanda het volgende:
Arm beessie. Helemaal in coma geknuffeld worden door de F&F SC.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Anders mogen jullie ook wel allemaal Jip komen knuffelen hoor.
Alleen de vrouwen dan.
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Anders mogen jullie ook wel allemaal Jip komen knuffelen hoor.
Alleen de vrouwen dan.
maar ook als het geen langhaar is neem je haar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Maes het volgende:
Ik weet zeker dat we er eentje krijgen alleen het is nog niet zeker welke. We willen graag een langhaar maar ook dat is nog niet te zien.![]()
Ik lees net dat je een nieuwe baan hebt, Enf! Van harte gefeliciteerd!![]()
Mijn zoon zit in het publiek bij Uri Geller (don't ask) Ik heb em al 3x gespot
Het is nog steeds een mannenhater hoor. En tegen mij wordt ie steeds aanhaliger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daar hou ik je aanquote:
Wat zul jij lekker slapenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker pitten, ben helemaal kapot na vandaag! Trusten!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh, enne, ik heb weer een stukje Beestachtig Verlangen geschreven (ja, heeeeeel lang geleden...)
Ik moet er weer ff in komen na al die tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kudo's weer hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik moest zelf ook even teruglezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet er weer ff in komen na al die tijd!
Maar kudo's weer hoor!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh, enne, ik heb weer een stukje Beestachtig Verlangen geschreven (ja, heeeeeel lang geleden...)
Woeoeoeoeoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat was jouw slikgehalte dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Puppy voor Maes!Kraammeet bij Maes!
![]()
Enfermera nieuwe baan!![]()
Dat maakt een dag met een beetje een *slik*gehalte toch weer goed.
Vader van mijn schoonzus is woensdagnacht plotseling overleden. Dus ik ben vandaag bij broer en schoonzus geweest om op de kinders te passen terwijl zij met schoonmoeder alles voor de begrafenis gingen regelen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vader van mijn schoonzus is woensdagnacht plotseling overleden. Dus ik ben vandaag bij broer en schoonzus geweest om op de kinders te passen terwijl zij met schoonmoeder alles voor de begrafenis gingen regelen.
En als neefje van 6 dan een gedichtje voordraagt wat hij in de kerk ook tegen opa gaat zeggen, schoonmoeder uiteraard in tranen uitbarst en neefje haar vervolgens zeker een minuut stevig omhelst terwijl zij de ogen uit haar hoofd huilt (en het is een stoere jongen en zeker schoonmoeder kreeg nooit knuffels), dan zit je toch effe![]()
![]()
. En tja... het verdriet van de ander, dat doet me ook zeker wat. Dus vandaar *slik*
quote:
Dat zeker, ik kan dat ook niet hebben. Zo emotioneel, zo'n moment.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt nog wat, op de begrafenis zelf. Tissues mee in ieder geval.
Wat een schatjes? Weet je al welke? Ik denk dat ik voor 2 zou gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH Maes, ik vind het echt te gek voor je!quote:
Nou het werd tijd hé! Je hebt natuurlijk wel weer het plezier om je uit te kafferen volgende week, bij jullie bezoek, bedorven!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook even teruglezen
Maar hij moet binnenkort maar af he, kunnen we de 15e foto's maken
Ja, slik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vader van mijn schoonzus is woensdagnacht plotseling overleden. Dus ik ben vandaag bij broer en schoonzus geweest om op de kinders te passen terwijl zij met schoonmoeder alles voor de begrafenis gingen regelen.
En als neefje van 6 dan een gedichtje voordraagt wat hij in de kerk ook tegen opa gaat zeggen, schoonmoeder uiteraard in tranen uitbarst en neefje haar vervolgens zeker een minuut stevig omhelst terwijl zij de ogen uit haar hoofd huilt (en het is een stoere jongen en zeker schoonmoeder kreeg nooit knuffels), dan zit je toch effe![]()
![]()
. En tja... het verdriet van de ander, dat doet me ook zeker wat. Dus vandaar *slik*
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Oew, ja, da's inderdaad een slikdag. Of een jankdag. het verdriet van anderen is echt veel zwaarder dan dat van jezelf op zulke momenten. Sterkte en neem maar een doos tissues mee. Voor jezelf en om uit te delen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wordt het een beetje mooi? Hebben jullie daar een tuin? Ga je die katproof maken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat dat is zeker schrikken. Sterkte deze tijd.
@maes gefeliciteerd met de pup
En ik ga zo weer aan de slag. Verven dat is echt mijn grootste hobby.
Ik heb me al aangeboden voor de praktische klusjes. En er zal wel een tissue uitdeler nodig zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oew, ja, da's inderdaad een slikdag. Of een jankdag. het verdriet van anderen is echt veel zwaarder dan dat van jezelf op zulke momenten. Sterkte en neem maar een doos tissues mee. Voor jezelf en om uit te delen.
Zo, niet normaalquote:
De bruid is zooo moe dat ze alleen in Trouwen&zo is geweest in LIF om te vertellen dat ze een prachtdag heeft gehad en de bruidegom is daar ook gesignaleerd......quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
Niesje! Gefeliciteerd met je getrouwde zus!Is de bruid al in dit topic gesignaleerd of zijn ze aan het honeymoonen?
Was het een mooie dag?
Fijn dat het een mooie dag was qua weer en vermaak en zo te lezen hebben ook de mininiesjes zich prima geamuseerd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
De bruid is zooo moe dat ze alleen in Trouwen&zo is geweest in LIF om te vertellen dat ze een prachtdag heeft gehad en de bruidegom is daar ook gesignaleerd......
Als het goed is kun jij ook op haar facebookprofiel toch?? Daar staat een foto...... Ze gaan maandag honeymoonen in Parijs. Nu is ze vooral aan het regelen.
Het was een prachtige dag. Regen voorspeld maar dat viel pas toen we in de feestzaal waren dus helemaal perfect qua weer. Het feest was mooi. Mininiesje 1 heeft de hele avond rondgehupst op de dansvloer met af en toe een hapje van het een of ander. Hij heeft ook een hele punt van de trouwtaart opgegeten als een van de weinigen. Hij was lekker maar oh zo machtig. Mininiesje 2 heeft heel wijs het kinderbuffet links laten liggen en zich gestort op de vis van het grote-mensen-buffet die zat vol zalm en makreel. En meer heeft hij ook niet gegeten. Hij is ook om half 11 ofzo bij mij op schoot in slaap gevallen en ik heb hem lekker op twee fauteuils tegen elkaar neergelegd waar hij heerlijk verder geslapen heeft.
Middag allemaal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:56 schreef nieslief het volgende:
Mogguh.
Sterkte Cat, Succes met klussen F-R en Maes had ik je al gefeliciteerd met je pup?? Vast wel maar nog een keertjeis altijd leuk.
Ben ik weer eindelijk bijgekomen van de dag die bruiloft heet van Gothic-Blackie.... Wat een feest.
Kijk, zo hoort het!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond allemaal kattenpis vanochtend.
In de kattenbak.
En dawast?quote:
Jippie!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond allemaal kattenpis vanochtend.
In de kattenbak.
En hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Middag allemaal.![]()
Leuk Nies, dat het zo'n fijne dag was.![]()
Heerlijk, dat je dan twee mininiesjes zo verschillend hoort genieten
Heeft hij ook verdiend! Al zal Jip vast niet de link tussen plassen op de bak en lekker eten snappen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij zit nu aan de gourmet diamond als beloning.
Langzaam maar zeker gaat de wond dicht. (We zijn er nog niet, maar progressie.)quote:
Hij wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft hij ook verdiend! Al zal Jip vast niet de link tussen plassen op de bak en lekker eten snappen.
Maar je laat het nauwelijks zien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft de fysio je nog geplaagd gisteren? Of heb je een weekend vrijaf?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nog zo'n bikkel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaat de wond dicht. (We zijn er nog niet, maar progressie.)
21 april terug naar het ziekenhuis, foto's enz. Ik hoop dat ik dan van de chirurg wat meer mag, mag nu nog steeds niet staan, belasten of afhangen. (afhangen doe ik natuurlijk stiekem wel, zoals nu achter de pc)
22 april komen ze hier de traplift installeren, daarna kan ik dus hopelijk weer in m'n eigen bedje boven!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je laat het nauwelijks zien!![]()
Ik wil knuffelen!Niet met mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft de fysio je nog geplaagd gisteren? Of heb je een weekend vrijaf?![]()
Ik ben afgebeuld gisterenwoensdag mag ik weer.
Ik neem jou gewoon erbij heur.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet met mij?![]()
Ik ben afgebeuld gisterenwoensdag mag ik weer.
Wehehehe! Moet ik ook eens met mijn oogarts gaan afspreken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet eerst leren huppelen want dat heb ik mijn oogarts beloofd.
WHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef Nonneke het volgende:
Even een crosspostZe is er
![]()
Wekker ging erg vroeg vanmorgen, 157km heen en weer terug met de auto, maar ze zit in het hok, is vreselijk druk (tsja van een gewoon flatje naar een ren is wel even op onderzoek uit !) en nieuwschierig, Steph weet nog niet zo goed wat hij van het drukke ding moet vinden maar ze hebben nog geen ruzie gemaakt![]()
Nu nog een naam![]()
Ze is een raszuivere Nederlandse Hangoordwerg (met tattoo) en haar kleurtje is Chinchilla
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
vrolijke pasen Steph![]()
betere fotos volgen nog, ze blijft niet echt zitten![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE![]()
![]()
![]()
Die onderste foto ook
Steph echt zo van:wat doe jij op dat huisje!
Awwwwwwquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Wekker ging erg vroeg vanmorgen, 157km heen en weer terug met de auto, maar ze zit in het hok, is vreselijk druk (tsja van een gewoon flatje naar een ren is wel even op onderzoek uit !) en nieuwschierig, Steph weet nog niet zo goed wat hij van het drukke ding moet vinden maar ze hebben nog geen ruzie gemaakt![]()
Nu nog een naam![]()
Ze is een raszuivere Nederlandse Hangoordwerg (met tattoo) en haar kleurtje is Chinchilla
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Jij hebt ook een grijs huispak.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Helemaal niet.![]()
Ik zie er wel grijs uit trouwens.![]()
XD Neehoor, grapje. Lieve foto.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Helemaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:38 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Nu nog een naam![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat een schatje! En wat een mooie kleur!!![]()
![]()
![]()
Dat zijn m'n sportkleren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een grijs huispak.
En Jip.![]()
Leuk, (die vakantie boeken) Het weer hier nodigt de hele dag uit tot huispakken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Zucht... ik moet mij uit mijn huispak in iets meer acceptabele kledij gaan steken. Dinnetje komt dadelijk op bezoek. Maar ik ben lui.![]()
En dat terwijl we onze vakaaaaansie gaan boeken!
Grijs/blauw en lekker zacht!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Helemaal niet.![]()
Vreemd, mijn tekst was ineens weg, ik zei, wat een schatje en dan die mooie kleur!quote:
Deze foto laat wel goed zien hoe gek ik op m'n Jippie ben.quote:
dat komt hier vandaan!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
Wow! Onweer, donder, bliksem en grote hagelstenen!![]()
Yoko zit met grote ogen het geweld te aanschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |