C1000 dan.quote:
Soberzo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier is het soberzo koopavond, Goede Vrijdag of niet.
Kappen met dat soberzo graag!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier is het soberzo koopavond, Goede Vrijdag of niet.
Dat las ik af op mijn horloge.quote:
quote:
Kap maar meisjesquote:
Oeh, provocatie!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef Skonk het volgende:
Of anders
Sobansoquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef Skonk het volgende:
Of anders
Zomaar een AH ergens in Utrecht:quote:
Dat is meestal reden tot bannen toch, mensen die hier dingen zeggen die niet leuk zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:35 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kan je dat doenIemand bannen omdat ie iets zegt wat je niet leuk vind?
-PI aan wil vinken.
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:35 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kan je dat doenIemand bannen omdat ie iets zegt wat je niet leuk vind?
Ik vind het soberzo niet banwaardig, sommige mensen komen met veel ziekere dingen weg.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is meestal reden tot bannen toch, mensen die hier dingen zeggen die niet leuk zijn
Post het vaak genoeg en kom er achter.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik vind het soberzo niet banwaardig, sommige mensen komen met veel ziekere dingen weg.
Niet om het een of ander ofzo een andere woord voor sowieso gebruiken is totaal onschuldig dan iemand die grof scheldt? Ik zie vaak dat dat laatste wel wordt geaccepteerd maar voor het gebruik voor soberzo gelijk waarschuwen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is meestal reden tot bannen toch, mensen die hier dingen zeggen die niet leuk zijn
Ok.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Post het vaak genoeg en kom er achter.
Open er een topic over ofzo sjezus stelletje wijvenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Biogarde, ik heb mijn leven gebeterd. Ik doe het al best goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat sommige mensen werken voor hun geldquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Biogarde, ik heb mijn leven gebeterd. Ik doe het al best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Je woont alleen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen werken voor hun geld
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zomaar een AH ergens in Utrecht:
[ afbeelding ]
Vergeet Jebus niet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:30 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Want ik wilde dus om 19:21 eten inslaan voor het Pasen.
Zijn de freaking winkels al dicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Als werkende wordt je gewoon gestraft door de belastingdienst gelukszoekers en god en allah en boadah en de rest![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:59 schreef Dartanion het volgende:
Ik ga NU naar de AH om even wat avond eten te scoren
Bier heb ik gelukkig nog wel koud staanquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:01 schreef Farenji het volgende:
Ik haal even een biertje, want sober, zo is er geen fuck aan.
Je gokt erop dat Bio offline is?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef Skonk het volgende:
Ik ga nu ff chillen, maar ik kom hier soberzo nog op terug.
Die is nu naar de AH om eten in te slaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Je gokt erop dat Bio offline is?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:16 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Die is nu naar de AH om eten in te slaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |