quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De dames: 1 week oud
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag je d'r nou eentje hebben of niet?
Wat je zegt. We hebben een afstreepkalender op de koelkast hangen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
wat nou love?![]()
ze hebben een bril nodig!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem vertellen wat hij moet doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je dat zelf niet kan
Met Rinske was het ook echt aftellen. Zo bijzonder zo'n klein ding.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat je zegt. We hebben een afstreepkalender op de koelkast hangen.Nog (maar) 9 weken
Awwwwwwwquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh! Ja? Ja? Ist definitief ja dat er eentje voor jou is?quote:
De middelste, met datquote:
Wat een schatjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik heel veel. Of ben ik nou een heel erge cheapass?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weergigantisch lekker uit eten geweest voor maar 50euries pp!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vind ik heel veel. Of ben ik nou een heel erge cheapass?
quote:
We doen voorzichtigquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:55 schreef nokwanda het volgende:
Arm beessie. Helemaal in coma geknuffeld worden door de F&F SC.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Anders mogen jullie ook wel allemaal Jip komen knuffelen hoor.
Alleen de vrouwen dan.
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Anders mogen jullie ook wel allemaal Jip komen knuffelen hoor.
Alleen de vrouwen dan.
maar ook als het geen langhaar is neem je haar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Maes het volgende:
Ik weet zeker dat we er eentje krijgen alleen het is nog niet zeker welke. We willen graag een langhaar maar ook dat is nog niet te zien.![]()
Ik lees net dat je een nieuwe baan hebt, Enf! Van harte gefeliciteerd!![]()
Mijn zoon zit in het publiek bij Uri Geller (don't ask) Ik heb em al 3x gespot
Het is nog steeds een mannenhater hoor. En tegen mij wordt ie steeds aanhaliger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daar hou ik je aanquote:
Wat zul jij lekker slapenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker pitten, ben helemaal kapot na vandaag! Trusten!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh, enne, ik heb weer een stukje Beestachtig Verlangen geschreven (ja, heeeeeel lang geleden...)
Ik moet er weer ff in komen na al die tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kudo's weer hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik moest zelf ook even teruglezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet er weer ff in komen na al die tijd!
Maar kudo's weer hoor!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh, enne, ik heb weer een stukje Beestachtig Verlangen geschreven (ja, heeeeeel lang geleden...)
Woeoeoeoeoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat was jouw slikgehalte dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Puppy voor Maes!Kraammeet bij Maes!
![]()
Enfermera nieuwe baan!![]()
Dat maakt een dag met een beetje een *slik*gehalte toch weer goed.
Vader van mijn schoonzus is woensdagnacht plotseling overleden. Dus ik ben vandaag bij broer en schoonzus geweest om op de kinders te passen terwijl zij met schoonmoeder alles voor de begrafenis gingen regelen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vader van mijn schoonzus is woensdagnacht plotseling overleden. Dus ik ben vandaag bij broer en schoonzus geweest om op de kinders te passen terwijl zij met schoonmoeder alles voor de begrafenis gingen regelen.
En als neefje van 6 dan een gedichtje voordraagt wat hij in de kerk ook tegen opa gaat zeggen, schoonmoeder uiteraard in tranen uitbarst en neefje haar vervolgens zeker een minuut stevig omhelst terwijl zij de ogen uit haar hoofd huilt (en het is een stoere jongen en zeker schoonmoeder kreeg nooit knuffels), dan zit je toch effe![]()
![]()
. En tja... het verdriet van de ander, dat doet me ook zeker wat. Dus vandaar *slik*
quote:
Dat zeker, ik kan dat ook niet hebben. Zo emotioneel, zo'n moment.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt nog wat, op de begrafenis zelf. Tissues mee in ieder geval.
Wat een schatjes? Weet je al welke? Ik denk dat ik voor 2 zou gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH Maes, ik vind het echt te gek voor je!quote:
Nou het werd tijd hé! Je hebt natuurlijk wel weer het plezier om je uit te kafferen volgende week, bij jullie bezoek, bedorven!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook even teruglezen
Maar hij moet binnenkort maar af he, kunnen we de 15e foto's maken
Ja, slik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vader van mijn schoonzus is woensdagnacht plotseling overleden. Dus ik ben vandaag bij broer en schoonzus geweest om op de kinders te passen terwijl zij met schoonmoeder alles voor de begrafenis gingen regelen.
En als neefje van 6 dan een gedichtje voordraagt wat hij in de kerk ook tegen opa gaat zeggen, schoonmoeder uiteraard in tranen uitbarst en neefje haar vervolgens zeker een minuut stevig omhelst terwijl zij de ogen uit haar hoofd huilt (en het is een stoere jongen en zeker schoonmoeder kreeg nooit knuffels), dan zit je toch effe![]()
![]()
. En tja... het verdriet van de ander, dat doet me ook zeker wat. Dus vandaar *slik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |