Ekdom en Verschuuren niet veel meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
scheelt dat michiel er niet is , die weet net als Giel niets van voetbal.
Alleen komt Michiel er eerlijk voor uit dat hij helemaal niets heeft met sport.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
scheelt dat michiel er niet is , die weet net als Giel niets van voetbal.
Ach mijn afwezigheid van tijdje heeft mij ook anders doen kijken naar deze topic reeks.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Paul-89 het volgende:
Domien trekt zich toch iets teveel aan van de buitenwereld.
Puik ding, heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:29 schreef gerbenp het volgende:
Nieuwe mobiel besteldNokia XpressMusic 5800
Hele vooruitgang
Nah ook dat over die auto.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach mijn afwezigheid van tijdje heeft mij ook anders doen kijken naar deze topic reeks.
Puik. Anders zou ik wel een ander woord gebruikenquote:
Hij wou een auto kopen had er een foto van op twitter geplaatst en hadden wat mensen geklaagd of die auto afgekraakt. Heeft hij volgens mij die post verwijderd en nu wou hij niet vertellen welke auto hij wou kopen, bang voor reacties.quote:
Volgens mij heb ik echt iets gemist , kan je verhaal totaal niet plaatsen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij wou een auto kopen had er een foto van op twitter geplaatst en hadden wat mensen geklaagd of die auto afgekraakt. Heeft hij volgens mij die post verwijderd en nu wou hij niet vertellen welke auto hij wou kopen, bang voor reacties.
Daar hadden ze het net over, maar Tjibbe mocht van Domien niet zeggen over welke auto het ging.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt iets gemist , kan je verhaal totaal niet plaatsen.
Ach de meeste leuke autos zijn die < 2000 euro als beginnende autorijderquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net over, maar Tjibbe mocht van Domien niet zeggen over welke auto het ging.
Je kan soms een bak stront over je heen krijgen op internet. Of dat nou FOK!, GS of twitter verschilt niet zo. Zou het ook niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach mijn afwezigheid van tijdje heeft mij ook anders doen kijken naar deze topic reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |